Próbuję od paru dni włączyć doładowania cykliczne (DC) z płatnością kartą na stronie doladowania.payu.pl na 2 numerach z sieci Play. Doładowania jednorazowe przechodzą bez problemów. Próbowałem włączyć DC na różnych sprzętach z przeróżnych przeglądarek, ale pojawia się za każdym razem wiadomość "Wystąpił błąd systemu. Spróbuj ponownie za chwilę.".
Na moim koncie PayU też miałem problemy z ustawieniem DC w lipcu, ale jakimś cudem się udało. Na moim koncie występuje ciekawa przypadłość. Gdy wybieram nową kartę płatniczą to DC nie przechodzą, ale gdy wybiorę swoją zapisaną kartę na stronie doladowania.payu.pl to DC jest możliwość ustawić. Wnioskuję, że najpierw karta musi być zapisana na koncie w doladowania.payu.pl, aby później móc jej używać do DC. Szkopuł w tym, że na dwóch nowych kontach, które ostatnio stworzyłem karta płatnicza nie jest zapisywana w systemie. Oczywiście na payu.pl karty płatnicze zostały wcześniej wprowadzone przeze mnie od systemu.
Móżecie sprawdzić czy u siebie też macie takie problemy przy próbie włączenia DC?