iphoneski pisze: ↑06 sie 2019, 16:13
Kanał sam wybierałem także to nie to. To akurat jedno z gorszych urządzeń jakie miałem. Np czasem telefon nie widzi inteligentnych telewizorów dodanych do sieci, czasem znika mi sieć 5 GHz bez powodu także nie zdziwiłbym się gdyby na wifi calling też miało to negatywny wpływ.
Nigdy nie miałem problemów z Connect Boxem. Raz mi go wymienili bo strasznie hałasował. Poza tym żaden operator nie daje super urządzenia i są na rynku jeszcze gorsze.
Telefon mi wszystko widzi. Nie rozłącza mi urządzeń.
A WifiCalling powinieneś używać na 2,4GHz a nie na 5GHz bo jest bardziej stabilne i ma silniejszy sygnał. Miałem w domu problemy na 5GHz jak zmieniałem pomieszczenia podczas rozmowy. Ale ściany mam grube (nie żadne karton gipsy) więc fizyki nie oszukasz.
Najwyżej go wymień w UPC.
Natomiast co do narzekań w sieci, to nie zauważyłem. Jeśli dobrze działa z Orange i TM, to raczej wina wtedy sieci Play
Kanał ręcznie to też nie ustawienie. Może ustawiłeś na którym większość siedzi.
Poza tym w przypadku 5Ghz nie ma aż tak dużego wpływu, bo to pasmo pojemnościowe więc prędkości znaczne.
W każdym razie polecam do analizy Wifi
https://www.netspotapp.com/
Co do tematu i wpisów chłopaków. U mnie nadal ludzie w sieci Play narzekają na VOLTE. Wyłączenie tej funkcji jest lekarstwem. W N! w domu i w mieście mam tylko problem z zainicjowaniem połączeń przy słabym LTE. H/O podczas rozmowy do 3G bez żadnych dropów.
Natomiast byłem w niedziele w Kwidzynie i tam problem jak w Play. H/O słabo, problem z zainicjowaniem połączeń. Kilka razy miałem taki przypadek w sieci TM. Orange nie wiem, bo słuzbowy został w domu.