UPDATE
Z tych 60 numerów po 5 godzinach żaden nie dostał tych 7GB. Na wszystkie numery przyszedł znany SMS "Przepraszamy. Zmiany nie mogą być zrealizowane...".
Tamte aktywacje były robione około 10:00.
Około 15:30 ponowiłem próbę aktywacji 7n7 na tych wszystkich 60 numerach. I teraz tak:
- numery, które nie brały wcześniej udziału w HF, teraz już dostały 7GB po około 3-4 minutach;
- numery, które odebrały 3 tygodnie wcześniej 10GB na 5 dni, ponownie nie dostały 7GB (SMS "Przepraszamy. Zmiany nie mogą być zrealizowane...").
Za to w apce było standardowo na wszystkich numerach: zlecenie przyjęte, wszystko jest OK, zaraz ci włączymy, dziękujemy, bla, bla, bla...
Przez 35 lat - odkąd śledzę, analizuję i sam tworzę różne systemy informatyczne - nie spotkałem się z takim partactwem jakie jest w systemach T-Mobile nieprzerwanie od 5 lat.