DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 18 z 52
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 52
 #1102621  autor: ruki101
 06 wrz 2020, 14:18
Niespodzianek jest jeszcze więcej ale oczywiście tych negatywnych, wystarczy poczytać ich fejsa, gościu wybrał sobie numer, czeka i czeka na aktywacje, mija kilka dni - oczywiście w tym czasie idą zgłoszenia o aktywację numeru i nagle okazuje się, że numer przydzielono komuś innemu :lol: , oczywiście pieniądze za subskrypcję pobrano.
Znam osobiście przypadek, że u 2 różnych osób były 2 takie same numery w koszyku.
Mają taki bajzel, że szkoda tego nawet komentować, tak się zastanawiam czy tak bardzo oszczędzają, że nie stać ich na dobrych informatyków 15k, którzy mogliby ogarnąć tą systemową stajnie Augiasza.
Na koniec wspomnę, że 2-3 tygodnie na aktywację simki to w ostatnim czasie standard, bez względu na to czy to przeniesienie numeru czy zamówienie z ich strony, jeśli komuś uda się aktywować kartę w ciągu tygodnia to powinien się raczej z tego powodu cieszyć :) , generalnie wygląda to tak jakby te karty ręcznie aktywowali i to jeszcze po kontakcie z pomocą techniczną.
 #1102646  autor: marcz123456
 06 wrz 2020, 22:28
Czyli nadal dramat. Dobrze że nie było millenium przy aktywacji przez mojeID bo bym pewnie założył.
 #1102713  autor: mleduchowski5785
 08 wrz 2020, 08:22
U mnie po przeniesieniu aktywacja nastąpiła po 4 dniach marudzenia konsultantom i gdzie się tylko dało, bo wkopałem się przenosząc główny numer. LTE dalej nie działa, zgłoszenie techniczne poszło. Nie działa też aktywacja numeru dla usług Xiaomi - nie można wysłać sms weryfikacyjnego. To też im zgłosiłem.
 #1102714  autor: mieszko.kowalski132343
 08 wrz 2020, 09:09
Tak sobie czytam te Wasze wpisy i śledzę swoją przesyłkę. Na szczęście zamówiłem nowy numer na testy a nie przenosiłem własny. Czy jest jakiś sposób żeby się z tego wypłatać teraz? Szkoda będzie umoczyć 39 zł na usługę która nie działa albo są z nią tak kosmiczne problemy...
 #1102769  autor: crazyjack
 09 wrz 2020, 11:20
U mnie dziś przeniesienie numeru (wniosek składałem ponad miesiąc temu) bez problemów. Numer aktywny po włożenie nowej karty, LTE działa od razu.
Z tego co zauważyłem kasę z karty pobrano wczoraj (dzień przed datą przeniesienia)
 #1102770  autor: baliest
 09 wrz 2020, 11:54
Porażka.
Chciałem przenieść numer dla dziecka aby miał w szkole możliwość dzwonienia, smsowania i możliwość korzystania z internetu. Dostałem pod koniec sierpnia kartę SIM, pobrało 39 zł i cisza. Stara karta w PLUSIE jest aktywna, nowa nie loguje się. Kontakt z konsultantami Heyah to komedia: podaj nieparzyste cyfry z numeru pesel, drugi chce kod PUK, inny pisze aby zadzwonić, ale po połaczeniu okazuje się, że trzeba napisać maila i tak w kółko.
Wreszcie dostałem sensowną odpowiedz mailową i przeprosiny. Czekam jednak kilka dni, codziennie rano resetuje telefon, czekam na zalogowanie .... i wczoraj dostałem maila o kolejnym pobraniu 39 zł z karty, a karta SIM dalej nieaktywna.
Dziecko korzysta z drugiego numeru który ciągle uzupełniam po 5 zł, nikt nie wie jak się do dziecka dzwonić, na jaki numer, a ja czerwony jak burak piszę w kółko maile...
Straciłem już dwa razy po 39 zł, 3 razy po 5 zł i końca nie widać.
Nie polecam!!!!
 #1102777  autor: 24bis24
 09 wrz 2020, 15:36
To dostaniesz:
``to_ja_heyah.

Informujemy lojalnie, że wykryliśmy błąd w naszych systemach, który spowodował dwukrotne pobranie opłaty z twojej karty płatniczej. Zabieramy się do dokonania zwrotu podwojonej płatności.

liczymy na twoje łaskawe spojrzenie na ten kłopot.

dalsze_kroki:

_zwracamy ci środki na kartę.
_maksymalny czas na zwrot to 15 dni, jednak dokładamy starań aby płatność trafiła szybciej na twoją kartę.``

ale...
po 15 dniach kasy na karcie brak :)

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1102812  autor: Dodo84
 10 wrz 2020, 05:53
No i ja głupi postanowiłem przenieść numer główny do heyah. Na początku numer miałem w t-mobile na kartę więc 11 sierpnia przeniosłem go do flexa. To przeniesienie odbyło się bez problemu. Chwilę po północy karta w T-Mobile została wyłączona i numer trafił do Orange flex. Dzisiaj miał sie numer przenieść do Heyah, lecz nadal jest we Flexie a nowa karta w Heyah jest nieaktywna. Nauczony waszymi doświadczeniami zostawiłem na koncie podpiętym do karty debetowej 39 zł (dobrze zrobiłem bo raz mi pobrali wczoraj pieniądze i po południu próbowali jeszcze raz). Co w tej chwili mógłbym zrobić by nie być odciętym od świata całkowicie? Jakbym doładował flexa a numer zostanie przeniesiony to oddadzą mi pieniądze?

EDIT:
Po telefonie do BOA (888 002 222) zostałem poinformowany, że system nie podpiął mojego numeru telefonu do karty sim dlatego numer nie został przeniesiony, a to, że system próbuje ograbić klienta dwa razy to jest "pomyłka systemu". W ciągu 60 godzin konsultant ręcznie ma wszystko załatwić.

https://www.speedtest.net/result/a/9816264223.png
LTE 800+1800+2100+2600

https://www.speedtest.net/result/a/10179036140.png
LTE+ 5G 3500
 #1102816  autor: mieszko.kowalski132343
 10 wrz 2020, 09:04
Ciekaw jestem jak to się teraz zadzieje. Proces przenoszenia numerów się nie udał. Orange nie zwolnił numeru i nadal świadczy dla Ciebie usługę. Jak to się teraz stanie że T-mobile aktywuje twój numer u siebie? Chyba będą musieli znów składać wniosek MNP do Orange w Twoim imieniu. To chyba może potrwać 60 godzin roboczych czyli półtora tygodnia. Obym się mylił...
 #1102828  autor: Dodo84
 10 wrz 2020, 12:49
mieszko.kowalski132343 pisze:
10 wrz 2020, 09:04
Ciekaw jestem jak to się teraz zadzieje. Proces przenoszenia numerów się nie udał. Orange nie zwolnił numeru i nadal świadczy dla Ciebie usługę. Jak to się teraz stanie że T-mobile aktywuje twój numer u siebie? Chyba będą musieli znów składać wniosek MNP do Orange w Twoim imieniu. To chyba może potrwać 60 godzin roboczych czyli półtora tygodnia. Obym się mylił...
We flexie numer nadal normalnie działa jakby nigdy nic. Będę musiał go doładować bo inaczej zablokują mi połączenia wychodzące i przychodzące. Jak znam życie to pewnie ta informacja o nieprzypisaniu się numeru telefonu do karty sim to pewnie bujda i jak zwykle T-Mobile znowu coś spartolił. 2 lata temu jak przenosiłem ten sam numer z Orange free na kartę było identycznie. Wtedy się okazało, że T-Mobile wydał mi złą kartę sim ( niby do abonamentu) i musiałem od nowa ponawiać wniosek o przeniesienie numeru. Sam się sobie dziwię, że jeszcze mam zdrowie do "przeprowadzek" między Orange a T-Mobile :lol: :lol:

https://www.speedtest.net/result/a/9816264223.png
LTE 800+1800+2100+2600

https://www.speedtest.net/result/a/10179036140.png
LTE+ 5G 3500
 #1102847  autor: krystiano46
 10 wrz 2020, 19:35
Ja dlatego odpuściłem temat przenosin. Też.musialem z T-Mobile iść do Orange żeby złożyć przeniesienie do Heyah 01. Tydzień po terminie 10 mailach i 5 zgłoszeniach , cofnolem zgodę na przeniesienie i jestem we flex.
Najlepsze że drugi numer to samo i tyle że plusa i jak chciałem go dać do Orange to się nie dało bo była zgoda na przejście do Heyah 01 , więc na drugim to cofnięcie zgody i po miesiącu może wyląduje we flex bo też musiałem zasilić żeby numer był aktywny. To przejście do Heyah 01 to należało by zgłosić do urzędu komunikacji bo to są jaja. Odpalili ofertę a nic tam nie działa , że jeszcze nikt za to nie poleciał :/
 #1102863  autor: Dodo84
 11 wrz 2020, 07:58
System znowu zrobił mnie w bambuko. Uzupełniłem wczoraj swoje konto bankowe, bo już myślałem, że jak raz im się udało ściągnąć opłatę za ich subskrypcję a druga próba po 3 godzinach skończyła się niepowodzeniem to już więcej mnie ścigać nie będą. Mocno się pomyliłem. Właśnie kilka minut temu system ponownie pobrał mi 39 zł... Na konsultantów nie ma co liczyć bo kobieta stwierdziła, że sprawa w toku i mam czekać... Na pytanie o kontakt z działem technicznym pani stwierdziła, że nie ma możliwości, a zwrot na konto będzie realizowany w ciągu 15 dni. Kto może niech jednak tego "twora" unika.

https://www.speedtest.net/result/a/9816264223.png
LTE 800+1800+2100+2600

https://www.speedtest.net/result/a/10179036140.png
LTE+ 5G 3500
 #1102870  autor: TomLee
 11 wrz 2020, 10:18
Widać, że system nie ogarnia tej usługi we właściwy sposób. Ja akurat miałem szczęście i przeniesione 2 numery działają jak należy, ale jak widać to loteria.
 #1102887  autor: f0ku5
 11 wrz 2020, 16:37
Systemy T-Mobile tak naprawdę żadnej usługi nie ogarniają we właściwy sposób, a nie tylko Heyah 01... :(
 #1103039  autor: baliest
 14 wrz 2020, 11:48
Wreszcie sukces.
Karta SIM Heyah jest aktywna. Pieniędzy z karty płatniczej nie pobrało (wcześniej pobrało 2 razy ale dostałem zwroty).
Wypłakanie się na forum pomogło:)
 #1103048  autor: 24bis24
 14 wrz 2020, 14:07
baliest pisze:
14 wrz 2020, 11:48
Pieniędzy z karty płatniczej nie pobrało (wcześniej pobrało 2 razy ale dostałem zwroty).
39 zł czy 2x39zł?

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1103053  autor: baliest
 14 wrz 2020, 15:00
Pobrało 2 razy po 39 zł i otrzymałem 2 zwroty po 39 zł. Teraz czekam na info o pobraniu jeszcze raz 39 zł.
 #1103059  autor: mleduchowski5785
 14 wrz 2020, 18:46
U mnie lte włączyli, ale nie działają usługi poza subskrypcją m.in międzynarodowe sms i połączenia - są zablokowane, (może przez to nie mogę też aktywować karty w usługach xiaomi) poszły zgłoszenia do techników i 5 dni się już mocują z tym. Dodatkowo nie da się wyłączyć poczty głosowej, bo nie można anulować wszystkich przekierowań połączeń - tylko dla gdy nie odbieram można a dla innych przypadków włącza się przekierowanie na jakiś dziwny numer, którego nie ma :) A jeżeli nawet chciałbym korzystać z poczty głosowej to nie mogę jej odsłuchać bo system twierdzi, że poczta jest nieaktywna dla mojego numeru. - to też przesłali do techników.
Największy jak widać problem tej taryfy to aplikacja pozbawiona wszelkich możliwości sterowania i konsultanci, którzy nic nie mogą. W sumie to jak wszystko technicy ręcznie zrobią żeby działało to będzie działać, ale przydałoby się to usprawnić i dać możliwości konsultantom lub zaawansowaną bardziej aplikację.
 #1103067  autor: crazyjack
 14 wrz 2020, 21:16
U mnie tak jak pisałem numer działa bez problemów od dnia przeniesienia, LTE działa, pieniądze pobrane jeden raz. Niestety w aplikacji cały czas jest w dostawie, nie można nic zrobić (wyłączyć poczty), nie widać co mam aktywne. Zgłoszenie poszło 10 września - niby 60 godzin na rozwiązanie. Dziś powiedzieli, że to średni czasu i ze względu na złożoność problemu może się wydłużyć:). Jak widać poprawna aktywacja numeru to coś co przerasta Heyah (w pierwszej rozmowie na czacie pomimo, ze numer działa, powiedziano, mi że mój numer jest u nich w systemie nieatywny)
 #1103101  autor: iphoneski
 15 wrz 2020, 13:16
Ja im chyba nogi powyrywam z...
Wszyscy wiedzą gdzie są nogi – mam jeszcze 5 dni do odnowienia subskrypcji, której oczywiście odnawiać nie zamierzam. Dzisiaj o północy pobrali mi kasę za następne 2 miesiące, teraz będę się Bujał z nimi 2 tygodnie z reklamacjami albo jeszcze dłużej.
  • Strona 18 z 52
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 52
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 52