piotrzet pisze: ↑18 paź 2020, 15:24
O i już się zaczyna. Jak była normalna dyskusja przez kilka postów, bo ciebie nie było to ani docinek personalnych, ani nic tylko rzeczowa dyskusja. Pojawiłeś się ty i od razu zaczyna się robienie burd*** docinkami w moją stronę, a więc na tym zakończę odnoszenie się do twoich prowokujących postów, które nie wnoszą nic do tematu.
Gdybyś miał te faktyczne doświadczenia to pisałbyś konkretnymi argumentami, a nie właśnie czymś takim. Widać inni faktycznie mają jakieś pojęcie w przeciwieństwie do ciebie.
BTW pisze się mnóstwo, a nie "mnustwo"
Poprawione, post pisany na telefonie w biegu, więc nie zauważyłem.
Konkretne argumenty masz wyżej odnośnie numerów biznesowych czy braku zwrotu kasy z 01, więc albo nie czytasz alvo nie chcesz czytać... nie mnie to rozstrzygać. Gdy miałem problemy w Plusie czy w innych sieciach to po kilku dniach od złożenia reklamacji był zwrot pieniędzy, nawiązka za problemy i przeprosiny. Jak widać dla T-Mobile to zbyt zaawansowana magia. Od jednego z pracowników przy numerach firmowych usłyszałem, że czego się rzucam, przecież mogę dzwonić. No mogę, ale po złotówce za minutę, gdzie telefon wyciąga kilkaset minut dziennie. Oczywiście w umowie rozmowy bez limitu. Także jeśli to jest ta ich słynna jakość i dbałość o klienta to chyba mamy inne pojęcie jakości. Fajnie, że z internetu nie kazali korzystać po cennikowych stawkach, bo część z tych numerów przez większość czasu jest w trasie, a na autostradzie jakoś nie ma wifi i światłowodu.