DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #1106228  autor: ziomus
 06 lis 2020, 22:25
Hej!
zarejestrowałem się tu specjalnie, by złapać kontakt z ludźmi, którzy może pracują w Netii albo po prostu znają się na tych wszystkich umowach... ja się w tym już trochę gubię.
Problem jest następujący: zamówiłem usługę Netii na internet domowy. Przyszedł monter, zamontował, podpisaliśmy umowę 30.10.. Jednakże stwierdziłem, że jednak umowa którą podpisałem jest jednak niekorzystna dla mnie, znalazłem lepszą. Stąd skorzystałem z 14to-dniowej możliwości odstąpienia od umowy-pismo poszło 3.11. Fajnie, przyznali mi potwierdzenie odstąpienia, kazali odesłać router do 14tu dni od dezaktywacji usługi. Jednakże dostałem zero informacji o terminie dezaktywacji usługi. Chcę jak najszybciej zwolnić slot i zainstalować usługę innego dostawcy. Tymczasem dostałem JUŻ fakturę na kwotę 55 zł do opłacenia do 18.11. Co robić?
 #1106415  autor: maciejnet
 10 lis 2020, 14:46
Do faktury dostaniesz korektę, nie musisz jej opłacać. Myślę, że ponieneś zapytać o to Netię, kiedy będzie odłączenie usług. Gdy ja odstępowałem u nich z internetu to po fakturze dostałem korektę. Router na swój koszt musiałem wysłać do ich magazynu. Póki co możesz korzystać z ich internetu. Jeśli mnie pamięć nie myli to internet może działać jeszcze 14 dni.