Najbardziej prawdopodobne to, że miałeś za długi okres do końca umowy. Oferty te zazwyczaj są dostępne w ostatnim miesiącu umowy lub jak przejdzie na czas nieokreślony. za szybko złożyłeś wypowiedzenie trzeba było poczekać tak do 2 tygodni przed końcem umowy.dargli pisze: ↑27 sie 2020, 20:43Do końca umowy mam 2 miesiące. Abo 90zł. Wykonałem wczoraj przeniesienie do a2mobile.
Do tej pory nie dostałem sms'a z Play więc dzisiaj zadzwoniłem do Play. Przekierowano mnie do DUK ale pani powiedziała, że jeżeli nie dostałem sms'a od nich to nie ma dla mnie oferty bezterminowej za 20 czy 25zł .
- Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Do końca umowy zostało mi 2 miesiące. Nie zależało mi żeby zostać w Play. Za 20-25 zł bez łaski można mieć dobrą ofertę na kartę. W opcjach przeniesienia zaznaczyłem opcję przeniesienia po okresie zastrzeżonym. Dzisiaj już kurier przywiózł kartę a2mobile.
Sytuacja z dziś:
8:00 dzwonią z infolinii z ofertą. Formula Solo M z 20GB i telefonem Redmi za 79zł. Mówię, że nie jestem zainteresowany, że chcę bez telefonu. Pan sprawdza sprawdza i mówi, że jak bez telefonu to za 55zł. Pytam go czy widzi ile ja teraz płacę i jaką mam ofertę. Odpowiada, że tak. Pytam go czy może mi włączyć Replay Solo S II Premium z 20GB za 25zł. Prosi mnie o poczekanie bo musi sprawdzić. Czekam minutę po czym mówi, że to byłą oferta czasowa i nie jest dostępna już i nie może być dla mnie. Koniec rozmwoy
8:15 rejestruje przeniesienie do Flex 30GB
8:40 dostaję SMS od Play że mają dla mnie ofertę za 25zł z 20GB i żebym czekał na telefon
10:15 telefon z DUK i propozycja 3 taryf Solo S z różnymi GB i ceną. Proszę o tą ofertę z 20GB za 25zł i przy okazji zrobiłem to a numerze żony (ona miała jeszcze Solo M z 7GB)
10:20 dostaję SMS i odpisuję TAK
10:30 Replay SOLO S jest już widoczne w Play24 i znika Play Now (tak jak innym powyżej)
13:00 będąc na zakupach zgłaszam w punkcie Play aby naprawili mi dostęp do Play Now w Play24.
Koniec
8:00 dzwonią z infolinii z ofertą. Formula Solo M z 20GB i telefonem Redmi za 79zł. Mówię, że nie jestem zainteresowany, że chcę bez telefonu. Pan sprawdza sprawdza i mówi, że jak bez telefonu to za 55zł. Pytam go czy widzi ile ja teraz płacę i jaką mam ofertę. Odpowiada, że tak. Pytam go czy może mi włączyć Replay Solo S II Premium z 20GB za 25zł. Prosi mnie o poczekanie bo musi sprawdzić. Czekam minutę po czym mówi, że to byłą oferta czasowa i nie jest dostępna już i nie może być dla mnie. Koniec rozmwoy
8:15 rejestruje przeniesienie do Flex 30GB
8:40 dostaję SMS od Play że mają dla mnie ofertę za 25zł z 20GB i żebym czekał na telefon
10:15 telefon z DUK i propozycja 3 taryf Solo S z różnymi GB i ceną. Proszę o tą ofertę z 20GB za 25zł i przy okazji zrobiłem to a numerze żony (ona miała jeszcze Solo M z 7GB)
10:20 dostaję SMS i odpisuję TAK
10:30 Replay SOLO S jest już widoczne w Play24 i znika Play Now (tak jak innym powyżej)
13:00 będąc na zakupach zgłaszam w punkcie Play aby naprawili mi dostęp do Play Now w Play24.
Koniec
Cześć,
Jestem klientem Play od parunastu lat. Posiadam taryfe "Elastyczna Formuła MIX M" za 40zł, w grudniu kończy mi się umowa.
Jaką najlepszą ofertę da się wynegocjować? Zależy mi by dorzucili jakiś telefonik.
Jestem klientem Play od parunastu lat. Posiadam taryfe "Elastyczna Formuła MIX M" za 40zł, w grudniu kończy mi się umowa.
Jaką najlepszą ofertę da się wynegocjować? Zależy mi by dorzucili jakiś telefonik.
Nie wiem jak edytować post więc proszę o info jak to się robi.
Aktualizacja zgłoszenia braku Play Now w Play24:
Sobota 11:00 telefon z działu technicznego: Nie widzi Pan PlayNow w Play24 bo zmienił Pan ofertę na nową tańszą, gdzie PlayNow jest mocno zrabatowane.
Zapytałem co ma wysokość abonamentu czy też rodzaj oferty do tego czy jest widoczne czy nie skoro usługa jest na koncie. Pani powtórzyła to samo zdanie jeszcze raz i powiedziała, że co to za różnica jak w aplikacji PlayNow jest wszystko.
Zapytałem czy może mi takie oświadczenie wysłać na maila, że usługi nie ma w Play24 bo mam niski abonament. Pani zaprzeczyła, powiedziała że w takim razie problem rozwiązany. Ja zaprzeczyłem. Pani powiedziała, że nie da sie nic zrobić i żebym sobie obserwował Play24 to może w przyszłości się pokaże.
Aktualizacja zgłoszenia braku Play Now w Play24:
Sobota 11:00 telefon z działu technicznego: Nie widzi Pan PlayNow w Play24 bo zmienił Pan ofertę na nową tańszą, gdzie PlayNow jest mocno zrabatowane.
Zapytałem co ma wysokość abonamentu czy też rodzaj oferty do tego czy jest widoczne czy nie skoro usługa jest na koncie. Pani powtórzyła to samo zdanie jeszcze raz i powiedziała, że co to za różnica jak w aplikacji PlayNow jest wszystko.
Zapytałem czy może mi takie oświadczenie wysłać na maila, że usługi nie ma w Play24 bo mam niski abonament. Pani zaprzeczyła, powiedziała że w takim razie problem rozwiązany. Ja zaprzeczyłem. Pani powiedziała, że nie da sie nic zrobić i żebym sobie obserwował Play24 to może w przyszłości się pokaże.
Mam pytanie do Replay Solo S II Premium z 20GB za 25zł, te 25 (czy30zł) to ceny netto czy brutto?
Czy to samo można mieć "na firme" i jako osoba prywatna?
Czy to samo można mieć "na firme" i jako osoba prywatna?
Co powinienem zaznaczyć przy rejestracji w Flex? Jak najszybciej czy wybrać datę? Jeśli wybrać to jaką? Umowa skończyła mi się w maju. Na infolinia zapierają się ze do 30gb za 30zł musze wziąć dodatkowa kartę SIM internetu albo płacić 55zł. W FAQ na stronie FLEX:c-4 pisze: ↑28 sie 2020, 23:39Sytuacja z dziś:
8:00 dzwonią z infolinii z ofertą. Formula Solo M z 20GB i telefonem Redmi za 79zł. Mówię, że nie jestem zainteresowany, że chcę bez telefonu. Pan sprawdza sprawdza i mówi, że jak bez telefonu to za 55zł. Pytam go czy widzi ile ja teraz płacę i jaką mam ofertę. Odpowiada, że tak. Pytam go czy może mi włączyć Replay Solo S II Premium z 20GB za 25zł. Prosi mnie o poczekanie bo musi sprawdzić. Czekam minutę po czym mówi, że to byłą oferta czasowa i nie jest dostępna już i nie może być dla mnie. Koniec rozmwoy
8:15 rejestruje przeniesienie do Flex 30GB
8:40 dostaję SMS od Play że mają dla mnie ofertę za 25zł z 20GB i żebym czekał na telefon
10:15 telefon z DUK i propozycja 3 taryf Solo S z różnymi GB i ceną. Proszę o tą ofertę z 20GB za 25zł i przy okazji zrobiłem to a numerze żony (ona miała jeszcze Solo M z 7GB)
10:20 dostaję SMS i odpisuję TAK
10:30 Replay SOLO S jest już widoczne w Play24 i znika Play Now (tak jak innym powyżej)
13:00 będąc na zakupach zgłaszam w punkcie Play aby naprawili mi dostęp do Play Now w Play24.
Koniec
"Jak przenieść numer do Orange Flex z innej sieci?
To proste. Podczas rejestracji zaznacz „Chcę przenieść numer do Flex” i wybierz datę transferu. Jak ją wybrać? Masz do wyboru dwie opcje: Jeśli wiesz, kiedy kończy się Twoja umowa lub korzystasz z oferty na kartę, wskaż dzień przeniesienia numeru samodzielnie. Ważne! Jeżeli Twoja umowa jeszcze się nie zakończyła, operator może naliczyć karę za wcześniejsze rozwiązanie umowy. Jeśli nie masz pewności, kiedy kończy Ci się umowa, pozwól nam sprawdzić to za Ciebie. Wybierz opcję „Jak najszybciej!”. Wszystkimi formalnościami zajmiemy się za Ciebie."
Kłania się czytanie ze zrozumieniem. Wybierasz opcję „Jak najszybciej!” i oni sami sprawdzają kiedy mogą cię przenieść.
Jesteście niesamowici, dziękuję! Udało się w 10 minut uzyskać ofertę RePlay SOLO PLAY S II Premium 30 GB za 30 PLN/ miesiąc / bezterminowa.
Posiadałem dotychczas 10 GB / 25 PLN / bezterminowa. W sumie zadowalała mnie ta oferta, ale zdarzało mi się bardzo często każdego miesiąca dokupywać pakiet internetu 10GB/ 15 PLN, gdzie abonament robił się czasami 40 PLN.... no i ten lejek, niby 1 Mb, ale go nie lubię.
Zadzwoniłem zgodnie z zaleceniami m*500 a następnie, 5 - "oferty", podałem swój PESEL i 1 - "przedłużenie umowy", wtedy łączy Cię z konsultantem działu utrzymania klienta. Mówiłem, że jestem zainteresowany konkretnie umową 30GB/30 PLN, przełączył mnie do działu promocji i taka wywiązała się taka rozmowa:
- Jestem zainteresowany przedłużeniem mojej umowy bezterminowej (śmiesznie to brzmi ) konkretnie na ofertę 30 GB za 30 PLN
- Rozumiem, że dostał Pan SMSa z taką ofertą?
- Tak, tak, nawet dziś do mnie dzwoniliście, ale nie byłem zdecydowany, teraz jestem. [żadnego SMSa nie dostałem w rzeczywistości i nikt do mnie nie dzwonił ]
- Dobrze, to ja już te informacje dla Pana sprawdzam czy ma Pan taką ofertę dostępną.... (chwila niepewności... ) ... tak, widzę ją dla Pana, możemy przechodzić do jej finalizacji?
- OCZYWIŚCIE, ŻE TAK
I w taki o to piękny sposób przedłużyłem swoją umowę zawartą na czas nieokreślony, na lepszą, również na czas nieokreślony Dzięki!!!
PS. Nie proponowali mi dodatkowego internetu jak niektórzy tu piszą, oraz nie próbowałem przechodzić do Orange Flex.
Posiadałem dotychczas 10 GB / 25 PLN / bezterminowa. W sumie zadowalała mnie ta oferta, ale zdarzało mi się bardzo często każdego miesiąca dokupywać pakiet internetu 10GB/ 15 PLN, gdzie abonament robił się czasami 40 PLN.... no i ten lejek, niby 1 Mb, ale go nie lubię.
Zadzwoniłem zgodnie z zaleceniami m*500 a następnie, 5 - "oferty", podałem swój PESEL i 1 - "przedłużenie umowy", wtedy łączy Cię z konsultantem działu utrzymania klienta. Mówiłem, że jestem zainteresowany konkretnie umową 30GB/30 PLN, przełączył mnie do działu promocji i taka wywiązała się taka rozmowa:
- Jestem zainteresowany przedłużeniem mojej umowy bezterminowej (śmiesznie to brzmi ) konkretnie na ofertę 30 GB za 30 PLN
- Rozumiem, że dostał Pan SMSa z taką ofertą?
- Tak, tak, nawet dziś do mnie dzwoniliście, ale nie byłem zdecydowany, teraz jestem. [żadnego SMSa nie dostałem w rzeczywistości i nikt do mnie nie dzwonił ]
- Dobrze, to ja już te informacje dla Pana sprawdzam czy ma Pan taką ofertę dostępną.... (chwila niepewności... ) ... tak, widzę ją dla Pana, możemy przechodzić do jej finalizacji?
- OCZYWIŚCIE, ŻE TAK
I w taki o to piękny sposób przedłużyłem swoją umowę zawartą na czas nieokreślony, na lepszą, również na czas nieokreślony Dzięki!!!
PS. Nie proponowali mi dodatkowego internetu jak niektórzy tu piszą, oraz nie próbowałem przechodzić do Orange Flex.
Nie dokońca pytanie o przedłużenie umowy - nie widzę lepszego miejsca do zadania pytania.
Mam RePlay SOLO PLAY 20GB/25zł/nieokreślony czas. Chcę dobrać internet 5G 500GB - bez wpłaty własnej za urządzenie co zaproponują stałemu klientowi? W salonie mi powiedzieli że 120zł/mc będę płacić.
Mam RePlay SOLO PLAY 20GB/25zł/nieokreślony czas. Chcę dobrać internet 5G 500GB - bez wpłaty własnej za urządzenie co zaproponują stałemu klientowi? W salonie mi powiedzieli że 120zł/mc będę płacić.
Mam dwa numery w Play... umowa mi się skończyła i przeszła na czas nieokreślony. Chciałbym ją przedłużyć na korzystnych warunkach albo przenieść się do NJU - gdzie jest za 39+9zł oferta no-limit + 20 GB internetu przez pół roku, a po pół roku 40 GB. Dosyć korzystne. Do tego umowa na czas nieokreślony - zrywam kiedy chcę.
Play proponuje mi za dwa numery wszystko no-limit, do tego 70 GB Internetu za 110 zł... niezbyt korzystna oferta względem nju - wolałbym się przenieść i poczekać te pół roku i płacić mniej...
Słyszałem, że jeśli wypowie się umowę lub zgłosi wniosek i przeniesienie numeru, to play dzwoni i proponuje wtedy ofertę utrzymaniową. Jak to wygląda, jak wyglądają negocjacje - myślicie, że jestem w stanie powiedzmy te 70 GB Internetu dostać od nich w umowie nie za 110zł/mc a np. za 70 zł? Jakie kroki podjąć w tym celu?
Play proponuje mi za dwa numery wszystko no-limit, do tego 70 GB Internetu za 110 zł... niezbyt korzystna oferta względem nju - wolałbym się przenieść i poczekać te pół roku i płacić mniej...
Słyszałem, że jeśli wypowie się umowę lub zgłosi wniosek i przeniesienie numeru, to play dzwoni i proponuje wtedy ofertę utrzymaniową. Jak to wygląda, jak wyglądają negocjacje - myślicie, że jestem w stanie powiedzmy te 70 GB Internetu dostać od nich w umowie nie za 110zł/mc a np. za 70 zł? Jakie kroki podjąć w tym celu?
Olej ich. Za 2 tygodnie moja umowa przechodzi na kartę. W piątek dzwoni pani z BOK (chyba z kolejną propozycją, wcześniejszą 15 GB za 30 zł odrzuciłem). Niestety nie mogłem rozmawiać więc poprosiłem o telefon za 20 minut. Oczywiście zadzwonię. Mija kolejny dzień... Nie wytrzymałem. Dziś ja zadzwoniłem (wydałem na to pieniądze, bo mimo moich opłat 105 zł za 2 abonamenty, połączenia do konsultantów mam płatne). I dostałem ofertę. Chociaż nie należytego tak nazwać. Prędzej zapomogę (chyba za narzucanie się) , 5 GB za 25 zł.
WYMODEROWANO
Pozdrawiam BOK BUK i wszystkich dowcipnych z Playa.
WYMODEROWANO
Pozdrawiam BOK BUK i wszystkich dowcipnych z Playa.
Ostatnio zmieniony 03 wrz 2020, 14:31 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: wymoderowano off-top
Hej. Otrzymaliście jakąś fajną ofertę z telefonem? Zależy mi na LG Velvet . Po wypowiedzeniu konsultant zadzwonił i złożył mi ofertę jak na stronie www :/
Witam. Do której godziny pracuje dział utrzymania klienta? Samemu można zadzwonić?
Witam. Do której godziny pracuje dział utrzymania klienta? Samemu można zadzwonić?
andrewzc: od 7 do 24. Można.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Przejrzałem tą ofertę 30/30 niestety nie skorzystam z niej. Mam w tej chwili RePlay_SOLO_z_rabatem_na_abonament_I_+
co prawda 10GB/25zł ale w regulaminie mam:
3.7 Jeśli w danym Okresie Rozliczeniowym przekroczysz 10 GB, obniżymy prędkość
transmisji danych do końca danego Okresu Rozliczeniowego. W takim przypadku
szacunkowa maksymalna prędkość transmisji danych wynosi 1 Mb/s
w przypadku danych pobieranych
W 30/30 miałbym za 5zł więcej 20GB dodatkowo ale w regulaminie jest:
3.6. Po wykorzystaniu środków z pakietu nie masz możliwości korzystania z transmisji danych w ramach tej
usługi do końca bieżącego Okresu Rozliczeniowego;
30GB niby sporo, z drugiej strony coraz więcej zużywam transferu, nawigacja, youtube, czasami na Netflixa, po wykorzystam limicie sprawdziłem jak działa Netflix na tym 1Mb/s, wszystko było ok. Więc osobiście wolę lejek.
co prawda 10GB/25zł ale w regulaminie mam:
3.7 Jeśli w danym Okresie Rozliczeniowym przekroczysz 10 GB, obniżymy prędkość
transmisji danych do końca danego Okresu Rozliczeniowego. W takim przypadku
szacunkowa maksymalna prędkość transmisji danych wynosi 1 Mb/s
w przypadku danych pobieranych
W 30/30 miałbym za 5zł więcej 20GB dodatkowo ale w regulaminie jest:
3.6. Po wykorzystaniu środków z pakietu nie masz możliwości korzystania z transmisji danych w ramach tej
usługi do końca bieżącego Okresu Rozliczeniowego;
30GB niby sporo, z drugiej strony coraz więcej zużywam transferu, nawigacja, youtube, czasami na Netflixa, po wykorzystam limicie sprawdziłem jak działa Netflix na tym 1Mb/s, wszystko było ok. Więc osobiście wolę lejek.
Hej, czy Was też orżnęli na niepełny okres? Mi do końca poprzedniego okresu w starej SOLO M zostało 13dni. Dostałem korektę na kwotę -10.49zł, która została zaliczona jako nadpłata albo mógłbym wypłacić jakbym chciał.
Teraz gdy przyszła nowa faktura to mam że opłata za niepełny okres SOLO S II to 14,68zł, czyli 4,19 w plecy.
Ogólnie to doszedłem do tego, że 10,49zł to opłata za 13dni jeśli abonament jest 25zł a 14,68zł to opłata za 13 dni jeśli abo jest 35zł.
Więc jak to? jak oddają za niepełny okres to liczą od kwoty po rabatach?
Jeśłi ktoś tak miał, to polecam kontakt z infolinią lub czat z aplikacji play24 i wtedy oddadzą te 4,19zł. Niby 4,19 ktoś by powiedział, ale ja tam wolę mieć niż nie mieć.
Teraz gdy przyszła nowa faktura to mam że opłata za niepełny okres SOLO S II to 14,68zł, czyli 4,19 w plecy.
Ogólnie to doszedłem do tego, że 10,49zł to opłata za 13dni jeśli abonament jest 25zł a 14,68zł to opłata za 13 dni jeśli abo jest 35zł.
Więc jak to? jak oddają za niepełny okres to liczą od kwoty po rabatach?
Jeśłi ktoś tak miał, to polecam kontakt z infolinią lub czat z aplikacji play24 i wtedy oddadzą te 4,19zł. Niby 4,19 ktoś by powiedział, ale ja tam wolę mieć niż nie mieć.
Złożone wypowiedzenia, dzwoni babka z działu utrzymania i twierdzi, że tylko może dać 10 GB bezterminowe no limits za 25 zł, a za 20 zł to ma przyjść jakiś kod, wypowiedzenie wcześniej oczywiście złożone. Może ktoś wyjaśnić, o co chodzi?
Wypowiedzenie nie wystarczy, pomaga dyspozycja przeniesienia numeru do Orange Flex, po jej złożeniu dostaniesz sms i gdy konsultant zobaczy, że wysłali Ci taki sms to nagle znajdzie się lepsza ofertaa.