Witam,
a jest coś w TM na kartę taryfa bodajże Frii aby zrobić RWK albo jakoś przedłużyć ważność konta?
Babcia niewiele rozmawia, nie używa neta ani nie potrzebuje no limit, ale żeby utrzymać ważność konta musi co te 3 miechy doładować po 50 pln, nazbierało jej się kilkaset złotych, nie wyda tego - może da się przedłużyć jakoś ważność na wychodzące aby nie musiała "co chwila doładowywać"?
dzięki za podpowiedzi
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W T-Mobile jest właśnie problem z roczną ważnością konta ,musisz włączyć jakiś pakiet aby była
ja mam pakiet że jak używam to 1zł dziennie ,jak nie używam to 0 uzycie internet /rozmowy/wiadomosci
tam mam rok ważności konta
ja mam pakiet że jak używam to 1zł dziennie ,jak nie używam to 0 uzycie internet /rozmowy/wiadomosci
tam mam rok ważności konta
Pozdrawiam
gabberek pisze: ↑19 lut 2020, 09:16a jest coś w TM na kartę taryfa bodajże Frii aby zrobić RWK albo jakoś przedłużyć ważność konta?
Babcia niewiele rozmawia, nie używa neta ani nie potrzebuje no limit, ale żeby utrzymać ważność konta musi co te 3 miechy doładować po 50 pln, nazbierało jej się kilkaset złotych, nie wyda tego - może da się przedłużyć jakoś ważność na wychodzące aby nie musiała "co chwila doładowywać"?
Co prawda to nie ten wątek, ale mam nadzieję, że jakby co to Admini przeniosą do dyskusji ogólnej.
Najpierw sprawdź czy to rzeczywiście taryfa Frii (*100#, miboa lub apka). Jeśli tak, to masz do wyboru kilka możliwości:
1) No limit rozmowy, SMS-y + 10GB - 25,- zł miesięcznie
2) No limit rozmowy, SMSy + 300MB za 1,- zł dziennie, płatne tylko wtedy kiedy korzysta się z rozmów wychodzących, SMS-ów lub neta (pisał o tym powyżej @pakierhakierxd).
3) Aktywacja 1,- zł bez limitu dziennie (pkt.2), po niej szybka dezaktywacja. Ważność konta skróci się do 30 dni. Wówczas można korzystać według cennika lub dopasować pakiety minut (30 min. za 5,- zł; 60 za 10,- zł; 120,- za 15,- zł; SMS-y - 1000szt, za 10,- zł). Wymaga to trochę zachodu, ponieważ co 30 dni trzeba powtarzać operację aktywacja/dezaktywacja, ale można to robić zdalnie przez apkę.
Jeśli babcia dzwoni tylko albo głównie do T-Mobile (nie dotyczy Heyah), można jeszcze próbować obniżyć koszty.
4) Przeniesienie numeru do innej sieci (tych jest bez liku). Koszty, w zależności od intensywności korzystania i umiejętności obsługi, od 5,- zł rocznie do 15,- zł miesięcznie, ale to jest raczej nonsensowne, bo kilkaset złotych będzie wykorzystywała przez parę lat, o ile nie będzie drastycznych podwyżek.
Ostatnio zmieniony 19 lut 2020, 10:14 przez babciagienia1p, łącznie zmieniany 1 raz.
Dzięki Wam,
ta opcja za 1 zł dziennie wydaje się najsensowniejsza, chodzi też o to żeby było z tym jak najmniej zachodu,
w sumie wychodzi nieźle, wystarczy kilka minut dziennie aby wydzwonić równowartość tej złotówki, a jak nic nie dzwoni to nie płaci.
Chyba z tym spróbujemy, może jak się uda to też zainstaluję sobie i siebie apkę do jej numeru i wypróbuję opcję z aktywacją i dezaktywacją tej usługi. Dzięki raz jeszcze.
Z przenoszeniem numeru nie chce mi się bawić
ta opcja za 1 zł dziennie wydaje się najsensowniejsza, chodzi też o to żeby było z tym jak najmniej zachodu,
w sumie wychodzi nieźle, wystarczy kilka minut dziennie aby wydzwonić równowartość tej złotówki, a jak nic nie dzwoni to nie płaci.
Chyba z tym spróbujemy, może jak się uda to też zainstaluję sobie i siebie apkę do jej numeru i wypróbuję opcję z aktywacją i dezaktywacją tej usługi. Dzięki raz jeszcze.
Z przenoszeniem numeru nie chce mi się bawić
.
Pamiętaj tylko, że gdyby zdarzyło się nie korzystać z wychodzących przez 183 dni, to można stracić kasę z konta (bodajże po 14 następnych dniach). Zabezpiecza przed stratą dezaktywacja/aktywacja 1,- zł dziennie (działa kolejne 183 dni) lub doładowanie za 5,- zł.
Jak zrobisz dezaktywację to okres ważności Ci się skróci.
Ale jak dobrze rozumiem za chwilę można aktywować z powrotem i znów będzie RWK.
A czemu? nie naliczy się od nowa 365 dni od czasu nowej aktywacji?
Znów 1/2 bo po 183 dniach powtórka z rozrywki.
Chyba że w międzyczasie zrobisz jakąś płatna aktywność.
Chyba że w międzyczasie zrobisz jakąś płatna aktywność.
Tak, można aktywować ale "chwilę" trzeba odczekać aby system TM przetrawił ostatnie zlecenia.gabberek pisze:Ale jak dobrze rozumiem za chwilę można aktywować z powrotem i znów będzie RWK.
Po przeniesieniu złotówki przepadną. To naprawdę jest nonsensowne.babciagienia1p pisze: 4) Przeniesienie numeru do innej sieci (tych jest bez liku)... ale to jest raczej nonsensowne, bo kilkaset złotych będzie wykorzystywała przez parę lat, o ile nie będzie drastycznych podwyżek.
nie na raz na pół roku to i emeryt zadzwonisurface123 pisze: ↑19 lut 2020, 11:28Znów 1/2 bo po 183 dniach powtórka z rozrywki.
Chyba że w międzyczasie zrobisz jakąś płatna aktywność.
Nie musisz przejmować się aktywnością telefoniczną i sztywnym liczeniem 183 dni. Jeśli odwiedzasz babcię nie rzadziej niż raz na pół roku, to możesz sobie zakodować, że zaraz po przywitaniu dezaktywacja+aktywacja i wszystko liczy się od początku.
Dwa proste kody USSD. Zazwyczaj działają. Szczególnie ostatnio...
Dzięki, aktywacja już poszła "zdalnie" przez kogoś z rodziny i zadziałała momentalnie. Dzięki raz jeszcze. Radość babci - bezcenna.
a to pech :babciagienia1p pisze: ↑19 lut 2020, 09:50
3) Aktywacja 1,- zł bez limitu dziennie (pkt.2), po niej szybka dezaktywacja. Ważność konta skróci się do 30 dni.
ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
@24bis24 - To dziwne. Tutaj jest link do regulaminu:
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q ... zx8RSZaE_R
2.12. Po dezaktywacji Oferty nastąpi skrócenie Ważności Konta do 30 dni kalendarzowych.
Możliwe przyczyny:
1) w ciągu ostatniego miesiąca T-Mobile coś zmienił w systemie
2) termin wygaśnięcia Twojego konta wynika z innej oferty niż dzisiaj dezaktywowana 1,- zł bez limitu
3) błąd w systemie T-Mobile.
W sobotę sprawdzę na jednym numerze, akurat mam go do dezaktywacji, i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q ... zx8RSZaE_R
2.12. Po dezaktywacji Oferty nastąpi skrócenie Ważności Konta do 30 dni kalendarzowych.
Możliwe przyczyny:
1) w ciągu ostatniego miesiąca T-Mobile coś zmienił w systemie
2) termin wygaśnięcia Twojego konta wynika z innej oferty niż dzisiaj dezaktywowana 1,- zł bez limitu
3) błąd w systemie T-Mobile.
W sobotę sprawdzę na jednym numerze, akurat mam go do dezaktywacji, i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
Ale w T-Mobile jest kilkanaście definicji "ważności" i "wygaśnięcia" wzajemnie się wykluczających (przeczących sobie, bo wskazują na inny dzień lub godzinę danego dnia):
- konto jest ważne 30 dni (do 23:59 30 dnia);
- konto jest ważne 30 dni (do 0:00 30 dnia);
- konto wygaśnie za 31 dni (jest ważne 30 dni do 23:59 30 dnia);
- konto wygaśnie za 31 dni (jest ważne 31 dni do 23:59 31 dnia);
- konto wygaśnie za 31 dni (jest ważne 31 dni do 0:00 31 dnia).
- itp., itd.
W zależności od metody sprawdzenia ważności konta (WK) dostajemy różne informacje, z tym że w systemie jest oczywiście 1 konkretna data i godzina WK.
Jeszcze dodam, że ważność spotykana w T-Mobile w zależności gdzie spojrzymy, np. do 20 marca do 23:59 i do 21 marca do 0:00, wydaje się bardzo zbliżona (różnica 1 minuty, albo nawet 1 sekundy, bo ta godzina 23:59 tak naprawdę to 23:59 i 59 sekund), to jednak jest to różnica 1 dnia w dacie dziennej i czasami widzisz właśnie 20 marca, a innym razem 21 marca i zawsze masz z tyłu głowy "do końca danego dnia", a tu cyk i o 1:00 rano 21 marca konto już nieaktywne, czy środki przepadły.
Dlatego rozumiem rozterki pytających o WK w T-Mobile, choć z kolei @Remington takich userów goni i wyrzuca posty do kosza, czy nawet rozsyła ostrzeżenia
- konto jest ważne 30 dni (do 23:59 30 dnia);
- konto jest ważne 30 dni (do 0:00 30 dnia);
- konto wygaśnie za 31 dni (jest ważne 30 dni do 23:59 30 dnia);
- konto wygaśnie za 31 dni (jest ważne 31 dni do 23:59 31 dnia);
- konto wygaśnie za 31 dni (jest ważne 31 dni do 0:00 31 dnia).
- itp., itd.
W zależności od metody sprawdzenia ważności konta (WK) dostajemy różne informacje, z tym że w systemie jest oczywiście 1 konkretna data i godzina WK.
Jeszcze dodam, że ważność spotykana w T-Mobile w zależności gdzie spojrzymy, np. do 20 marca do 23:59 i do 21 marca do 0:00, wydaje się bardzo zbliżona (różnica 1 minuty, albo nawet 1 sekundy, bo ta godzina 23:59 tak naprawdę to 23:59 i 59 sekund), to jednak jest to różnica 1 dnia w dacie dziennej i czasami widzisz właśnie 20 marca, a innym razem 21 marca i zawsze masz z tyłu głowy "do końca danego dnia", a tu cyk i o 1:00 rano 21 marca konto już nieaktywne, czy środki przepadły.
Dlatego rozumiem rozterki pytających o WK w T-Mobile, choć z kolei @Remington takich userów goni i wyrzuca posty do kosza, czy nawet rozsyła ostrzeżenia
Ci „ludzie” dostali odpowiedź, a pytali nadal o to samo, dlatego uciąłem dyskusję. Czas trwania terminu oznaczonego w dniach definiuje art. 111 kodeksu cywilnego i TM żadnego odstępstwa od tego nie posiada (choć mógłby gdyby tylko chciał). Koniec kropka, sprawa jest jasna.
Rozjazd w datach podawanych w aplikacjach oraz USSD (dobrze opisane przez Ciebie), a także niedotrzymywanie terminu jednoznacznie wynikającego z kc to po prostu błąd i powinien być przedmiotem reklamacji.
Rozjazd w datach podawanych w aplikacjach oraz USSD (dobrze opisane przez Ciebie), a także niedotrzymywanie terminu jednoznacznie wynikającego z kc to po prostu błąd i powinien być przedmiotem reklamacji.
Coś się posypał system t-mobile...
Od wczoraj od ok. 20.00 czekam na zmianę taryfy na Heyah i "zmiana w trakcie"
Wkurzające to :/
Od wczoraj od ok. 20.00 czekam na zmianę taryfy na Heyah i "zmiana w trakcie"
Wkurzające to :/