DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
  • Strona 56 z 196
  • 1
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 196
 #1109191  autor: Pijo
 02 sty 2021, 15:14
Na czacie TMO Pani Paulina nie chce włączyć. Za to druga próba i Pan Mateusz włączył volte i vowifi bez problemu :) Po chwili przyszły smsy o aktywacji usług i od razu zapaliła się ikona Volte. Po włączeniu wifi wskoczyło vowifi na Xiaomi Mi 9 Lite. Taryfa Go zmigrowana kilka minut wcześniej z nowego startera TMO Internet na kartę.
Ostatnio zmieniony 02 sty 2021, 15:21 przez Pijo, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1109196  autor: Remington
 02 sty 2021, 17:18
Właśnie włożyłem kartę SIM do telefonu, numer w taryfie GO. I dostałem 5 SMS-ów:
2 mówiące o włączeniu VoLTE oraz WiFi Calling
1 mówiący, że usługa (nie wiadomo jaka) niedostępna w mojej taryfie
2 mówiące o wyłączeniu VoLTE oraz WiFi Calling
 #1109198  autor: kozien70
 02 sty 2021, 17:24
Rozumiem, że na tej karcie nigdy nie próbowałeś aktywować obydwu usług SMSem.
Testy jak widać trwają :-)
 #1109200  autor: kozien70
 02 sty 2021, 17:34
W abo T-mobile możesz aktywować VoLTE wysyłając SMS o treści TAK na numer 80 534. Dla VoWiFi numer jest 80535. Jeżeli Twoja taryfa nie obsługuje tych usług otrzymasz SMS zwrotny, że usługa jest niedostępna w tej taryfie. Ja tak wcześniej (przed konsulem) próbowałem aktywować obydwie usługi w Go! i otrzymywałem właśnie zwrotkę, że niedostępne bla bla bla.
 #1109209  autor: BUCiu
 02 sty 2021, 21:13
Pijo pisze:
02 sty 2021, 15:14
Na czacie TMO Pani Paulina nie chce włączyć. Za to druga próba i Pan Mateusz włączył volte i vowifi bez problemu :) Po chwili przyszły smsy o aktywacji usług i od razu zapaliła się ikona Volte. Po włączeniu wifi wskoczyło vowifi na Xiaomi Mi 9 Lite. Taryfa Go zmigrowana kilka minut wcześniej z nowego startera TMO Internet na kartę.
Pan Mateusz rulez ;-) (nie wiem czy ten sam)

Do 4x sztuka, w końcu poszło.
 #1109210  autor: HappyBoy
 02 sty 2021, 21:34
Mam problem. Przy próbie połączenia po WiFi Calling (Play) dostaje komunikat "Serwer nieosiągalny".
Ostatnio sprawdzałem kartę Plusa i telefon dostał aktualizację od operatora POLKOMTEL.PL 10.1.0.3(CT).
Problem ustępuje po ponownym uruchomieniu, niestety po jakimś czasie wraca.
Ktoś wie jak się pozbyć aktualizacji ?
 #1109230  autor: Athantor
 03 sty 2021, 11:22
Play na S10; druga strona też Play na VoLTE i VoWiFi:

- Xiaomi Redmi Note 8T (aktywacja VoLTE na cheatach), MIUI 12 Global – EVS:
Obrazek

Działa ViLTE.

- LG K40, soft ostatni dostępny (android 9) – brak EVS:
Obrazek

Może komuś się przyda taka informacja o dostępności EVS na tych aparatach.

:-)
 #1109240  autor: patrix-83
 03 sty 2021, 14:34
HappyBoy pisze:
02 sty 2021, 21:34
Mam problem. Przy próbie połączenia po WiFi Calling (Play) dostaje komunikat "Serwer nieosiągalny".
Ostatnio sprawdzałem kartę Plusa i telefon dostał aktualizację od operatora POLKOMTEL.PL 10.1.0.3(CT).
Problem ustępuje po ponownym uruchomieniu, niestety po jakimś czasie wraca.
Ktoś wie jak się pozbyć aktualizacji ?
To jest problem po stronie Play z VoWifi bo ja mam identycznie na HUAWEI P30 LITE i mało tego, ten problem występuje też często na VoLTE w Play gdy próbuje się wykonać połączenie i wyskakuje komunikat "serwer nieosiągalny".
Problem z tym komunikatem podczas wykonywanie połączeń i niemożności wykonywania połączeń właśnie przez ten komunikat przez VoWifi i VoLTE w Play występuję u mnie od dłuższego czasu, czasem wyłączam obie technologie w menu telefonu bo inaczej nie wykonam połączenia nigdzie.

Próbowałem im to zgłosić do BOK *500 i kazali mi taką formatkę wypełnić (chyba ich zdrowo po....ebało w tym P4 - nie wypełniłem tego):
"Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie, które dotyczyło usługi Wi-Fi Calling.

Otrzymałam je 24.12.2020 roku za pośrednictwem Infolinii Play.

Uprzejmie informuję, że zgodnie z przekazaną dyspozycją zweryfikowałam kwestię poruszoną w zgłoszeniu.

W związku z powyższym chciałabym poinformować, że zapoznałam się z treścią zgłoszenia i ustaliłam że brakuje w nim wielu podstawowych informacji do dalszego procesowania sprawy. Bardzo proszę o wypełnienie poniższych danych oraz o kontakt z Biurem Obsługi klienta w celu ponowienia zgłoszenia. Przedstawiam formatkę do uzupełnienia:
• Numer MSISDN telefonu:
• Marka, model i wersja oprogramowania telefonu:
• Data i godzina zdarzenia:
• Miejsce zdarzenia (miejsce hotspota):
• Nazwę hotspota (jeśli możliwe):
• Typ błędu:
• Tryb samolotowy:
• Treść wyświetlanego w telefonie błędu (jeśli się pojawił):
• czy urządzenie klienta ma ikonkę do uruchomienia połączeń po Wi-Fi i czy da się ją włączyć?
• Kod przeprowadzonego testu w aplikacji WifiCalling Pomoc i data jego wykonania:
• Nazwę producenta oraz model hotspota:
• DOKŁADNY OPIS PROBLEMU:

Mam nadzieję, że informacje, które przedstawiłam, są dla Pana pomocne."
 #1109245  autor: lucash25
 03 sty 2021, 15:19
Athantor pisze:
03 sty 2021, 11:22
Play na S10; druga strona też Play na VoLTE i VoWiFi:

- Xiaomi Redmi Note 8T (aktywacja VoLTE na cheatach), MIUI 12 Global – EVS:
Obrazek

Działa ViLTE.

- LG K40, soft ostatni dostępny (android 9) – brak EVS:
Obrazek

Może komuś się przyda taka informacja o dostępności EVS na tych aparatach.
Bardzo przydatna informacja. Dobrze wiedzieć, że Redmi 8T obsługuje EVS. A może ktoś ma jak sprawdzić Redmi 9 lub inne tańsze telefony? Zwykłe volte wg informacji na stronce obsługuje, a może obsługuje też EVS?
 #1109246  autor: bed
 03 sty 2021, 16:51
Jest jakiś wykaz jakie procesory(?) wspierają EVS? Można byłoby porównać ile modeli ma to bezsensu blokowane i dlaczego w tak małej ilości modeli jest to dostępne. Jak już mają VoLTE/VoWiFi to co stoi na przeszkodzie? Są jakieś dodatkow techniczne przeciwności?

B7+ B1 + B3 + B20 Orange (QAM256 MIMO 2x2):
https://www.speedtest.net/result/a/6024915549.png
 #1109251  autor: kozien70
 03 sty 2021, 18:43
Sam SoC to za mało do obsługi EVS. Cały tor audio telefonu (głośnik, mikrofon główny, mikrofony dodatkowe do eliminacji szumów) musi spełniać odpowiednio wyższe parametry jakościowe, lepsze niż do zwykłego WB-AMR. Nie wiem również, czy za aktywację kodeka EVS producent nie musi płacić jakichś dodatkowych opłat licencyjnych.
  • Strona 56 z 196
  • 1
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 196
  • 1
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 196