@jakubeskulap
Można było aktywować na wielu kartach.
Można było aktywować na wielu kartach.
Mi zdarzyło się że włączając NI na jednej karcie w aplikacji włączyli też pakiet na drugim numerze o czym dowiedziałem się z SMS-a o zakończeniu okresu. Bo o włączeniu SMS-em nie poinformowali. Reklamację odrzucili ale włączyli mi ten pakiet ponownie. Inna sprawa że 6 dni po dacie kiedy planowałem to włączyć...
Ja jedynie, co mogę napisać, bo nie mam takiej wiedzy, czy też doświadczenia jak koledzy, ale miałem przypadek, że raz nie przysłali mi potwierdzenia o ponowieniu promocji, a ogólnie usługa działała. U mnie zazwyczaj przy dobrych wiatrach 1godz., czasem 3 i przychodził sms.jaco777 pisze: ↑18 sty 2020, 15:12Witam szczęśliwych posiadaczy "Masz złotówkę - masz no limit".
Doczytałem do 30 strony (z 203) tego tematu i już oczy mi wysiadają , więc postanowiłem zapytać bezpośrednio Was.
Czy da się na dzień dzisiejszy aktywować tą promocję (SMS o treści TAK na 80481), oczywiście na odpowiednim starterze - mam takie dwa, od Heyah i T-Mobile ?
Starter Heyah był do tej pory nieaktywny, ale kiedyś był już aktywowany, leżak.
Wczoraj 17.01.2020 doładowałem go na 5zł, wykonałem połączenie, starter jest aktywny. Wysłałem SMS o treści TAK na 80481, ale do tej pory zero reakcji (wg regulaminu mają 72h), nie dostałem też SMSa z zaproszeniem do promocji (w regulaminie nie ma o tym słowa).
Po kodem *100# pokazuje że, jestem w taryfie Frii, ale mogę zmienić na taryfę Heyah Dniówka za 3zł.
Nie mogę się zalogować do miboa, bo pokazuje że numer jest niewłaściwy.
Czy mieliście już z taką sytuacją doświadczenia, co doradzacie ?
Po kilku godzinach, pod kodami *103*22*8*11# oraz *103*22# brak jakichkolwiek pakietów danych.gothic77 pisze: ↑18 sty 2020, 17:39Ja jedynie, co mogę napisać, bo nie mam takiej wiedzy, czy też doświadczenia jak koledzy, ale miałem przypadek, że raz nie przysłali mi potwierdzenia o ponowieniu promocji, a ogólnie usługa działała. U mnie zazwyczaj przy dobrych wiatrach 1godz., czasem 3 i przychodził sms.
- sprawdź sobie kodem, czy masz coś w sensie przyznanych GB:
1. *103*22*8*11#
2. *103*22#
Jak wpisywałeś numer, że pokazuje o nie właściwym formacie?
- 48 masz mieć na samym początku zanim wpiszesz numer
Napiszę koledze jak jest u mnie jutro, bo 22go jak wybiła godz.24 skasowały mi się dane o których pisałem.darekka pisze: ↑21 sty 2020, 22:55Możecie sprawdzic ile dostepnych macie danych/czy się kumulują, bo u mnie sytuacja jest następująca:
1 dzień daje 50GB
2 dzień dodaje do resztki z pierwszego 50GB
3 dnia znika niezużyta resztka z pierwszego(zostaje punktualnie o północy z dnia 2 na 3ci zajumana resztka z 1szego oraz zostaje 50GB z dnia drugiego) a ,po pobraniu 1zł. dodaje 50GB
itd. słowem max 100GB mam do zużycia dobowo, a jeśli to zużyję to zacznę zbierać od początku!
Usługa nijak nie działa prawidłowo. Aby było ciekawiej to od 27 listopada z 2 eskalacjami technicy "naprawiaja" fakt braku nolimitu neta przesłany im z Działu Reklamacji. W miedzy czasie od miłej i ogarniętej konsultantki w ramach gestu dostałem 2msc.konta, a kasa z reklamacji finansuje usługe, a wręcz powiększa skarbonke na numerze.
W rozmowie dostałem sugestie aby napisać grupową "petycje" o ogarnięcie usługi.
Aktualnie nie mam aktywnej usługi ale jak korzystałem z niej w listopadzie to schemat jej działania był identyczny jak tu opisujesz. Dodam że korzystałem z karty Heyah.darekka pisze: ↑21 sty 2020, 22:55Możecie sprawdzic ile dostepnych macie danych/czy się kumulują, bo u mnie sytuacja jest następująca:
1 dzień daje 50GB
2 dzień dodaje do resztki z pierwszego 50GB
3 dnia znika niezużyta resztka z pierwszego(zostaje punktualnie o północy z dnia 2 na 3ci zajumana resztka z 1szego oraz zostaje 50GB z dnia drugiego) a ,po pobraniu 1zł. dodaje 50GB
itd. słowem max 100GB mam do zużycia dobowo, a jeśli to zużyję to zacznę zbierać od początku!
Niestety ale ten pakiet w Heyah nie zdejmuje lejka - opowiem na swoim przykładzie:Taki_tam pisze: ↑22 sty 2020, 20:57Jeśli ktoś ma problem z lejkiem to proponuje włączyć pakiet danych, który nie ma zapisanego limitu prędkości. Coś takiego wprowadzili dla Heyah 15GB za 15zł na 30 dni. Dla Frii nie pamiętam takiego pakietu, trzeba by posprawdzać w regulaminach pakietów. To teoretycznie powinno pomóc (idzie wtedy komenda deaktywacji lejka), choć w T-Mobile niczego nie możesz być pewien.