Play_Polska: zamiast zaśmiecać wątek, może niech ekipa z Utrzymania Klienta weźmie się do roboty i przygotuje lepsze oferty dla stałych klientów. Sami widzicie, ile klientów od Was odeszło, bo macie najsłabszą obsługę i najgorszą ofertę. Abonent sam wybierze sobie moment kontaktu z Wami.
Oferować prepaid (Play Next) osobie, która jest przyzwyczajona do abonamentu i jeszcze bez wielu ciekawych usług? Nonsens. Oferować podobne parametry ofertowe za 2x lub 3x większą kasę albo paczka GB bez lejka 1 mbps, skoro w samym Play na kartę internet bez limitu danych (15GB + lejek) + minuty i SMSy bez limitu są za 30 zł/mies. Sami sobie takiej sytuacji jesteście winni. Skoro chcecie dawać więcej za więcej, niech to nie będzie 2x więcej od opcji przed aneksem za te dodatkowe max 10 zł. Ludzie patrzą też na cenę, skoro operator twierdzi, że polepsza się jakościowo.
Drodzy stali klienci tego operatora, jeśli doskonale widzicie oferty innych sieci, a operator zmusza Was żeby pozostać na starych warunkach na czas nieokreślony, sobie robicie krzywdę. Chcecie więcej neta, to Play albo zaproponuje kilka GB za 15 zł, albo zmusi Was do lejka 1 mega lub blokady neta. Warto też pamiętać, że oferta ma 1-miesięczne wypowiedzenie. Jeden ruch i jesteście w prepaidzie, innej sieci lub tracicie nr telefonu. Walczcie albo przenoście numer do konkurencji. Trzeba pokazać Playowi, że klient się liczy, a nie większa kasa z podwyżek cen dla każdej owieczki fioletowego bloba.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam