Jest to rzeczywiście sytuacja kuriozalna, że są nowi chętni potencjalni abonenci FM, a ciągle i prawie wszędzie brak jest kart SIM. Kto za to odpowiada? "Ciekawy" przypadek..
W mojej małej miejscowości, z jednym salonem Play, wydaje mi się, że pracownicy raczej nie robią problemów. Mówili, że próbują zamówić w swojej lokalnej hurtowni, ale tam od długiego czasu nie ma tych kart!
Dziwniejsze jest, że dzwoniłem i pisałem już wielokrotnie do FM i konsultanci za każdym razem obiecują, że "właśnie składają zlecenie na wysłanie tych kart, do 'mojego' salonu i za 1-2 tygodnie karty dotrą". Jednak żadne karty nie docierają. I tak "zabawa" trwa już 3-4 miesięcy!
Może powinniśmy się zastanowić, komu może zależeć na takim stanie rzeczy?
FM to niby niby wspólny biznes gazet Fakt i Play, jednak FM jest także konkurencją do oferty kartowej Play, więc może to być sabotaż w białych rękawiczkach ze strony pracowników Play, oddelegowanych do obsługi FM.
Dlatego, wg mnie, warto zgłaszać także sprawę z problemami z kartami FM
do gazety Fakt.
Jak dostaną odpowiednią ilość takich zgłoszeń, to może się zainteresują, także swoim biznesem.