DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    :thumbup:
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
:thumbup:
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 6 z 12
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 12
 #1108439  autor: KC-KARLOS
 20 gru 2020, 15:34
Klasyczne wprowadzanie w błąd pracowników Obsługi Klienta, żeby klient się "odczepił"...

Przypomnę, czytajcie info na starterze. "Doładuj w ciągu 30 dni" - czyli po wykonaniu pierwszego połączenia, jest 30 dni wychodzących na start. Doładowanie konta lub zakup pakietu #Mini (kwota na start jest WYSTARCZAJĄCA na aktywację Mini3) lub #GIGA - daje RWK.
Z drugiej strony mogli użyć lepszej zachęty do zasilenia konta aby otrzymać 365 dni ważności salda.
Play jakoś o tym informuje, mimo, iż nie ma RWK w każdej taryfie.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1108468  autor: neotele
 20 gru 2020, 20:30
@Karlos20
Tekst na drugiej stronie startera: "Doładuj w ciągu 30 dni", w żaden sposób nie odnosi się tam do czegokolwiek, więc może być jedynie traktowany jako niezobowiązująca do niczego sugestia (życzenie) operatora.
Jest to oddzielne, kompletne i zamknięte zdanie, nie mające żadnego powiązania z innymi widocznymi tam zdaniami.

W tym kontekście, na podstawie tego, co widzi klient na kupionym starterze, ma on podstawy zakładać, że za 5zł kupił starter o wartości 5zł i ważny przez rok.

Skany, które zamieściłeś, są nieczytelne. Poniżej druga strona tego startera.
Obrazek
 #1108471  autor: vkjcsakjvcjk
 20 gru 2020, 21:12
W mojej okolicy są takie startery i ani słowa tutaj o doładowaniu w ciągu 30 dni. Proszę zwrócić uwagę na zapis "obowiązuje na dzień 1.10.2020r.", czyli świeżość nad świeżości a nie jakaś tam archeologia Obrazek
 #1108667  autor: zalezok
 23 gru 2020, 23:30
vkjcsakjvcjk pisze:
18 gru 2020, 21:57
Jak to jest z tym Virgin Mobile bo na starterach przecież pisze, że jest RWK a na infolinii spuszczają klienta na drzewo ? Powołują się na regulaminy, czyli klient zanim kupi starter od Virgin Mobile z napisem RWK ma przeczytać regulamin który daje miesiąc ?
Mam małe doświadczenia w reklamacjach czy to jest normalne bo jak dla mnie jest to wprowadzanie klienta w błąd ? Mam dokładnie taki starter Obrazek
Mam identyczny starter. Numer dopisałem jako kolejny w aplikacji VM. Następnie zadzwoniłem pod numer sprawdzający stan konta i starter stał się aktywny. Następnie przyszła wiadomość o przyznaniu 10GB. Przyznane samoistnie i z niego aktualnie schodzi transfer. Jeszcze nie aktywowałem pakietu Mini3 oraz pakietu 100GB. Obecnie ważność konta na wychodzące jest miesięczna.

Na starterze nigdzie nie ma informacji że RWK będzie dopiero po doładowaniu. Podobnie na starterze nie ma info że podane ilości dni dotyczą czasu trwania poszczególnych pakietów ale Remington uparcie twierdzi że dotyczą.

Ponawiam pytanie:
zalezok pisze:
02 gru 2020, 18:57
Pytanie głównie do karlosa. Czy w VM wszystko będzie działało gdy na koncie jest 0zł? Chodzi o to czy można wykorzystać wszystko na pakiety internetowe czy coś musi zostać na koncie.

I kolejne pytanie jak najlepiej wykorzystać na transmisję danych pozostałe środki ze startera.
Scenariusz 1. Aktywujemy Mini3 czyli pozostaje 2zł. Dezaktywujemy Mini3 i mamy RWK.
Scenariusz 2. Doładowujemy za 5zł czyli pozostaje 10zł. Mamy RWK.
 #1108670  autor: Window
 24 gru 2020, 00:25
vkjcsakjvcjk pisze:
20 gru 2020, 21:12
W mojej okolicy są takie startery i ani słowa tutaj o doładowaniu w ciągu 30 dni. Proszę zwrócić uwagę na zapis "obowiązuje na dzień 1.10.2020r.", czyli świeżość nad świeżości a nie jakaś tam archeologia Obrazek
Gdzie i kiedy go kupiłeś? Ja dostałem taki sam starter jak przedmówcy czyli informacje sprzed 2018
 #1108867  autor: MateuszCOMPANY
 28 gru 2020, 00:41
Aktywowane 100GB jest ważne do końca marca
A do kiedy jest czas na ich aktywację?
Żeby nie było niespodzianki jak po nowym roku zakończą promocję i nie będzie już możliwości aktywowania pakietu dla tych co tego jeszcze nie zrobili.
I kolejne pytanie jak najlepiej wykorzystać na transmisję danych pozostałe środki ze startera.
Scenariusz 1. Aktywujemy Mini3 czyli pozostaje 2zł. Dezaktywujemy Mini3 i mamy RWK.
Scenariusz 2. Doładowujemy za 5zł czyli pozostaje 10zł. Mamy RWK.
Aktywujesz mini3 z którego przypada 300MB i pozostaje 2zł
Następnie dostajesz za darmo bonus 10GB
Z pozostałych 2zł kupujesz (2x)po 1GB internetu.
Łącznie wychodzi 12,3GB na miesiąc
Nie wiem w jakim celu chcesz dezaktywować pakiet Mini3. Stracisz 300mb ,a po miesiącu i tak się nie odnowi z racji braku środków na koncie. RWK robi się już po samej aktywacji Mini3.
A tak poza tym jeśli chcesz wykorzystać te 300mb to należałoby się wstrzymać z aktywacją 100GB, gdyż wydaje mi się (jeśli źle mówię to mnie poprawcie) że 300mb będzie zużyte jako ostatnie. Więc jeśli narzucisz na to wszystko 100GB to 300mb przepadnie bo jest ważne tylko miesiąc. Więc powinno się najpierw wypróżnić 12GB i wtedy zacznie jeść 300mb. Dopiero w ten sposób będziemy w stanie wykorzystać cały dostępny transfer i na puste konto aktywować promocyjne 100GB
 #1108966  autor: zalezok
 29 gru 2020, 17:25
macqmacq pisze:
28 gru 2020, 18:43
Jak masz wykupiony np. pakiet MINI3 to masz możliwość aktywacji 1GB za 1zł.
Faktycznie jest to napisane na broszurce dołączonej do startera ale na odwrocie więc nie zauważyłem od razu :mrgreen:

Mam problem z uruchomieniem Mini3.
Aktywowanie przez aplikację wyświetla komunikat:
Kod: Zaznacz cały
Aktywacja pakietu 2w1 czeka na pierwsze połączenie.
Saldo nadal 5zł, pakiet nie aktywował się.
Aktywowanie przez zadzwonienie pod numer *222# i wybranie do aktywacji pakietu z listy wyświetla komunikat:
Kod: Zaznacz cały
Wybrany pakiet nie jest dostępny w Twojej ofercie. Sprawdź dostępne oferty na virginmobile.pl
Komunikat ma błędy na polskich literach. Saldo nadal 5zł, pakiet nie aktywował się.
Aktywowanie poprzez zadzwonienie pod numer *222*03# wyświetla komunikat:
Kod: Zaznacz cały
Wprowadziłeś błędny kod *222*03#. Spróbuj ponownie
Komunikat nie ma polskich liter. Saldo nadal 5zł, pakiet nie aktywował się.
Kabaret nie operator...
  • Strona 6 z 12
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 12
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 12