Witam,
Mam problem z internetem LTE w sieci T-Mobile - nielimitowany, na firmę, wykorzystywany zawodowo. Co jakiś czas internet bardzo spowalniał, resetowano, sprawdzałem różne routery, została wymieniona karta SIM, etc... W ostatnim czasie nastąpił drastyczny spadek prędkości do poniżej 1Mb/s. Na infolinii zostałem poinformowany, że nastąpiła "degradacja pasma, i ze względu na zbyt duży pobór danych przeze mnie operator przyciął łącze", i że "wyzeruje się z nowym cyklem rozliczeniowym"... miał ktoś coś podobnego? Czy możną z tym jakoś walczyć? Dodam, że kabla nikt nie chce mi do domu pociągnąć. Czy inni operatorzy LTE również stosują takie praktyki?
Mam problem z internetem LTE w sieci T-Mobile - nielimitowany, na firmę, wykorzystywany zawodowo. Co jakiś czas internet bardzo spowalniał, resetowano, sprawdzałem różne routery, została wymieniona karta SIM, etc... W ostatnim czasie nastąpił drastyczny spadek prędkości do poniżej 1Mb/s. Na infolinii zostałem poinformowany, że nastąpiła "degradacja pasma, i ze względu na zbyt duży pobór danych przeze mnie operator przyciął łącze", i że "wyzeruje się z nowym cyklem rozliczeniowym"... miał ktoś coś podobnego? Czy możną z tym jakoś walczyć? Dodam, że kabla nikt nie chce mi do domu pociągnąć. Czy inni operatorzy LTE również stosują takie praktyki?