qqwerty1313 pisze: ↑27 lip 2020, 22:49
ani zlecenia w bazie przeniesień numerów. W bazie przeniesień widać tylko zlecenie sprzed 2 miesięcy dotyczące przenosin do mojego obecnego operatora. Pokazałem jej zlecenie przeniesienia, które dostałem z Heyah, niestety dokument o takim numerze nie figuruje w bazie
Skoro go tam nie ma to do przeniesienia nie dojdzie i numer zostanie tam gdzie był.
A dostawałeś w ogóle sms od poprzedniego operatora, że był wniosek od Heyah/T-Mobile o przeniesienie numeru ?
Od chyba zeszłego roku jest teoretycznie taki obowiązek, jak nie dostałeś to numer zostanie tam gdzie był.
W każdym razie pewnie był jakiś błąd / problem i do przeniesienia nie dojdzie bez ponownego wniosku / reklamacji, "najśmieszniejsze" jest, że mówisz, że pieniądze pobrali pomimo braku przeniesienia ...
Na obecnym etapie Heyah 01 bałbym się przenosić swój numer do nich, niby nic nie ginie i kiedyś udało mi się odzyskać mój numer który "przepadł" ( komunikat o braku takiego numeru jak się na niego dzwoniło ), ale po co ryzykować...
Kontakt z Heyah 01 jest praktycznie zerowy, cała obsługa ma totalnie gdzieś tą nową ofertę, wszyscy są nastawieni na abonament, np. wczoraj dzwonię do T-Mobile spytać się czy można przenieść numer z Heyah 01 na abonament do T-Mobile i wpisali mój numer i powiedzieli, że nie ma problemu i już prawie "rozwijali przede mną czerwony dywan", że wszystko się da i będzie super, jak powiedziałem, że mam jeszcze w Heyah 01 prawie dwa miesiące niewykorzystane, to powiedzieli, że dadzą mi 2 mies. gratis abonamentu i w ogóle już chcieli mi wysyłać darmową kartę sim
Z oferty na razie nie skorzystałem bo wolę to mieć na papierze w salonie niż ustnie przez infolinię.
Zupełnie inne podejście niż w Heyah 01 w każdym razie