To ja dorzucę jeszcze jedną historię jak profesjonalna jest firma TMobile.
Jest sobie eSerwis. To taki serwis do zarządzania kartami biznesowymi. Raczej dla 30, 60, 2000 kart sim niż 3. Rachunki idące raczej w grube tysiące niż w setki zł. W piątek przed 11:00 mail z info, że eSerwis nie będzie dostępny od piątku od 19:00 do niedzieli do 20:00, prace administracyjne. Cokolwiek to znaczy. zwykle przerwy wynikały z prac modernizacyjnych i coś tam dochodziło. Dziwna sprawa bo wydaje mi się, że zwykle informowali wcześniej o takich pracach. A tu 11:00, piątek, sporo ludzi na pracy zdalnej. No nic.
Niedziela 20:00 eSerwis nadal niedostępny. Nie można zrobić nic zdalnie na koncie... poniedziałek rano wrócił. Szybki logowanie i... okazuje się, że do stabilności jest daleko. A to brak danych. A to wywala. Nic to, że musisz coś zmienić lub zamówić terminal. Nic nie zrobisz. Cały dzień walki i na koniec dnia roboczego już bez żadnej zapowiedzi (zawsze była):
Nie znam powodów, nie wiem co jest nie tak, nie wiem co jest nie tak z tą firmą ale ja bym tam na dzień dobry "parę" rzeczy "zmienił". No chyba, że macki Bonn są tak ordynarne i twarde, że wszyscy mają na to wywalone bo nikt się przecież nie będzie kopał z koniem... możesz się przyzwyczaić do nijakości albo odejść z firmy.