Samsungi to chyba wyświetlają ikonę WiFicalling niezależnie od brandu. Prawdopodobnie usługa jest w ogóle nieaktywna na tym numerze. Ewentualnie telefon z jakiejś zagranicznej dystrybucji.
rsig pisze: ↑04 lut 2021, 22:43
Zazdrość że u mnie na LG tak fajnie wifi calling działa, a u was na Samsungach i chińczykach nie?
Lubiłem bardzo LG, nawet dalej lubię. Miałem nawet parę modeli. Tylko problem jest taki, że obecnie nie ma czego zazdrościć. LG od ładnych już paru lat zawsze coś schrzani, ma dyskwalifikujące braki albo parcie na dziwaczne konstrukcje. Np. w danym roku we flagowcu LG modem obsługiwał zawsze LTE niższej kategorii niż modem zastosowany przez Samsunga. Albo 4CA działało w jednej sieci, w drugiej już nie.
Fajne działanie to nie wyświetlanie śmiesznych ikonek czy tam napisów bez znaczenia, tylko stabilność, a także dostępność usługi. Z tym drugim w LG jest obecnie cieniutko, na ogół wymagany jest brand operatora, czyli z kartą innego opa już lipa. W przypadku VoLTE to samo, nie mówiąc już ile było narzekań na jakość rozmów np. w VoLTE Orange na G7.
Nie wiem czy wiesz, ale każdy w miarę współczesny Samsung zapewnia VoLTE i VoWiFi każdego polskiego operatora, niezależnie czy pochodzi z dystrybucji XEO, czy od któregoś z polskich operatorów. Naprawdę chciałbym doczekać takich czasów w LG, poza tym niech ogarną jeszcze obsługę pasma n41 i biorę. Ale pewnie przy okazji zepsują coś innego, jak to LG.
Niestety dla LG, dziś w kwestii VoLTE/VoWiFi nie ma co w ogóle porównywać z Samsungiem. I piszę to ja - wieloletni wielbiciel LG i hejter Samsunga.
Zresztą wystarczy porównać:
https://wificalling-volte.pl/