U mnie to samo, pierw komunikat błąd techniczny, później przyjęto do realizacji i cisza.
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
U mnie sms wysłany o 9:10 i od razu pakiet przyznany
Mam pytanie - czy te darmowe 10 minut przedłuża jakikolwiek płatny pakiet połączeń do wszystkich sieci (przeczuwam odpowiedź, ale chcę się upewnić)?
Tak. Przedłuża jednorazowe pakiety 31-dniowe, kiedy 7 dni z kodu przekracza datą 31 dni z pakietu. Wcześniej pakiet z kodu powiększa pulę płatnego z datą 31-dniowego:
100 min+SMS+MB - 9,- zł
300 min+SMS+MB - 19,- zł
500 min+SMS+MB - 29,- zł
Musisz pamiętać, żeby nie wysyłać dwukrotnie tego samego kodu, z wyjątkiem sytuacji kiedy dostaniesz odpowiedź "błąd techniczny - prosimy spróbować później". Każdy kod z gazety przedłuża tylko swoją kategorię (min/SMS/MB).
Dziękuję. Ma jeszcze jedno pytanie: czy tymi 10 minutami przedłużę pakiet stricte minutowy (np. za 19 złotych), czy także pakiety combo (min + internet + sms)?
Czyli tylko COMBO. Nic z tego zatem nie będzie.
Witam koledzy możecie podać stronę do odczytania zgłoszenia na play24 , jak ktoś może to proszę podać z góry dziękuję
W Fakcie to nie działa.
Przeniosłem numer do Play. Aktualnie mam około 10 miesięcy ważności konta. Chcę przejść do Fakt Mobile. Co się stanie z ważnością konta? Zostanie taka, jak jest czy skrócą?
Skróci się. Ale za 5 zł doładowania masz znów rok
Wysłałem hasła z trzech numerów, pakiet sms przedłużyło ale jednocześnie z PLAY-a (z play-a a nie Faktu) dostałem sms "Dziękujemy usługa 22396(0) zostanie włączona..." Ktoś dostał dzisiaj coś takiego? Na wszelki wypadek spisałem stan pakietów do ewentualnej reklamacji.
Widać, że komunikaty uległy zmianie-sam na wszystkich numerach dziś taki sam miałem. Potwierdzenie aktywacji 10SMSów przyszło standardowe, smsy się skumulowały i przedłużyły.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
Dzisiaj też dostałem takiego smsa. Ktoś wie o co chodzi?szunaj pisze: ↑21 paź 2019, 12:44Wysłałem hasła z trzech numerów, pakiet sms przedłużyło ale jednocześnie z PLAY-a (z play-a a nie Faktu) dostałem sms "Dziękujemy usługa 22396(0) zostanie włączona..." Ktoś dostał dzisiaj coś takiego? Na wszelki wypadek spisałem stan pakietów do ewentualnej reklamacji.
Podejrzewam że jakiś błąd, bo nic się do dzisiaj nie zmieniło.
Myślę, że to nie błąd, tylko zmiana w systemie. Dzisiaj wysłałam kod na SMS-y. Wrócił ten sam komunikat, o którym piszecie, zamiast dotychczasowego o "przyznanym beneficie". Natychmiast sprawdziłam *106#. Nowe SMS-y weszły jeszcze przed potwierdzeniem.
U mnie dzisiaj po wysyłce SMS na 10 min. najpierw potwierdzenie zlecenia, potem ten dziwny "Dziękujemy - usługa 22397(0) zostanie włączona. Poczekaj na SMS-a z....." itd. z info o możliwości odstąpienia od umowy w 14 dni a jako trzeci, że benefit-minuty zostały przyznane, co *106# potwierdził. Widzę, że są różne nr tych "usług" od Playa. Może coś "usprawniają" w benefitach
Również dzisiaj dostałem po nabiciu kodu na 10min takiego sms.