DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 54 z 141
  • 1
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 141
 #1078568  autor: pablo82
 15 sie 2019, 14:35
@pablo82: A jest tam jakiś wątek o tej promocji?
@neotele owszem jest tam wątek nt w/w promocji, ale tylko ze wspomnianym linkiem, że taka promocja istnieje.
Tu jest o tym na forum Plusa:
https://plusforum.pl/viewtopic.php?f=99 ... &start=390
Chyba dziś pod wieczór, tam powyższy wątek rozwinę, aczkolwiek tylko wtedy, gdy nie otrzymam 18GB.
 #1078569  autor: biala1991
 15 sie 2019, 14:39
neotele pisze:
15 sie 2019, 13:47
@biala1991: Te zamiany "ó" na "o" to nie Plus robi, ale twój telefon(lub inna maszyna). Sprawdź ustawienia edytora, którym piszesz SMSy.

Wiem ale nie pamiętałam, że tak jest ustawione, bo rzadko używam sms :D Podejrzewam, że wiele osób nie ma świadomości jakie mają ustawienia/nie przywiązują do tego wagi i dlatego uważam, że hasło z polskimi znakami to sprytne zagranie ze strony Plusa. Teraz z powodu wysłania błędnego zgłoszenia mogą odrzucać reklamacje :D



Edit
Tą promocję Plus akurat pokpił ale uczciwie muszę przyznać, że do tej pory było ok, 50GB w aplikacji aktywowane bez problemu, 30GB na wakacje podobnie, 50GB na YouTube jak wyżej, to samo z płatnymi pakietami Nolimit. Nie wiem co u Pablo82 działa niezgodnie z regulaminem, że ciągle musi interweniować w BOK :)
 #1078586  autor: pablo82
 15 sie 2019, 18:49
I kolejne zgłoszenie do BOK Plusa i na tamtejszym ich forum zostało zgłoszone.
@biala1991 Ja to mam chyba pecha z tym Plushem ale po kolei:
Najpierw zgłoszenie z moim numerem gdyż nie działała mi promocja 5te doładowanie gratis. Po zgłoszeniu do BOK Plusa problem naprawiony. Za miesiąc ta sama usterka na moim numerze w Plushu. Kolejne zgłoszenie - problem rozwiązany. Kolejna promocja: darmowe etui w Plushu. Oczywiście bez zgłoszenia się nie obeszło, bo kodu bym nie otrzymał. Nastepna promocja 30% więcej z aplikacji i tradycyjnie brak doładowania o 30% więcej. Po zgłoszeniu do BOK Plusa konsultant doładował mi gratisowe 30% do doładowania. Następna promocja: darmowy głośnik Bluetooth po doładowaniu za 40zł. Tu już mi się nie chciało do Plusa pisać zgłoszenia, chociaż ktoś tam z forum Plusa zrobił w tej sprawie zgłoszenie do nich i mu je uznali. Teraz obecna promocja i 18GB brak. Oczywiście napisałem do nich.
Ps. Jedynie promocja 50GB z aplikacji weszła u mnie na moim numerze w Plushu bez problemu.
Także z mojego punktu widzenia sieć Plus powinna się nazywać "zgłoszenie", bo nic tam (przynajmniej) w moim przypadku nie działało prawidłowo. A jestem w tej sieci, bo w miejscach, gdzie głównie przebywam, tylko Plus ma najlepszy zasięg.
 #1078588  autor: 24bis24
 15 sie 2019, 19:14
pablo82 pisze:
15 sie 2019, 18:49
Także z mojego punktu widzenia sieć Plus powinna się nazywać "zgłoszenie", bo nic tam (przynajmniej) w moim przypadku nie działało prawidłowo.
A z mojego punku widzenia to zgłoszenia przewijają się non stop w Twoich postach i nie dotyczą tylko Plusa :) .

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1078591  autor: pablo82
 15 sie 2019, 19:35
@24bis24 gdyby działało wszystko, tak jak przewidział to operator sieci, to wcale bym do nich nie pisał. Uważasz, że chce mi się do BOK pisać za każdym razem?! I proszę Cię nie łap mnie tu za słowa, bo zwłaszcza z Twojej dogryźliwości innym użytkownikom jesteś tutaj na tym forum znany. Wcześniej byłem przez wiele lat w sieci Play i jej pochodnych typu Fakt oraz RBM i tam sporadycznie zdarzało się aby coś szło nie tak, jak przewidział to operator sieci.
 #1078595  autor: biala1991
 15 sie 2019, 20:03
@pablo82, z tego co piszesz faktycznie masz jakiś niefart, u mnie to chyba pierwsza promocja, która niewypaliła, nie licząc Premii za staż, która nie przysługuje użytkownikom Plusha i której zgodnie z regulaminem nie otrzymałam chociaż przychodziło wprowadzające w błąd info, że premia zostanie przyznana :D

Remington pisze:
15 sie 2019, 18:07
neotele pisze:
15 sie 2019, 13:47
Na tej stronie widzę, że większość osób, które już dostały 18GB wysłało z "ó", choć ktoś także napisał, że dostał z "o".
Ja wysłałem z "o".
To już nie wiem jak racjonalnie wytłumaczyć brak pakietu, widać moja dobra passa się skończyła :)
 #1078598  autor: neotele
 15 sie 2019, 20:45
biala1991 pisze:To już nie wiem jak racjonalnie wytłumaczyć brak pakietu, widać moja dobra passa się skończyła
Dziś jest Święto, więc, jeśli zatwierdzają te bonusy ręcznie, to może warto poczekać do jutra, zakładając, że ekipa pojawi się rano i nadrobi zaległości.
A jak nie, to trzeba będzie się przypomnieć jakiś pismem, w wtedy dobra passa powinna powrócić :)
 #1078599  autor: biala1991
 15 sie 2019, 21:20
neotele pisze:
15 sie 2019, 20:45
A jak nie, to trzeba będzie się przypomnieć jakiś pismem, w wtedy dobra passa powinna powrócić :)
Problem w tym, że ja wysłałam smsa o nieregulaminowej treści SIATKOWKA, a nawet dwa takie same smsy (jak blondynka :D ) więc ten świstak co siedzi i zawija w sreberka ma pełne prawo moją reklamację załatwić odmownie :)
 #1078601  autor: Remington
 15 sie 2019, 21:52
Podajcie może, o której godzinie w poniedziałek wysłaliście swoje SMS-y.

Ja wysłałem o 13:49 (o tresci "Siatkowka"), a SMS o aktywacji pakietów przyszły we wtorek o 9:36.
 #1078603  autor: neotele
 15 sie 2019, 21:57
@biala1991
Myśl pozytywnie. Będzie dobrze :smt006
Zawsze możesz, w razie dodatkowej potrzeby, opisać sytuację z przewrotnym edytorem SMSów :evil: i powołać się na przypadki innych osób, którzy wysłali z "o" i otrzymali bonus.
 #1078611  autor: biala1991
 16 sie 2019, 06:02
Remington pisze:
15 sie 2019, 21:52
Podajcie może, o której godzinie w poniedziałek wysłaliście swoje SMS-y.

Ja wysłałem o 13:49 (o tresci "Siatkowka"), a SMS o aktywacji pakietów przyszły we wtorek o 9:36.
Moje smsy poszły o 23 (późno się dowiedziałam o promocji).
Tylko co to da Remington? regulaminowy termin już minął, gdyby mieli przyznać to było na to wystarczająco dużo czasu.



@neotele jestem dobrej myśli, bo mam jeszcze GB na wakacje :)
 #1078615  autor: TomLee
 16 sie 2019, 10:28
Ten pakiet 18GB w jaki sposób widać w plus online w wersji mobilnej?
 #1078617  autor: neotele
 16 sie 2019, 11:03
[/quote]
TomLee pisze:Ten pakiet 18GB w jaki sposób widać w plus online w wersji mobilnej?
Regulamin mówi:
11. Abonent ma możliwość sprawdzenia pozostałego limitu danych w ramach przyznanego Bonusu oraz dnia, w którym upływa Okres Ważności Bonusu za pomocą krótkiego kodu: *121# zatwierdzonego przyciskiem „zadzwoń”. Sprawdzenie powyższych informacji możliwe jest również z poziomu aplikacji Plus Internet (od wersji 2.2) oraz poprzez serwis „Plus online”.
 #1078628  autor: Marens
 16 sie 2019, 14:47
Niestety mi również nie aktywował się pakiet 18GB za siatkówkę, mimo poprawnej aktywacji (SIATKÓWKA na 80404 w dniu 12.08). Zgłosiłem przez LiveCzat na EBOK, konsultant spisał reklamacje.. tylko po długim weekendzie pakiet nie będzie mi już potrzebny.

Mam jeszcze pytanie odnośnie lejka, aktualnie mam aktywne dwa pakiety:
1. 5GB/5zł
2. 30GB na wakacje (3*10GB)

W pierwszej kolejności schodzi mi z pakietu 5GB/5zł, jak skończy się ten pakiet to włączy się lejek czy z racji aktywnego drugiego pakietu wakacyjnego 10GB automatycznie zacznie z niego zliczać?
 #1078629  autor: neotele
 16 sie 2019, 15:06
Marens pisze:W pierwszej kolejności schodzi mi z pakietu 5GB/5zł, jak skończy się ten pakiet to włączy się lejek czy z racji aktywnego drugiego pakietu wakacyjnego 10GB automatycznie zacznie z niego zliczać?
Najpierw aktywne pakiety.
Lejek się włączy dopiero gdy wyczerpiesz dane z wszystkich aktywnych pakietów, a co najmniej jeden z nich będzie jeszcze ważny.
 #1078651  autor: biala1991
 16 sie 2019, 20:01
Remington pisze:
16 sie 2019, 09:34
Może dostrzeglibyśmy jakąś zależność.
Słuszna uwaga,
nigdy nie wiadomo czy się nie przyda na przyszłość gdyby znów były problemy z bonusem.

A więc pytanie do Marensa, o której wysłał smsa? :)
 #1078653  autor: Remington
 16 sie 2019, 20:29
Z dotychczasowych promocji znam następującą zależność: w większości przypadków tuż po uruchomieniu promocji (1-2 dni) coś im się zawiesza i SMS zwrotny nie przychodzi, a czasem promocja nawet się nie aktywuje. Jakby to co SMSy od klientów odbiera się zawieszało lub zapychało.

Zazwyczaj jednak po kilku dniach te SMS-y przychodzą. Stąd jestem zdziwiony, że do Was nic i tak nie przyszło.
  • Strona 54 z 141
  • 1
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 141
  • 1
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 141