DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 6 z 52
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 52
 #1099955  autor: spotify
 25 lip 2020, 12:44
Testujcie, testujcie :P
Obecnie jestem w trakcie przenoszenia do Flex i chce tam być co najmniej 3 miesiące, zeby sobie zdanie porządnie wyrobić. Gdy nie doprowadzi mnie do białej gorączki (a taką mam nadzieję), to zostanę. Jeśli jednak nie będę zadowolony, tam zanim zrobię krok, to dobrze wiedzieć czy Heyah01 może być dobrą alternatywą ;)
Więc wszystkie zalety i wady Heyah01 mile widziane :wink:
 #1099960  autor: TomLee
 25 lip 2020, 13:14
Mitarr pisze:
25 lip 2020, 11:35
albo klient na kartę ma lepiej bo abonamentowcy i tak są uwiązani kulą u nogi na 2 lata :lol:
Oczywiście, że ma lepiej :). Jak abonament, to tylko na czas nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia.
 #1099961  autor: 24bis24
 25 lip 2020, 13:18
To niech ktoś sprawdzi i opisze co usłyszy w słuchawce przy próbie połączenia z tytułowej oferty z osobnikiem Heyah 01😀

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1099964  autor: Mitarr
 25 lip 2020, 13:33
TomLee pisze:
25 lip 2020, 13:14
Mitarr pisze:
25 lip 2020, 11:35
albo klient na kartę ma lepiej bo abonamentowcy i tak są uwiązani kulą u nogi na 2 lata :lol:
Oczywiście, że ma lepiej :). Jak abonament, to tylko na czas nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia.
Chodziło mi o to, że klient abonamentowy jest i tak uwiazany umowa i nie odejdzie więc można mu dać gorszy priorytet, gdzie klient na kartę jak będzie źle to odejdzie.
 #1099969  autor: Mitarr
 25 lip 2020, 14:10
Kolejna wieża i identyczna sytuacja, szybciej na Heyah.

Heyah 01 :
Obrazek

T-Mobile T1 10GB :
Obrazek

Wieża :
Obrazek
 #1099989  autor: nicram
 25 lip 2020, 20:20
Ale ja mam internet stacjonarny i jakoś nie ubolewam nad tym że mam tyle GB w ofercie mobilnej. Wręcz przeciwnie, wiem że w każdej sytuacji i w całej Polsce mam dostęp do sieci. Nie muszę się prosić o wifi (strach przed fałszywą siecią wifi - nie mam sił weryfikować). Gdziekolwiek nie przebywam mam zawsze internet - w razie potrzeby udostępniam laptopowi i mam mobilne biuro. Oczywiście gdybym za taką przyjemność musiał płacić minimum 50 zł to pewnie bym się zastanawiał. Ale 30 zł to nie majątek ;)
Ale niech każdy liczy według swojej matematyki ;)
Jak komuś pasuje dana cena i podany zestaw usług - to jest to jego sprawa - żyjemy w wolnym kraju. Pozdrawiam 🙂
 #1099990  autor: Dodo84
 25 lip 2020, 20:33
Czy w Heyah 01 są obsługiwane połączenia oczekujące i HD Voice?

https://www.speedtest.net/result/a/9816264223.png
LTE 800+1800+2100+2600

https://www.speedtest.net/result/a/10179036140.png
LTE+ 5G 3500
 #1100009  autor: ruki101
 26 lip 2020, 11:26
działa Wam możliwość złożenia zamówienia na sklep.heyah.pl , wchodzę na tą stronkę, naciskam przycisk "ZAMÓW" i wyskakuje coś takiego : " Coś poszło nie tak
502 Bad Gateway " , u Was też tak jest ? coś zmieniają ? swoją drogą dość dobra oferta, brakuje tylko lejka chociażby 64 kB/s po przekroczeniu podstawowego pakietu 20 GB , wtedy byłaby super .
 #1100013  autor: Mitarr
 26 lip 2020, 11:50
Dodo84 pisze:
25 lip 2020, 20:33
Czy w Heyah 01 są obsługiwane połączenia oczekujące i HD Voice?
Działają połączenia oczekujące, a czy HD voice to nie wiem ale wybierałem dla testu numer 602900 i nie słyszałem różnicy pomiędzy abonamentem z vowifi a heyah
 #1100021  autor: dudali
 26 lip 2020, 12:48
ruki101 pisze:
26 lip 2020, 11:26
działa Wam możliwość złożenia zamówienia na sklep.heyah.pl , wchodzę na tą stronkę, naciskam przycisk "ZAMÓW" i wyskakuje coś takiego : " Coś poszło nie tak
502 Bad Gateway " , u Was też tak jest ? coś zmieniają ? swoją drogą dość dobra oferta, brakuje tylko lejka chociażby 64 kB/s po przekroczeniu podstawowego pakietu 20 GB , wtedy byłaby super .
Od rana nie ma możliwości złożenia zamówienia, cały czas pojawia się ten błąd 502.
 #1100031  autor: Mitarr
 26 lip 2020, 13:56
dudali pisze:
26 lip 2020, 12:48
Od rana nie ma możliwości złożenia zamówienia, cały czas pojawia się ten błąd 502.
U mnie to samo, za dużo osób próbowało zamówić :lol:

Ale ogólnie działa bardzo dobrze póki co ta oferta, LTE na początku nie działało ale pewnie w nocy mają jakiś skrypt ustawiony który to ogarnia dla nowych osób, ja miałem właśnie po nocy aktywne LTE.

Myślałem, że brak VoLTE / VoWifi będzie strasznie uciążliwy ale tragedii nie ma, choć komfort używania jest przez to zmniejszony względem abonamentu, najbardziej widać to podczas nawiązywania połączenia, na VoLTE/VoWiFi praktycznie od razu albo po sekundzie a na Heyah trzeba poczekać aż przełączy się na 3G.
Mogliby się określić czy to będzie w najbliższych miesiącach czy w ogóle nie.

Tak naprawdę najpoważniejszym problemem Heyah 01 jest BEZNADZIEJNA obsługa póki co, na infolinii wypierają się, że obsługa Heyah 01 tylko przez aplikację i się rozłączają albo przekierowują po kilka razy na biuro obsługi T-Mobile... a w aplikacji nic nie ma, nawet nie można ustawić blokady połączeń z zastrzeżonych numerów, jedyne co można zrobić w aplikacji to zmienić formę płatności, póki co bardzo blado względem Flexa, na Flexie można przynajmniej pogadać z konsultantem szybko przez czat a tutaj zostaje pisanie maila i czekanie minimum dobę na odpowiedź ...
Ostatnio zmieniony 26 lip 2020, 14:13 przez Mitarr, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1100033  autor: TomLee
 26 lip 2020, 14:13
Wczoraj wieczorem przeniosłem drugi numer i było jeszcze ok.
 #1100034  autor: ruki101
 26 lip 2020, 14:27
przedzwoniłem przed chwilą do znajomej osoby, która to ma na bieżąco informacje od innej osoby pracującej w Heyah, szykują się zmiany, ma być wprowadzony mechanizm "captcha" przed wybraniem numeru + prawdopodobnie limit do 3 zamówień na pesel .
Ciekawe czy to prawda, ktoś coś wie na ten temat ?
 #1100043  autor: iphoneski
 26 lip 2020, 15:44
Ja się tak zastanawiam po co ściągać ich aplikację, skoro jedyna rzecz do zrobienia tam to sprawdzenie pozostałego limitu danych a to mogę sobie w ustawieniach telefonu odjąć. Generalnie rzecz ujmując straciłem 39 zł i czas kuriera który musiał do mnie jechać - dzwonić z tej karty nie będę, bo połączenia bez VoLTE to tragedia, jedynie internet może się przyda.
 #1100046  autor: f0ku5
 26 lip 2020, 16:09
Marny71 pisze:
26 lip 2020, 15:37
Ktoś wie kiedy zostanie uruchomienie volte i wifi calling?
Istnieje duża szansa, że w ogóle :P
 #1100051  autor: TomLee
 26 lip 2020, 16:52
f0ku5 pisze:
26 lip 2020, 16:09
Marny71 pisze:
26 lip 2020, 15:37
Ktoś wie kiedy zostanie uruchomienie volte i wifi calling?
Istnieje duża szansa, że w ogóle :P
W cenie do 20 zł za pojedyńczy sim/miesiąc dostaje się naprawdę sporo i jeszcze roaming w UE. Za volte i wifi calling musisz zapłacić co najmniej 25 pln w innych ofertach. Są tacy, których zupełnie nie interesują te technologie.
 #1100072  autor: 24bis24
 26 lip 2020, 20:48
Mitarr pisze:
26 lip 2020, 13:56
jedyne co można zrobić w aplikacji to zmienić formę płatności
na jaką inną można zmienić?

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
  • Strona 6 z 52
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 52
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 52