DAJ CYNK
  • W tym dziale znajdziesz pomoc przy sporach i reklamacjach dotyczących usług telekomunikacyjnych lub sprzętu.
W tym dziale znajdziesz pomoc przy sporach i reklamacjach dotyczących usług telekomunikacyjnych lub sprzętu.
 #1090844  autor: mkkot
 25 lut 2020, 08:52
Niech sobie każdy wyrobi zdanie jak teraz działa kontakt z Play...
Konsultantka

Co mogę dla Ciebie zrobić?

mkkot
Dzień dobry, ostatnio pojawia mi się problem, którego dawno nie było. W miejscach, gdzie powinien być zasięg dostaję powiadomienie o nieodebranym połączeniu. Przykładowo dzisiaj z +48XXX o XX:XX.

Konsultantka
Już sprawdzam :)
próbowałeś resetować telefon?


mkkot


Tak, to się dzieje od jakiegoś czasu i w tym czasie restarty były robione


Konsultantka

z tego co wiem ostatnio były awarie przez pogody ☹️


mkkot

Akurat to było w Sopocie, więc tutaj nic się nie działo.
A możesz przyjąć zgłoszenie do sprawdzenia tego połączenia?
Może coś z kartą albo telefonem, może technicy coś wymyśla. Albo wina obcięcia częstotliwości na 5G

Konsultantka

technicy już pracują nad tym, może to trochę potrwać ☹️

mkkot
Nad tym zgłoszeniem?

Konsultantka
Nad tą awarią, co może być przyczyną

mkkot

Ale jaką awarią? Jest jakaś awaria w Sopocie?
Przecież normalnie wszystko działa tylko od czasu do czasu w różnych miejscach w Trójmieście nie dochodzą połączenia

Konsultantka


Przepraszam mój błąd, dostałam informację, że wszystko jest dobrze, w takim razie musi to być jakiś błąd w telefonie
Mogę jeszcze jakoś pomóc ? 😊


mkkot

Tak, przyjąć zgłoszenie do działu technicznego, żeby sprawdził. Bardzo proszę.


Konsultantka

Wszystko jest dobrze
Przeprowadzę na karcie SIM synchronizację ustawień w celu poprawy działania usług. Proszę za 15 minut wyłączyć urządzenie i włączyć ponownie. Wprowadzone zmiany mogą nastąpić maksymalnie do 24 godzin.

mkkot


No cóż, jeśli problem będzie się powtarzał, zobaczymy czy inny operator też będzie miał problem z moim telefonem. Jeśli nie, to u niego zostanę po prostu.


Konsultantka

Przykro mi ☹️ Miłego dnia 😊
 #1090848  autor: iphoneski
 25 lut 2020, 09:20
Bo to są po prostu zwykli konsultanci, pewnie studenci za śmieciowe pieniądze i na takiej samej umowie. Nie ma to wiele wspólnego z zgłoszeniami, które były dostępne wcześniej gdzie faktycznie można było coś załatwić.
 #1090920  autor: Play_Polska
 26 lut 2020, 11:34
mkkot, jeśli masz trudności z zasięgiem:

- spróbuj ustawić w swoim telefonie ręczny wybór sieci;
- zaznacz Play na liście operatorów;
- sprawdź, czy niedogodności występują na innym urządzeniu.

Jeżeli sytuacja nie poprawi się, napisz do naszych konsultantów na czacie w aplikacji Play24 - przyjmą zgłoszenie i przekażą je do weryfikacji technicznej.
 #1090921  autor: Dodo84
 26 lut 2020, 12:26
Miałem już styczność z tym czatem na Play24 i odnoszę wrażenie, że oni nie mają faktycznego dostępu do naszych kont bo np: konsultant nie był w stanie odpowiedzieć na pytanie czemu moja faktura jest wyższa niż zwykle ( okazało się, że omyłkowo system fakturowania nie policzył mi zniżki za zgody marketingowe.). Ostatecznie napisałem maila na adres [email protected] i po kilku dniach tam uzyskałem odpowiedź oraz fakturę korygującą. Patrząc na post wyżej od @Play_Polska mamy idealny obraz tego jak działają konsultanci- "kopiuj, wklej" bez zastanowienia.

https://www.speedtest.net/result/a/9816264223.png
LTE 800+1800+2100+2600

https://www.speedtest.net/result/a/10179036140.png
LTE+ 5G 3500
 #1090922  autor: mkkot
 26 lut 2020, 12:26
@Play_Polska widzisz, nawet zgłoszenia nie chcą przyjąć. Ja wiem, że to są studenci i inni ludzie z łapanki, ale skoro klient chce zrobić zgłoszenie, to powinni mu to umożliwić. Ciekawe czy jakbym napisał, że chcę złożyć reklamację, to czy też by mnie olali.
 #1090952  autor: marcin19883
 26 lut 2020, 18:23
Remington pisze:
26 lut 2020, 18:10
Bezpłatna i najszybsza niewątpliwie. Niekompetentna również.
Konsultanci dzielą się na doświadczonych i świeżaków. Świeże mięso ma swoich opiekunów, czyli tych z długim stażem. Tak mniej więcej się uczą. Dużo odchodzi i koło zaczyna się od nowa. Zawsze trafiasz na świeżaka :D
 #1090963  autor: pakierhakierxd
 26 lut 2020, 20:42
Play to Play ale Play Next to mnie obs\luga zirytowała odk\ad mam Xiaomi telefon zaczal w roamingu krajowym ciagle siedziec,napisalem do nich tak naprawili ze wcale wylaczyli roaming krajowy -tzn dzialal tylko jak nie bylo zasiegu wybralem recznie operatora ,nigdy wiecej Play Next ! ,jutro z kurierem podpiszę umowę z Redbull Mobile ;)

Pozdrawiam :)
 #1090999  autor: marcin19883
 27 lut 2020, 15:44
pakierhakierxd pisze:
26 lut 2020, 20:42
napisalem do nich tak naprawili ze wcale wylaczyli roaming krajowy -tzn dzialal tylko jak nie bylo zasiegu wybralem recznie operatora ,nigdy wiecej Play Next ! ,jutro z kurierem
W Play next nie ma opcji wyłączenia roamingu krajowego. Korzystam korzystam z Play next już prawie półtora roku. Na szczęście za darmo.
 #1091001  autor: pakierhakierxd
 27 lut 2020, 16:23
to się zdziwsz ale mi zrobili tak że wybierało na auto tylko Playa , w miejsach gdzie nie bylo playa dopoki nie wybralem recznie Orange to nie mialem wcale zasiegu dopoki Play nie powrocil :/ ,po zgloszeniu naprawili to ale popsuli ze teraz na zasiegu Orange pokazuje Orange XD

Pozdrawiam :)
 #1091010  autor: marcin19883
 27 lut 2020, 20:49
pakierhakierxd pisze:
27 lut 2020, 16:23
to się zdziwsz ale mi zrobili tak że wybierało na auto tylko Playa
Mi samo wybiera Playa. Mam karte w modemie i antena patrzy w jeden kierunek. 50GB to trochę mało na miesiąc, ale daje radę. Od tygodnia mam internet bez limitu. Status dostepnych GB sie zaciął i już pobrałem ponad 100GB :lol: