Zwyczajnie w sklepie typu Media, Euro czy przez Internet (również z tychże sklepów)? Pytam bo zastanawia mnie sytuacja gdy np. telefon ma wady ukryte, których nie da się wyłapać podczas oględzin w sklepie czy podczas tygodnia czy dwóch korzystania z urządzenia. Gdzie mam większe prawo do zwrotu? Interesuje mnie sam zwrot, bez płaszczenia się, podawania przyczyny, boju z naprawami gwarancyjnymi, nieuczciwymi sprzedającymi... Tylko telefon nie spełnia wymagań i odsyłam/oddaję go. Jak internetowo to pomijamy już te drobne koszty wysyłki. A może kupując przez Sieć np. w Euro mogę telefon oddać do sklepu stacjonarnego?
Alcatel OT301 ➡ Motorola T180 ➡ Ericsson R310s ➡ SE K700i ➡ Samsung SGH-X450 ➡ Nokia 3310 ➡ SE K550i ➡ Nokia 6650d ➡ Xperia Neo ➡ Lumia 820 ➡ Xperia S ➡ HTC Desire 820 ➡ HTC One M8 ➡ Huawei P9 ➡ Galaxy S6 ➡ Nokia 7.2 ➡ Galaxy A71