DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 7 z 52
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 52
 #1100075  autor: KC-KARLOS
 26 lip 2020, 21:19
24bis24: czytałeś regulaminy? Masz dwie formy zapłaty za subskrypcje: karta płatnicza lub przelew bankowy. Wszystko zależy jaką formę wybierzesz lub ustawi się domyślnie przelew, jeśli Heyah nie uda się obciążyć salda karty płatniczej.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1100077  autor: KC-KARLOS
 26 lip 2020, 21:26
Heyah 01 obsłużysz też logując się ze stronki internetowej. Poza tym jak wspominają w regulaminie, jeśli nie obciążą karty płatniczej, wysyłają maila z linkiem aby niezwłocznie opłacić subskrypcje lub inne opłaty cennikowe.
Apki użyje, kiedy numer testowy Play przeniesie się do Heyah. W tej chwili logowanie nie ma sensu.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1100080  autor: iphoneski
 26 lip 2020, 21:44
TomLee pisze:
26 lip 2020, 16:52
f0ku5 pisze:
26 lip 2020, 16:09
Marny71 pisze:
26 lip 2020, 15:37
Ktoś wie kiedy zostanie uruchomienie volte i wifi calling?
Istnieje duża szansa, że w ogóle :P
W cenie do 20 zł za pojedyńczy sim/miesiąc dostaje się naprawdę sporo i jeszcze roaming w UE. Za volte i wifi calling musisz zapłacić co najmniej 25 pln w innych ofertach. Są tacy, których zupełnie nie interesują te technologie.
No to niech wprowadzą droższe plany albo opłatę 5 zł miesięcznie za wifi calling i VoLTE. Kogo nie interesuje to nie włączy a jak ktoś chce będzie sobie płacił. Ja już nie wyobrażam sobie gadać na codzień bez VoLTE - pogadałem pierwszego dnia, rozłączyłem sie i zadzwoniłem z głównego numeru z VoLTE bo miałem dość. Cena to nie jest wszystko, liczy sie też jakość. A skoro dla T-Mobile tak ważna jest jakość i zadowolenie klientów to coś sie tu chyba nie zgadza.
 #1100092  autor: qqwerty1313
 27 lip 2020, 09:44
Witam wszystkich! Na razie pod względem organizacyjnym Heyah 01 to czeski film. Na dziś miałem wyznaczoną datę przeniesienia z abonamentu Lajt Mobile. Do teraz (9:40) numer jest nieprzeniesiony i działa w Lajt mobile. W aplikacji Heyah mam status "w dostawie", mimo że kartę sim dostałem w zeszłym tygodniu. Co ciekawe, wczoraj została pobrana opłata ;)
Na infolinii rozmawiałem z 3 osobami, za każdym razem przełączali mnie do działu numerów na kartę, gdzie trzeba podać swój numer, żeby porozmawiać z konsultantem. A, że mój numer wciąż jest nieprzeniesiony, automat mnie nie wpuszczał :D Za trzecim razem kosultant powiedział, że mają specjalny dział dla Heyah 01 i już mnie przełącza, po czym oczywiście trafiłem tam, gdzie wcześniej :D Zrezygnowałem i napisałem maila.
Jak znam korpo, wygląda to jakby nikt na infolinii nie został przeszkolony z nowej oferty/nie ma dostępu do systemu i konsultanci przełączają gdziekolwiek, byle dalej od siebie. Zobaczymy, jak szybko odpowiedzą na maila...
 #1100093  autor: Mitarr
 27 lip 2020, 10:34
qqwerty1313 pisze:
27 lip 2020, 09:44
Na infolinii rozmawiałem z 3 osobami, za każdym razem przełączali mnie do działu numerów na kartę, gdzie trzeba podać swój numer, żeby porozmawiać z konsultantem. kosultant powiedział, że mają specjalny dział dla Heyah 01 i już mnie przełącza, po czym oczywiście trafiłem tam, gdzie wcześniej :D Zrezygnowałem i napisałem maila.
U mnie identycznie było a chodziło tylko o włączenie LTE, poddałem się i było aktywne następnego dnia bez żadnego zgłoszenia.

Zobaczymy jak się sytuacja rozwinie w następnym miesiącu, póki co strasznie słabo...

Pamięta ktoś może z ciekawości, czy Flex miał tak samo na początku ?
Czy w aplikacji było coś więcej niż zmiana środka płatności ?
 #1100094  autor: iphoneski
 27 lip 2020, 10:48
Co do specjalnego działu dla 01 to ściema - ja dzwoniłem normalnie na numer kontaktowy heyah i tam konsultant robił zgłoszenie o LTE.
Nie będę cytował posta pod postem - gdy startował Flex aplikacja od razu miała mnóstwo funkcji - był czat, wybór pakietów, passy itd.
 #1100095  autor: Mitarr
 27 lip 2020, 11:10
iphoneski pisze:
27 lip 2020, 10:48
gdy startował Flex aplikacja od razu miała mnóstwo funkcji - był czat, wybór pakietów, passy itd.
W takim razie na Heyah nie rokuje to dobrze, ale zobaczymy ...
Może chcieli szybko wypuścić cokolwiek żeby tylko konkurować z innymi i dodadzą później funkcjonalność aplikacji.
 #1100096  autor: iphoneski
 27 lip 2020, 11:30
Skoro tyle czasu nie konkurowali to mogli już zrobić to porządnie i zacząć konkurować wtedy, bo teraz to żadna konkurencja - LTE nie działa na starcie, aplikacja nic nie potrafi, BOK przełącza od człowieka do człowieka, z przenoszeniem numerów są problemy z tego co tu czytam. Generalnie atrakcyjna jest tylko cena, ale jak komuś tylko na cenie zależy znajdzie mnóstwo tańszych alternatyw.
 #1100098  autor: Mitarr
 27 lip 2020, 11:39
Ja skorzystałem tylko dlatego, że udało mi się wylosować ciekawy numer, który zabiorę z Heyah jeśli nic się nie zmieni.
 #1100100  autor: iphoneski
 27 lip 2020, 11:55
No ja skorzystałem, bo na początku nikt z forum nie chciał a byłem ciekaw tej oferty. Gdybym wiedział, że kilka osób jednak się skusi raczej bym nie wydawał własnych pieniędzy ;)
 #1100124  autor: WellDone
 27 lip 2020, 18:07
Orange FLEX jest dobry, bo potrafi być bardzo tani, ma dobrą i wciąż mocno rozwijaną apkę, fenomenalny kontakt z BOK (czat dostępny całą dobę) i pełen dostęp do usług technologicznych, a nawet więcej, bo opcji tandemu i eSIM nie ma nigdzie indziej. Do tego pełen wybór pakietów. Za 50zł mam 50GB na 2 kartach z esim.

Heyah to pusta aplikacja bez podstawowych funkcji i brak odpowiedniego wsparcia i usług (VoLTE i WoWIFI).
Jedyne co mają ciekawego to niska cena.
Czy Tmobile będzie rozwijał tę markę w kierunku FLEX-a? Wątpie. W całej grupie DT są dość sztywne warunki. Przepracowałem dla nich 7 lat i wiem, że nikt nie pozwoli na pompowanie kasy w markę własną, a nie rozwój wspaniałości produktu premium jakim jest umowa terminowa w postpaid. VoLTE pewnie się pojawi z czasem, ale na nic wielkiego bym nie liczył.

Samsung Galaxy S20 - Plus
iPhone 12 mini - Orange Flex 5G eSIM / T-Mobile 5G SIM2
 #1100147  autor: qqwerty1313
 27 lip 2020, 22:49
U mnie niestety cyrku ciąg dalszy. Na mojego maila nikt nie odpisał, infolinia odesłała mnie do salonu. Pani w salonie teoretycznie widzi mnie w bazie klientów, ale nie widzi mojego numeru sim, ani zlecenia w bazie przeniesień numerów. W bazie przeniesień widać tylko zlecenie sprzed 2 miesięcy dotyczące przenosin do mojego obecnego operatora. Pokazałem jej zlecenie przeniesienia, które dostałem z Heyah, niestety dokument o takim numerze nie figuruje w bazie :D Dzwoniła do kilku osób, ale nikt nie jest w stanie powiedzieć co z tym dalej zrobić, ani salon, ani infolinia.
Na razie działa mi jeszcze numer u starego operatora, ale boję się że zaraz może się to zmienić i nie wiem co wtedy stanie się z numerem...
 #1100159  autor: homarkrab
 28 lip 2020, 04:42
Zamówiłem dwie karty z przeniesieniem z plush. Ta oferta będzie rozwijana jak flex. Za rok będzie dużo lepsza i powiększona o usługi. Może nie tylko w Heyah.
 #1100164  autor: forum_tg
 28 lip 2020, 06:56
homarkrab pisze:
28 lip 2020, 04:42
Ta oferta będzie rozwijana jak flex. Za rok będzie dużo lepsza i powiększona o usługi.
Skąd taka pewność?
 #1100165  autor: Mitarr
 28 lip 2020, 07:45
qqwerty1313 pisze:
27 lip 2020, 22:49
ani zlecenia w bazie przeniesień numerów. W bazie przeniesień widać tylko zlecenie sprzed 2 miesięcy dotyczące przenosin do mojego obecnego operatora. Pokazałem jej zlecenie przeniesienia, które dostałem z Heyah, niestety dokument o takim numerze nie figuruje w bazie :D

Skoro go tam nie ma to do przeniesienia nie dojdzie i numer zostanie tam gdzie był.
A dostawałeś w ogóle sms od poprzedniego operatora, że był wniosek od Heyah/T-Mobile o przeniesienie numeru ?
Od chyba zeszłego roku jest teoretycznie taki obowiązek, jak nie dostałeś to numer zostanie tam gdzie był.
W każdym razie pewnie był jakiś błąd / problem i do przeniesienia nie dojdzie bez ponownego wniosku / reklamacji, "najśmieszniejsze" jest, że mówisz, że pieniądze pobrali pomimo braku przeniesienia ...

Na obecnym etapie Heyah 01 bałbym się przenosić swój numer do nich, niby nic nie ginie i kiedyś udało mi się odzyskać mój numer który "przepadł" ( komunikat o braku takiego numeru jak się na niego dzwoniło ), ale po co ryzykować...

Kontakt z Heyah 01 jest praktycznie zerowy, cała obsługa ma totalnie gdzieś tą nową ofertę, wszyscy są nastawieni na abonament, np. wczoraj dzwonię do T-Mobile spytać się czy można przenieść numer z Heyah 01 na abonament do T-Mobile i wpisali mój numer i powiedzieli, że nie ma problemu i już prawie "rozwijali przede mną czerwony dywan", że wszystko się da i będzie super, jak powiedziałem, że mam jeszcze w Heyah 01 prawie dwa miesiące niewykorzystane, to powiedzieli, że dadzą mi 2 mies. gratis abonamentu i w ogóle już chcieli mi wysyłać darmową kartę sim :P
Z oferty na razie nie skorzystałem bo wolę to mieć na papierze w salonie niż ustnie przez infolinię.

Zupełnie inne podejście niż w Heyah 01 w każdym razie :P
 #1100167  autor: qqwerty1313
 28 lip 2020, 08:39
Mitarr pisze:
28 lip 2020, 07:45

A dostawałeś w ogóle sms od poprzedniego operatora, że był wniosek od Heyah/T-Mobile o przeniesienie numeru ?
Tak, zostałem zarówno sms od poprzedniego operatora, że przeniesie numer do T-Mobile, jak i od T-Mobile, że obecny operator zgodził się na przeniesienie.
Zaczyna się kolejny dzień, a numer dalej nieprzeniesiony. Chyba pozostaje mi czekać aż ktoś łaskawie mi odpisze na maila.
 #1100170  autor: homarkrab
 28 lip 2020, 09:21
W T często jest tak że numer przepadł. Nie przepadł a źle jest skonfigurowany, nie powiązany popranie z numerem sim. To występuje w zasadzie przy przenoszeniu numeru. Zgłoszenie rozwiązuje problem po tygodniu. Przykład. Można dzwonić a jak ktoś dzwoni to komunikat jest taki: nie ma takiego numeru. Przerabiałem to na moich kartach.
 #1100173  autor: TomLee
 28 lip 2020, 10:07
qqwerty1313 pisze:
27 lip 2020, 22:49
Na razie działa mi jeszcze numer u starego operatora, ale boję się że zaraz może się to zmienić i nie wiem co wtedy stanie się z numerem...
Czy pobrano Ci 39zł z karty płatniczej? Dziś dostałem sms, że przeniesiony numer będzie aktywny w ciągu 24h i pobrali kasę.
  • Strona 7 z 52
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 52
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 52