DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
  • Strona 55 z 196
  • 1
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 196
 #1109063  autor: klaudia123
 31 gru 2020, 00:42
Jarko92 pisze:
30 gru 2020, 15:32
Zadzwoniłem do konsultanta pod *9797 w T-Mobile GO. Poprosiłem o włączenie usługi VoLTE. Konsul włączył bez żadnego problemu. Powiedział mi, że w mojej taryfie można te usługi już mieć. Zapytałem go co z 5G. Odpowiedział, że 5G póki co tylko abonament. Konsul był rzeczowy i wiedział co i jak. Po prostu kompetentny.
Ciekawe czy JAK ZAWSZE pominą heyah...
I jeśli możesz, dopytaj o ograniczenia i możliwości VoWiFi/VoLTE. SMS, MMS, blokady geograficzne usług?
 #1109071  autor: iphoneski
 31 gru 2020, 08:44
Czyli tak jak pisałem jakoś przed świętami - sieć jest już gotowa na włączenie, ale nie chcą tego uruchamiać od razu dla wszystkich przed zwiększonym ruchem świątecznym a teraz noworocznym. Jak komuś strasznie zależy włączy sobie u konsultanta, dla reszty pewnie przyszły tydzień, ewentualnie następny.
Coś często te przewidywania mi się sprawdzają - może czas pomyśleć, by na tym zarabiać ;)
 #1109072  autor: Mixiorek
 31 gru 2020, 09:09
Czyżby niedługo piekło zamarzło i po latach TMobile miał w końcu ofertę dla mnie? Lata całe nie byłem prywatnie w tej sieci.

Ktoś, coś więcej o VoLTE w GO? Jakiś screen, potwierdzenie kodeka,, bitrate, EVS, wspierane terminale? Oby wszystko tak samo jak w postpaid.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #1109076  autor: Dodo84
 31 gru 2020, 09:51
Jarko92 pisze:
30 gru 2020, 15:32
Zadzwoniłem do konsultanta pod *9797 w T-Mobile GO. Poprosiłem o włączenie usługi VoLTE. Konsul włączył bez żadnego problemu. Powiedział mi, że w mojej taryfie można te usługi już mieć. Zapytałem go co z 5G. Odpowiedział, że 5G póki co tylko abonament. Konsul był rzeczowy i wiedział co i jak. Po prostu kompetentny.
Z ciekawości zadzwoniłem pod numer *9797 i opowiedziałem konsultantowi, że jestem zainteresowany usługą VoLTE to Pan powiedział, że jak najbardziej już włącza... Ponoć tą usługę można włączyć samemu w serwisie miboa.t-mobile.pl. Ja ucieszony się rozłączyłem a po kilku minutach zauważyłem... że karta przestała logować się do LTE. Pewnie konsultant nie ogarnął o co mi chodzi i wyłączył mi LTE. Nic się w T-Mobile nie zmieniło. Trafić na ogarniętego konsultanta to chyba cud.

EDIT 11:40
Po ponownym kontakcie z BOA udało mi się aktywować ponownie LTE i przy okazji VoLTE i VoWiFi ( Pani konsultant od ręki to włączyła i nie było problemu). LG G7 VoLTE w T-Mobile GO! działa. W porównaniu do Orange pojawia się znaczek VoLTE. Póki co zauważyłem, że już nie muszę przełączać z 3G na 2G by mieć HD Voice w rozmowach z Plusem i Orange. Póki co bajka.
Ostatnio zmieniony 31 gru 2020, 11:41 przez Dodo84, łącznie zmieniany 1 raz.

https://www.speedtest.net/result/a/9816264223.png
LTE 800+1800+2100+2600

https://www.speedtest.net/result/a/10179036140.png
LTE+ 5G 3500
 #1109080  autor: kozien70
 31 gru 2020, 11:28
Dodo84 pisze:
31 gru 2020, 09:51

Z ciekawości zadzwoniłem pod numer *9797 i opowiedziałem konsultantowi, że jestem zainteresowany usługą VoLTE to Pan powiedział, że jak najbardziej już włącza... Ponoć tą usługę można włączyć samemu w serwisie miboa.t-mobile.pl.
Przejrzałem MiBOA dla mojej karty Go!
Nigdzie nie znalazłem opcji VoLTE/VoWiFi.
 #1109083  autor: iphoneski
 31 gru 2020, 12:07
Raczej tak ze względu na nową platformę do zarządzania tą taryfą. Może jeszcze Heyah 01 dostanie ewentualnie.
 #1109084  autor: Dodo84
 31 gru 2020, 12:07
Huawei P20 Pro VoLTE i VoWiFi w T-Mobile Go! działają. Na ucho jak rozmawiałem z żoną miałem wrażenie, że to zwykłe HD Voice nic ponadto.

https://www.speedtest.net/result/a/9816264223.png
LTE 800+1800+2100+2600

https://www.speedtest.net/result/a/10179036140.png
LTE+ 5G 3500
 #1109085  autor: kozien70
 31 gru 2020, 12:10
No nie wytrzymałem i poprosiłem konsultantkę na czacie o włączenie obydwu usług dla mojej karty Go. Zrobiła od ręki, przyszły dwa smsy potwierdzające aktywację VoLTE, potem VoWiFi. Po restarcie telefonu usługi nadal nie działały, konieczne było wykonanie jednego połączenia w 3G. Po nim telefon zalogował się do VoLTE i VoWiFi.
Działa to jak w abo. Na VoLTE T-mobile Go <-> T-mobile korpo z telefonem bez EVS jest WB-AMR z bitrate 23.85kbps. Z telefonami z obsługą EVS kodowanie EVS działa w trybie SWB (weryfikowane na Galaxy S8 XEO i S10+ XEO).
 #1109086  autor: Jarko92
 31 gru 2020, 12:11
Jeśli chodzi o kwestie techniczne to nie wnikałem za bardzo z braku czasu co i jak i gdzie. Wczoraj krótka rozmowa z konsulem, post na telepolis i biegałem załatwiając sprawy. Od razu po rozmowie z konsulem na wyświetlaczu obok zasięgu miałem znaczek VoLTE - Xiaomi Mi10. Testowałem w rozmowie z mamą. Ona ma abo w T i VoLTE na Xiaomi Redmi 7A. Jakość bajka. Połączenie zestawilo się w chwilkę. Nie zdążyłem przyłożyć telefonu do ucha. Więc to faktycznie działa. A czy to jest EVS? Jak to sprawdzić? :)
 #1109087  autor: Mixiorek
 31 gru 2020, 12:13
Uuu. Dzięki.
Zaczynam planowanie przeniesienie numerów w drugiej połowie do stycznia do TMobile :D

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #1109093  autor: klaudia123
 31 gru 2020, 13:11
iphoneski pisze:
31 gru 2020, 08:44
Czyli tak jak pisałem jakoś przed świętami - sieć jest już gotowa na włączenie, ale nie chcą tego uruchamiać od razu dla wszystkich przed zwiększonym ruchem świątecznym a teraz noworocznym.
...
Usługi VoXXX, odciążają sieć końcową operatora, szczególności VoWiFi. Kwestia wirtualizacji/wydajności platformy i łączy.
kozien70 pisze:
31 gru 2020, 12:39
Czekam na regulamin usługi. Ciekawym czy VoWiFi T-mobile Go! będzie działać za granicą.
W sieci pełnej nonsensów, reklamującej się jako bez nonsensów, bezsensem będzie nonsens, blokowania bez nonsensownej usługi, która z nonsensem będzie przydatna Klientowi.
Zbłaźnią się jeśli nie będzie to działać na równi z abo. Popatrzmy na konkurencje... Plus urodził po latach, Orange wydziwia a w Play po prostu to działa.
Choć zapewne heyah i mix pominą.
Ostatnio zmieniony 31 gru 2020, 13:28 przez klaudia123, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1109095  autor: BUCiu
 31 gru 2020, 13:27
kurcze, macie szczęście, mi już 2 konsultantów na czacie (+1 na 602900), odmówiło aktywacji w GO!

wręcz zasugerowali, żebym nie wierzył we wszystko co piszą w internecie :-)
 #1109098  autor: reniferek77
 31 gru 2020, 14:27
Mi też w T-mobile powiedzieli na czacie mam ofertę GO, że jeszcze niedostępne dla taryf na kartę.:(
A mam pytanko czy komuś vowifi działa w sieci Otvarta? Volte mi działa. Jak sprawdzam pod *101# to w odpowiedzi dostaje informację, że volte_vowifi mam włączone.
Ostatnio zmieniony 31 gru 2020, 16:36 przez reniferek77, łącznie zmieniany 2 razy.
 #1109101  autor: iphoneski
 31 gru 2020, 15:17
Raczej po prostu teraz koty przyszły do roboty, lepsza zmiana zaklepała sobie zmianę na rano żeby teraz już mieć wolne ;)
  • Strona 55 z 196
  • 1
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 196
  • 1
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 196