DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 8 z 52
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 52
 #1100176  autor: qqwerty1313
 28 lip 2020, 10:33
Tak, w niedzielę pobrało mi opłatę, mimo że przeniesienie wciąż nie doszło do skutku.
 #1100178  autor: homarkrab
 28 lip 2020, 10:55
@forum_tg analizy wskazują usługi subskrypcji jako najbardziej rozwojowy kierunek. Taki model jest przyszłością ofert. Oferta Heyah jest najbardziej uboga i to takie minimum do uruchomienia.
 #1100179  autor: crazyjack
 28 lip 2020, 12:22
Witam,

złożyłem wczoraj wniosek o przeniesieniu numeru do Heyah 01 z Plusha.

Mam pytanie, czy dostaliście jakieś maile z etapami zamówienia? Numer listu przewozowego?

Pozdrawiam

Jacek
 #1100181  autor: iphoneski
 28 lip 2020, 12:29
homarkrab pisze:
28 lip 2020, 10:55
@forum_tg analizy wskazują usługi subskrypcji jako najbardziej rozwojowy kierunek. Taki model jest przyszłością ofert. Oferta Heyah jest najbardziej uboga i to takie minimum do uruchomienia.
Tak, ale nie w T-Mobile. Tam młyny mielą powoli. Ta sieć ofertowo jest mega zacofana w stosunku do całej konkurencji i szybko się to nie zmieni. Nawet ta oferta pokazuje totalny brak zrozumienia albo brak akceptacji warunków panujących na polskim rynku - to coś nawet nie próbuje dorównywać do Flex, a samo T zdaje się olewać kompletnie 01 sądząc po tym jak obsługa podchodzi do klientów.
Zobacz sobie choćby ostatnie promocje na kartę - 1000 minut/SMS/10% do zasilenia dawało się 10 lat temu a nie w dobie No limit za grosze.
 #1100188  autor: qqwerty1313
 28 lip 2020, 13:19
Od rana maltretuję infolinię T-Mobile i po kilku rozmowach udało mi się uzyskać informację, że to wina dotychczasowego operatora (lajt mobile), bo nie zwolnił numeru. Zadzwoniłem więc do lajt i opisałem sprawę, pani na infolinii w ogóle nie była zdziwiona (może rzeczywiście coś jest na rzeczy) i miała zrobić zgłoszenie do działu technicznego o zwolnienie numeru. W ciągu godziny numer miał przestać działać. To było po godzinie 10, teraz jest 13:20 i oczywiście nic się nie zmieniło... Dam im jeszcze kilka godzin i będę męczył dalej.
 #1100192  autor: homarkrab
 28 lip 2020, 14:14
@crazyjack nie mam info o wysyłce
@iphoneski analizy, rekomendacje, strategia rozwoju a wdrożenie i sposób wdrożenia to sa różne kwestie. Wystarczy porównać start Heyah i Flex. Natomiast rzeczywistość za rok może być zupełnie inna.
 #1100197  autor: spotify
 28 lip 2020, 15:06
WellDone pisze:
27 lip 2020, 18:07
Orange FLEX jest dobry, bo potrafi być bardzo tani, ma dobrą i wciąż mocno rozwijaną apkę, fenomenalny kontakt z BOK (czat dostępny całą dobę) i pełen dostęp do usług technologicznych, a nawet więcej, bo opcji tandemu i eSIM nie ma nigdzie indziej. Do tego pełen wybór pakietów. Za 50zł mam 50GB na 2 kartach z esim.
A pewnie zaraz się pojawią te pytania wątpliwości :P
Wiem, że chwaliłeś w swojej okolicy działanie sieci TM (głównie głosowo) Czy Orange już nadrobiło straty?
Czy Tmobile będzie rozwijał tę markę w kierunku FLEX-a? Wątpie.
Czyli zarówno moje zęby jak i but, mogą spać spokojnie :mrgreen:
A nie mówiłem, że TM nie zrobi coś ala Flex :P (wyszła im co najwyżej tania podróba)

@iphoneski
To jest własnie tak, jak się ma możliwość skakania z sieci do sieci (nie masz umowy wiążacej) i ciekawość. Może kiedyś Heyah podrasowana zostanie od strony informatycznej. Wtedy można brać pod uwagę ;) Dzisiaj - wolę poczytać niż się bawić
Chyba z wiekiem się priorytety zmieniają :mrgreen:
 #1100202  autor: iphoneski
 28 lip 2020, 16:10
spotify pisze:
28 lip 2020, 15:06
Wiem, że chwaliłeś w swojej okolicy działanie sieci TM (głównie głosowo) Czy Orange już nadrobiło straty?
Też jestem ciekaw tym bardziej, że gdy byłem w ostatni weekend w Krakowie to prędkości w tych miejscach gdzie robiłem testy były praktycznie identyczne dla obydwu operatorów. Jakości połączeń nie sprawdzałem, bo z Orange dzwoniłem z VoLTE i to zwykle na VoLTE, więc test nic by nie dał i tak.
 #1100221  autor: Mitarr
 28 lip 2020, 20:42
Byłem dzisiaj w salonie T-Mobile i powiedzieli mi, że nie da się przenieść z Heyah 01 do normalnego T-Mobile bez wcześniejszego przejścia do innego operatora :lol:
 #1100223  autor: iphoneski
 28 lip 2020, 20:49
Bez sensu szedłeś, taka informacja widnieje w FAQ na stronie oferty ;)
 #1100229  autor: Mitarr
 28 lip 2020, 21:26
iphoneski pisze:
28 lip 2020, 20:49
Bez sensu szedłeś, taka informacja widnieje w FAQ na stronie oferty ;)
Może, ale dzień wcześniej dzwoniłem na infolinię T-Mobile i mi powiedzieli, że się da i już chcieli kartę sim wysyłać ...
 #1100232  autor: iphoneski
 28 lip 2020, 21:52
Czytałem ;)
Pytanie po co ci karta skoro już ich kartę masz, pewnie by ci z nowym numerem przysłali żeby tylko złapać na umowę a po dziesięciu reklamacjach ktoś by ci to ręcznie w systemie zmienił.
 #1100244  autor: Robin560
 29 lip 2020, 09:10
Udało się przenieść numer po 24 godzinach obsuwy.
wczoraj złożyłem jedno zgłoszenie przez infolinię na czacie były z tym problemy.
Oczywiście LTE brak numer ma nadal status oczekujący ale net schodzi normalnie.

Wow ranga "Stary Wyjadacz" :D nie sądziłem że dotrwam do niej :mrgreen:
 #1100252  autor: crazyjack
 29 lip 2020, 11:20
W poniedziałek zamówienie i mail, we wtorek wysyłka zamówienia i mail, w środę dostawa. Po godzinie przyszedł już sms o złożenie wniosku do dotychczasowego operatora o przeniesienie numeru.
W przesyłce miałem dwie karty sim, ktoś wie po co?
 #1100253  autor: TomLee
 29 lip 2020, 11:27
U mnie po przeniesieniu wszystko ok poza lte
 #1100256  autor: qqwerty1313
 29 lip 2020, 12:10
U mnie w końcu też przeniesienie doszło do skutku. Nie działa oczywiście LTE, zgłaszałem przez formularz i otrzymałem odpowiedź, że zostało aktywowane, ale wciąż nie działa. Poczekam spokojnie do jutra.
Z innych rzeczy, nie jestem w stanie aktywować iMessage, mimo podania numeru w ustawieniach telefonu. Na razie dam mu kilka dni, poczekam aż aplikacja Heyah w końcu zacznie działać (ciągle mam status „w dostawie”) i zobaczę co będę robił dalej :)
 #1100258  autor: Remington
 29 lip 2020, 12:19
iMessage nie wymaga podania numeru w ustawieniach, numer rozpoznaje Apple na podstawie smsa jaki jest do nich wysyłany. Może jest blokada na wysyłanie zagranicznych sms?
 #1100260  autor: Mitarr
 29 lip 2020, 12:28
qqwerty1313 pisze:
29 lip 2020, 12:10
U mnie w końcu też przeniesienie doszło do skutku. Nie działa oczywiście LTE, zgłaszałem przez formularz i otrzymałem odpowiedź, że zostało aktywowane, ale wciąż nie działa. Poczekam spokojnie do jutra.
Tak jak pisałem wcześniej wielokrotnie, nie trzeba nic zgłaszać, jest włączane automatycznie po północy w dniu w którym był aktywowany numer w Heyah.
  • Strona 8 z 52
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 52
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 52