Mam potwierdzone z kilkudziesięciu miejsc/numerów te problemy.
Od wczoraj punkty wracają, GB nie są przyznawane, a w logach/historii wisi adnotacja (zwrócicie uwagę na godziny komunikatów):
Kod: Zaznacz cały09.08 - 15:49 Telefon: xxx yyy zzz - Błąd techniczny, przepraszamy. Spróbuj ponownie. -1 punkt
09.08 - 23:36 Telefon: xxx yyy zzz 1GB - zwrot niewykorzystanej nagrody +1 punkt
---edit---
Od kilku osób dostałem smutne wieści, że przepadły im dzisiaj główne, normalne GB, przedłużane tymi kodami - po prostu mieli ich ważność do wczoraj, przedłużyli jak zawsze niby tymi kodami 1GB, nie sprawdzili czy 1GB został przyznany i przedłużył zwykłe GB, a dzisiaj zonk: 0 GB na koncie i te komunikaty w historii - 1GB się nie przyznał i nie przedłużył niestety zwykłych GB.
Kilkadziesiąt GB poszło do kosza przez nieuwagę i błąd systemu (obydwie rzeczy musiały się zdarzyć i się akurat niektórym zdarzyły).
Żeby jeszcze nie czekali do ostatniego dnia - o czym zawsze przypominam - to by się pewnie zorientowali, a GB by nie przepadły, bo by były ważne do końca dnia jeszcze. A tak niestety nic się nie da zrobić...
To znaczy można pisać reklamację (w końcu błąd systemu i 1GB nie przyznano) i liczyć, że się trafi na odpowiednią osobę.