Nowy starter z 6GB extra i od razu w taryfie "Nowy Plush". Zużyte 6GB potem 100MB za doładowanie 5zł (RWK) i po uruchomieniu promo 3x10GB Na Wakacje "czuć" że zjada teraz pierwsze 10GB.
Karty używam w modemie a nie w smartfonie z apką a sprawdzenie *136# w klasycznym fonie. Napisałem "czuć" bo kod *136# nie pokazuje mi pozostałego internetu do zużycia
i wyrzuca taki tekst:
"Aktywne promocje: GB za darmo na wakacje 07-08-2019 09:01, Facebook free 06-08-2019 ...." itd.
zamiast tak:
"Aktywne promocje: GB za darmo na wakacje 07-08-2019 09:01 (8.9GB), Facebook free 06-08-2019 ...." itd.
Czyli z pokazywaniem w nawiasach () reszty GB do zużycia a więc tak jak pokazywał mi przy zużywaniu 6GB i 100MB.
W regulaminie promo "3x10GB na Wakacje" jest wyraźnie napisane:
12. Abonent może sprawdzić pozostały limit jednostek danych dostępnych w Pakiecie internetowym oraz dzień, w którym upływa Okres Ważności Pakietu internetowego i/lub Promocji za pomocą krótkiego kodu: *136# i przez wciśnięcie przycisku „zadzwoń”. Po upływie Okresu Ważności Pakietu lub dezaktywacji Pakietu internetowego opłaty naliczane są zgodnie z cennikiem taryfy obowiązującej Abonenta.
A. Zrobili funkcję sprawdzania w apce ale kody USSD i www (nie ma ani śladu o 3x10GB) olali czy też ja robię coś nie tak ?
B1. Czy po zużyciu 10GB wejdę w lejek czy zje mi złotówki z konta jak podają w pkt.12 regulaminu ?
B2. Po zużyciu każdego z 2x10GB wejdę w lejek a dopiero po zużyciu 3-ego 10GB jak nie wyczuję, to zje mi złotówki z konta, jak podają w pkt.12 regulaminu (wtedy będzie faktyczny upływ ważności pakietu) ?
C. Wydaje mi się, że mogę złożyć na to reklamację (na www mam tylko czat), czy są szanse powodzenia ?