Hej!
zarejestrowałem się tu specjalnie, by złapać kontakt z ludźmi, którzy może pracują w Netii albo po prostu znają się na tych wszystkich umowach... ja się w tym już trochę gubię.
Problem jest następujący: zamówiłem usługę Netii na internet domowy. Przyszedł monter, zamontował, podpisaliśmy umowę 30.10.. Jednakże stwierdziłem, że jednak umowa którą podpisałem jest jednak niekorzystna dla mnie, znalazłem lepszą. Stąd skorzystałem z 14to-dniowej możliwości odstąpienia od umowy-pismo poszło 3.11. Fajnie, przyznali mi potwierdzenie odstąpienia, kazali odesłać router do 14tu dni od dezaktywacji usługi. Jednakże dostałem zero informacji o terminie dezaktywacji usługi. Chcę jak najszybciej zwolnić slot i zainstalować usługę innego dostawcy. Tymczasem dostałem JUŻ fakturę na kwotę 55 zł do opłacenia do 18.11. Co robić?
zarejestrowałem się tu specjalnie, by złapać kontakt z ludźmi, którzy może pracują w Netii albo po prostu znają się na tych wszystkich umowach... ja się w tym już trochę gubię.
Problem jest następujący: zamówiłem usługę Netii na internet domowy. Przyszedł monter, zamontował, podpisaliśmy umowę 30.10.. Jednakże stwierdziłem, że jednak umowa którą podpisałem jest jednak niekorzystna dla mnie, znalazłem lepszą. Stąd skorzystałem z 14to-dniowej możliwości odstąpienia od umowy-pismo poszło 3.11. Fajnie, przyznali mi potwierdzenie odstąpienia, kazali odesłać router do 14tu dni od dezaktywacji usługi. Jednakże dostałem zero informacji o terminie dezaktywacji usługi. Chcę jak najszybciej zwolnić slot i zainstalować usługę innego dostawcy. Tymczasem dostałem JUŻ fakturę na kwotę 55 zł do opłacenia do 18.11. Co robić?