Korzysta ktoś już z tego pakietu 100 GB? Ja od kilku dni i w porównaniu do Playa, internet z Virgin działa gorzej, mimo, że jest na infrastrukturze Playa. Korzystając z internetu Virgin strony mają problem z ładowaniem, trwa to dłużej, nawet sporo dłużej.
Problemem nie jest to, że internet z Virgin Mobile wolno mi chodzi, bo w testach mam do 50 Mb/s, filmy na YouTube szybko buforują i dobrze się odtwarzają, chodzi o samo otwieranie i ładowanie stron internetowych. Tam gdzie w Playu strony otwierają się najdłużej w 2, 3 sekundy, w Virgin mogą się ładować kilkanaście, kilkadziesiąt sekund i najlepsze jest to, że czasami ładują się szybko, szansa na szybkie otwarcie strony jest pół na pół. Nie wiem o co chodzi, czasami strona się nie ładuje, pojawia się komunikat "Ta witryna jest nieosiągalna", a po kilku sekundach strona sama się otwiera.
Sprawdzałem to na routerze Huawei B315 i smartfonie Lenovo Z5s, na obu ten sam problem. Na smartfonie stworzyłem nowy punkt dostępu ustawiając typ APN (default), protokół APN (IPv4 / IPv6), typ uwierzytelniania (PAP lub CHAP), APN (virgin-internet) i nic to nie pomogło.
Często nie udaje mi się wykonać testu prędkości na stronie speedtest.net/pl i pojawia się komunikat "A socket error occurred during Download test." Wystąpił błąd gniazda podczas pobierania.
Ktoś wie o co tu chodzi?