Według Virgin numer nie jest ważny rok od ostatniego doładowania a rok + 60 dni na odbieranie.
https://virginmobile.pl/pomoc/karta/jak ... o-na-karte
Taka ciekawostka, że w a2mobile numer jest ważny dokładnie rok od ostatniego doładowania i ani dnia dłużej. Dzień po upływie roku wyłączają równocześnie możliwość wykonywania połączeń jak i możliwość odbierania. Dzwoniący dostają lakoniczny komunikat: "Przepraszamy wybrany numer nie działa". Mimo że telefon ma zasięg to nie można takiego numeru doładować, nie działają żadne kody USSD, a także nie ma możliwości doładowania przez internet. Jedyny sposób na odzyskanie takiego numeru to zakupienie doładowania Plus 5 i wysłanie kodu do BOKu. Znajoma jest właśnie w trakcie załatwiania, rok minął przedwczoraj. Oczywiście nie było żadnego smsowego ostrzeżenia, że ważność się kończy. Nie wiem przez jaki czas po wyłączeniu można w ten sposób reaktywować numer w a2.
https://virginmobile.pl/pomoc/karta/jak ... o-na-karte
Taka ciekawostka, że w a2mobile numer jest ważny dokładnie rok od ostatniego doładowania i ani dnia dłużej. Dzień po upływie roku wyłączają równocześnie możliwość wykonywania połączeń jak i możliwość odbierania. Dzwoniący dostają lakoniczny komunikat: "Przepraszamy wybrany numer nie działa". Mimo że telefon ma zasięg to nie można takiego numeru doładować, nie działają żadne kody USSD, a także nie ma możliwości doładowania przez internet. Jedyny sposób na odzyskanie takiego numeru to zakupienie doładowania Plus 5 i wysłanie kodu do BOKu. Znajoma jest właśnie w trakcie załatwiania, rok minął przedwczoraj. Oczywiście nie było żadnego smsowego ostrzeżenia, że ważność się kończy. Nie wiem przez jaki czas po wyłączeniu można w ten sposób reaktywować numer w a2.