Nie mamy jak się zalogować ponieważ nie posiadamy tam konta.
ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
Mam identyczny starter. Numer dopisałem jako kolejny w aplikacji VM. Następnie zadzwoniłem pod numer sprawdzający stan konta i starter stał się aktywny. Następnie przyszła wiadomość o przyznaniu 10GB. Przyznane samoistnie i z niego aktualnie schodzi transfer. Jeszcze nie aktywowałem pakietu Mini3 oraz pakietu 100GB. Obecnie ważność konta na wychodzące jest miesięczna.vkjcsakjvcjk pisze: ↑18 gru 2020, 21:57Jak to jest z tym Virgin Mobile bo na starterach przecież pisze, że jest RWK a na infolinii spuszczają klienta na drzewo ? Powołują się na regulaminy, czyli klient zanim kupi starter od Virgin Mobile z napisem RWK ma przeczytać regulamin który daje miesiąc ?
Mam małe doświadczenia w reklamacjach czy to jest normalne bo jak dla mnie jest to wprowadzanie klienta w błąd ? Mam dokładnie taki starter
Gdzie i kiedy go kupiłeś? Ja dostałem taki sam starter jak przedmówcy czyli informacje sprzed 2018vkjcsakjvcjk pisze: ↑20 gru 2020, 21:12W mojej okolicy są takie startery i ani słowa tutaj o doładowaniu w ciągu 30 dni. Proszę zwrócić uwagę na zapis "obowiązuje na dzień 1.10.2020r.", czyli świeżość nad świeżości a nie jakaś tam archeologia
Aktywujesz mini3 z którego przypada 300MB i pozostaje 2złI kolejne pytanie jak najlepiej wykorzystać na transmisję danych pozostałe środki ze startera.
Scenariusz 1. Aktywujemy Mini3 czyli pozostaje 2zł. Dezaktywujemy Mini3 i mamy RWK.
Scenariusz 2. Doładowujemy za 5zł czyli pozostaje 10zł. Mamy RWK.
A po co czekać z aktywacją tych 100GB? Przecież i tak pierwsze schodzą 10GB...MateuszCOMPANY pisze: ↑28 gru 2020, 00:41Aktywowane 100GB jest ważne do końca marca
A do kiedy jest czas na ich aktywację?
Skąd wziąłeś 1GB za 1zł? Jeden giga w VM jest dostępne ale za 8zł albo za 39zł jako pakiet danych w roamingu.
Faktycznie jest to napisane na broszurce dołączonej do startera ale na odwrocie więc nie zauważyłem od razu
Aktywacja pakietu 2w1 czeka na pierwsze połączenie.
Wybrany pakiet nie jest dostępny w Twojej ofercie. Sprawdź dostępne oferty na virginmobile.pl
Wprowadziłeś błędny kod *222*03#. Spróbuj ponownie
Załóż konto i zaloguj się do niego.zalezok pisze:Mam problem z uruchomieniem Mini3.