Niestety, ani mail, ani żaden sms (czy to na nr komórkowy czy na stacjonarny) bo to wszystko są sposoby na odzyskiwanie hasła do konta a nie na odzyskiwanie samego konta, które zgniła pomarańcza mi skasowała.
Dostaję komunikat, że podany login jest nieprawidłowy i nie może być prawidłowy skoro konto założone na ten login wyleciało w kosmos. Tak Orange załatwia opornych, którzy nie chcą przejść na ten ich wynalazek pt. NMO, kasuje im stare MO pozbawiając dostępu do faktur. To jak klient ma je zapłacić?
Jeszcze jedno pytanie, czy jest ktoś kto nie dostał zaproszenia (czytaj przymuszenia) do Nowego MO i nadal beztrosko korzysta ze starego konta?
Miałam nadzieję, że jeszcze się pobujają z migracją ale jak widać to nastąpi szybciej niż możnaby się spodziewać, bo Orange znalazło sposób i jeśli "zaproszenie" jest przez klienta ignorowane to po prostu kasują mu konto.
To się powinno nazywać nie migracja tylko eksterminacja