Tutaj już cisza, natomiast
dyskusja na Play Forum trwa w najlepsze.
Ktoś poruszył tam ciekawą kwestię. Wg regulaminu, Play24 ma pozwalać na zakładanie zgłoszeń. Play24 to wspólna nazwa serwisu internetowego i aplikacji mobilnej. Wcześniej zgłoszenia można było zakładać przez www, ale nie przez aplikację. Teraz można jedynie czatować przez aplikację i... żądać założenia zgłoszenia.
W mojej ocenie, jeśli pod jedną nazwą funkcjonują różne kanały, to w każdym z nich powinna być możliwość zakładania zgłoszeń. A nie jak twierdzi Play, w dowolnym z tychże kanałów. Sprawą ktoś chętny może zainteresować UOKiK (na naruszanie zbiorowych interesów konsumentów poprzez łamanie regulaminu, wystarczy zgłoszenie od jednej osoby).
Moje doświadczenia z branżą finansową w podobnych przypadkach (poza jednym wyjątkiem wystarczały reklamacje, a w tym jednym poskarżyłem się do KNF) zawsze kończyły się jednakowo - zmianą regulaminu. Dlatego nie spodziewałbym się sukcesu po takiej interwencji.