Niespodzianek jest jeszcze więcej ale oczywiście tych negatywnych, wystarczy poczytać ich fejsa, gościu wybrał sobie numer, czeka i czeka na aktywacje, mija kilka dni - oczywiście w tym czasie idą zgłoszenia o aktywację numeru i nagle okazuje się, że numer przydzielono komuś innemu
, oczywiście pieniądze za subskrypcję pobrano.
Znam osobiście przypadek, że u 2 różnych osób były 2 takie same numery w koszyku.
Mają taki bajzel, że szkoda tego nawet komentować, tak się zastanawiam czy tak bardzo oszczędzają, że nie stać ich na dobrych informatyków 15k, którzy mogliby ogarnąć tą systemową stajnie Augiasza.
Na koniec wspomnę, że 2-3 tygodnie na aktywację simki to w ostatnim czasie standard, bez względu na to czy to przeniesienie numeru czy zamówienie z ich strony, jeśli komuś uda się aktywować kartę w ciągu tygodnia to powinien się raczej z tego powodu cieszyć
, generalnie wygląda to tak jakby te karty ręcznie aktywowali i to jeszcze po kontakcie z pomocą techniczną.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Znam osobiście przypadek, że u 2 różnych osób były 2 takie same numery w koszyku.
Mają taki bajzel, że szkoda tego nawet komentować, tak się zastanawiam czy tak bardzo oszczędzają, że nie stać ich na dobrych informatyków 15k, którzy mogliby ogarnąć tą systemową stajnie Augiasza.
Na koniec wspomnę, że 2-3 tygodnie na aktywację simki to w ostatnim czasie standard, bez względu na to czy to przeniesienie numeru czy zamówienie z ich strony, jeśli komuś uda się aktywować kartę w ciągu tygodnia to powinien się raczej z tego powodu cieszyć
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)