Otrzymałem odpowiedź zatem podsumujmy:
1) operator w zwiazku z posdiadana przezemnie taryfą "Play fresh darmowe SMSy do wszystkich sieci" podarował mi po doładowniu 4tysiace SSMów do zużycia i dał mi na to 40-45 dni (dokłądnie nei pamiętam a liczyć mi się nie chce) co widać an tym screenie:
2) oto posiadana przezemnie taryfa:
3) odpowiedź na moje zgłoszenie o blokadzie (wysłałem dokładnie 66 SMSów jka dostałem blokadę - liczba pozostałych jest inna niz 4.000 - 66 ponieważ SMS miał długość wiekszą niz 160 znaków i został podzielony chyba na 3 części)
cytuje:
Warszawa, 22 kwietnia 2020 roku
Odpowiedź na zgłoszenie229262040 z 21 kwietnia 2020 roku
Szanowny Panie,
otrzymaliśmy Pana zgłoszenie, które dotyczyło blokady operatorskiej. Poniżej przedstawiam wyjaśnienia, które dla Pana przygotowałam.
Szczegóły sprawy
Na Pana koncie zablokowaliśmy wysyłanie SMS-ów i wykonywanie połączeń wychodzących.
Powodem blokady było naruszenie "Regulaminu Oferty Promocyjnej Zbieraj minuty w Play Fresh". Dokument wskazuje, że użytkownik zobowiązuje się nie wykonywać ruchu, polegającego na masowym wysyłaniu wiadomości lub wykonywaniu połączeń.
Decyzja
Usługi świadczymy dla Pana prawidłowo. Moja firma pozwala jednak wydać w sprawie indywidualną decyzję. Dlatego uznałam Pana reklamację.
Podjęte działania
22 kwietnia 2020 roku odblokowałam możliwość wykonywania połączeń oraz wysyłania wiadomości dla numeru 5XXXX9999.
Zaznaczam, że w przypadku ponownego naruszenia postanowień regulaminu, wyłączenie blokady nie będzie możliwe.
Pomocne informacje
Szczegółowe informacje dotyczące Pana numeru, historię połączeń oraz nasze odpowiedzi na zgłoszenia, może Pan sprawdzić w aplikacji Play24 (link.play.pl/xFde). Z aplikacji może Pan zadzwonić do naszej obsługi klienta Play. Nie musi Pan pamiętać hasła abonenckiego, autoryzacją zajmie się aplikacja. Możemy wysyłać Panu odpowiedzi na reklamacje elektronicznie - mailem albo na Play24 (link.play.pl/xFde). Dzięki temu otrzyma Pan naszą odpowiedź szybciej - już w ciągu kilku minut. Żeby wyrazić zgodę na taki sposób odpowiedzi, proszę się skontaktować z naszą obsługą klienta.
Osobiście zajmowałam się Pana sprawą. Będę wdzięczna, jeśli oceni Pan przygotowaną przeze mnie odpowiedź. Wysłałam do Pana SMS z prośbą o ocenę. Wystarczy, że odpisze Pan na tę wiadomość albo wypełni Pan ankietę na Play24 (link.play.pl/xFde).
Z poważaniem
Małgorzata Traczyk
Konsultant ds. obsługi Klienta
Powyższa odpowiedź wyczerpuje drogę postępowania reklamacyjnego. Gdy zgłoszenie jest reklamacją usługi telekomunikacyjnej to przysługuje Panu prawo wniesienia odwołania od podjętej decyzji do Działu Rozpatrywania Odwołań od Reklamacji w terminie 30 dni od daty otrzymania tego pisma. Dalszych roszczeń może Pan dochodzić również w postępowaniu sądowym przed sądem powszechnym. W przypadku klientów indywidualnych (konsumentów) również w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich przed Prezesem UKE. P4 Sp. z o.o. ul. Taśmowa 7, 02-677 Warszawa, KRS 0000217207 REGON 015808609 NIP 951-21-20-077 Kapitał zakładowy 48.856.500,00 zł.
Odpowiedź wysłaliśmy LISTEM na adres: XXXXXXXX
=======
Zatem, posiadam dodatkow płatną usługę "zbieraj minuty" polegajacą an tym, ze za kazde 2 pełne minuty rozmowy PRZYCHODZĄCEJ z sieciinnej niz PLAY dostaje 1 minute do wykorzystania za co płące raz na 3 miesiace 1zł i to uniemożliwia mi WYSYŁĄNIE wiadomości? jakby nie ten kierunek , odbieranie połączeń uniemożliwia wysyłanie SMSów?
Wniosek dla mnie prosty - odpiszę na to i bede oczekiwał kolejnej odpowiedzi na zadane przezemnie pytania, to co dostane w odpowiedzi zadecyduje w moim przypadku o tym czy zostaje w PLAY czy odchodze do innej sieci, moje 10 lat stazu jest dla nich niczym ;/ i przez ostatnie 10 lat nie przeszkadzało im to, ze zyczenia świateczne były wysyłane co roku tylko nagle teraz.