DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    :thumbup:
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
:thumbup:
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
 #1076288  autor: kozien70
 16 lip 2019, 19:38
U mnie na bilingu w ogóle nie widać osobnej pozycji z transmisji danych z wykorzystaniem pakietu yt. A gdy chcę sprawdzić zużycie pakietu kodem *632# to po iluś sekundach otrzymuję informację o problemie z połączeniem lub niepoprawnym kodzie MMI
:?
Oczywiście transmisja danych z yt zżarła mi kawał pakietu podstawowego. Zgłoszenie poszło przez Play24, oddzwoniła panienka, chyba przez 10 minut zadawała mi szczegółowe pytania (jak, kiedy, ile używałem). Było to w zeszłym tygodniu, oczywiście nadal nic się nie zmieniło i jest źle.
Taryfa RBM SieMa na Kartę.
 #1076348  autor: jarekt
 17 lip 2019, 12:39
@kozien70, kod *632# jest obsługiwany/rozwiązany w bardzo nietypowy sposób przez system.

Po wpisaniu kodu system najpierw zwraca informację w pierwszym okienku, że jest sprawdzany stan pakietu YT, a po chwili (sekundy) pojawia się drugie okienko z właściwa informacją (zamiast od razu w pierwszym okienku podać jego stan, gdy system taką informacje przygotuje).

Takie działanie powoduje problem na części urządzeń, które takiego sposobu działania kodu USSD nie przewidziały (2 okienka informacyjne), dodatkowo pogłębiający się na urządzeniach LTE - po wpisaniu kodu USSD, urządzenie przełącza tryb z LTE na 3G (w LTE są problemy z USSD), a po pojawieniu się zwrotnej informacji, LTE jest ponownie włączane, ale właśnie urządzenie nie wie, że nadchodzi jeszcze jedna informacja od opa, ta właściwa. No i ona nie dochodzi, bo LTE... (np. błąd MMI się pojawia). Pomaga ręczne wyłączenie LTE na czas obsługi tego kodu.

@marcz12345, nie odpisałem Ci na PW, bo masz zablokowane przyjmowanie PW, ale i tak nie podałbym sposobu, gdyby był :). Przykro mi.
 #1076375  autor: Pawrzes
 17 lip 2019, 19:43
@kozien70, połączenia w bilingu z YT są opisane TRANSMISJA DANYCH KRAJ Połączenie bezpłatne

Dziś sprawdziłem na karcie z groszami i 39 MB w taryfie odNowa w tablecie 3G jak działa ten pakiet. Nie wyłączałem synchronizacji czy danych w tle. Liczyłem na wyczyszczenie konta a tu niespodzianka: z pakietu internetowego system pobrał tylko niecały 1 MB a ponad 550 MB pobrało z pakietu YouTube :o Poprawili prawidłowe odróżnianie transmisji?

Pozdrawiam
 #1076408  autor: kozien70
 18 lip 2019, 01:16
@jarekt , @Pawrzes - dzięki panowie. W przeciwieństwie do konsultantów, Wy pomogliście rozwiązać problem. Po przełączeniu na 3G kod sprawdzający działa poprawnie, a dzięki @Pawrzes wiem już, które to wskazania w bilingu.
Szkoda, ze konsultanta po kilku dniach od zgłoszenia stać było tylko na zamknięcie sprawy z adnotacją: Problem po stronie telefonu.
 #1076422  autor: kozien70
 18 lip 2019, 09:49
@Kryniczanin - ale mnie interesowało rozwiązanie problemu a nie podanie przyczyny. Gdyby konsul napisał: problem po stronie telefonu, proszę przełączyć się na sieć 3G i zweryfikować działanie kodu - byłoby OK. A nie "Twój problem, spadaj na drzewo".
 #1076573  autor: przemo_one
 20 lip 2019, 12:53
Wczoraj na próbę odpaliłem YouTube. Sciągnęło mi 60 MB z pakietu płatnego i 80 MB z darmowego na YT. Dziś i te 80 MB ściągnęło z płatnego. Cały czas jest nie tak, jak trzeba. Mam taryfę OdNOWA.
 #1077827  autor: GaduAirowiec
 06 sie 2019, 09:58
W lipcu miałem z pakietu Youtube w PFnK 96GB a dziś sprawdzam *832# , po wczorajszym ogladaniu 20minutowego filmu że mam 99,6GB:)) Czyżby co miesiąc odnawiali pakiet do 100GB? :))))
 #1077831  autor: GaduAirowiec
 06 sie 2019, 11:08
marcz123456 pisze:
06 sie 2019, 10:42
Sprawdź pakiet neta jeszcze.
Nie zauważyłem istotnych zmian, mam około 30.000 MB pakietu Internet . Za to mam wrażenie że odnowił mi sie pakiet Youtube do 100GB .