DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 313 z 416
  • 1
  • 311
  • 312
  • 313
  • 314
  • 315
  • 416
 #1111139  autor: blacQ1
 04 lut 2021, 19:37
Niby tak ,ale konsultant wchodząc na moje konto mówi że jest wszystko wporządku że stan konta jest ważny do 11.02 ,a na tel moim pisze coś innego czy do 12 do godziny 7 .11 jak wyjdą kody to wpiszę kod i znów przedużę , a jak nie to wykupię płatny kod za 3 zł i spokój
 #1111141  autor: 24bis24
 04 lut 2021, 19:39
blacQ1 pisze:
04 lut 2021, 18:35
Witam koledzy mam problem z jednym z numerów otóz po wpisaniu dzisiejszego kodu na minuty pisze mi iż mam pakiet ważny do 12.02 do godziny 7.11
masz ważny do godziny 23.59 :)

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1111158  autor: babciagienia1p
 05 lut 2021, 06:20
macqmacq pisze:
01 lut 2021, 20:26
Żebyśmy się dobrze zrozumieli - ja numer z innej sieci mam już przeniesiony do Play, gdzie mogę aktywować Bonus Za Przeniesienie. W tej chwili numer aktywny w taryfie Play na Kartę Start. Wolałbym jednak aktywować go w Fakt ze zrozumiałych względów (15gr/min.). Reasumując - mam Play, zmieniam na Fakt - dostanę bonus za przeniesienie, czy marneszanse... lala... :lol:

Jak teraz przeniesiesz do Faktu, to bonusa RACZEJ nie dostaniesz. Jest jakaś blokada bonusów. Można je uruchamiać zazwyczaj dopiero po interwencji na infolinii, a tam najprawdopodobniej wyłapią, że przenosiłeś z Playa.
Jeśli znajdziesz salon gdzie są karty Faktu, możesz uruchomić w Playu, następnie przenieść do innej sieci (np. Plus/Plush) i potem do Faktu z prawdopodobnym kolejnym bonusem (pewną - sprawdzoną ścieżkę podałam wcześniej). Oczywiście nie wiadomo czy po jakimś czasie karty Faktu jeszcze będą w tym salonie. Zabawa może trwać dłużej, szczególnie, że złotówki z bonusa w Playu można przedłużać trikami, a w Plusie/Plushu też możesz nieco zabawić.
 #1111161  autor: babciagienia1p
 05 lut 2021, 08:14
blacQ1 pisze:
04 lut 2021, 18:35
Witam koledzy mam problem z jednym z numerów otóz po wpisaniu dzisiejszego kodu na minuty pisze mi iż mam pakiet ważny do 12.02 do godziny 7.11 dzwoniłem na infolinie ale konsultant powiedział mi że nic tam nie widzi i jest normalnie, ale po wpisaniu kodu *106# ja widze dalej to samo macie jakiś pomysł?

Faktycznie.
Po wysłaniu, w piątek, czwartkowego kodu na minuty, USSD *106# i *102# zwracają 192 godziny (z dokładnością do sekundy) od momentu przyznania bonusu (wysłania SMS-a?).
Najprawdopodobniej jest jakiś błąd w systemie, skoro konsultant tego nie widzi. Pewnie wkrótce się wyrówna. Wpływu nie ma na nic, bo teoretycznie termin jest dłuższy niż dotychczas, ale nie ma co ryzykować testu, jeśli ktoś ma uzbierane minuty.
Może coś zmieniają ze względu na luty - ma 28 dni.
 #1111168  autor: blacQ1
 05 lut 2021, 13:48
System naprawiony trzeba było zrestartować system w fakt mobile, mam do 11.02 ,oraz do godziny 23.59.59 , nie robił bym reklamacji , ale z ciekawości wpisałem , jeszcze dwa inne nr tel i była taka sama sytuacja czyli te daty , oraz godziny , zadzwoniłem na infolinie trafiłem na dobrego konsultanta odrazu mi przestawił od ręki :smt004 :smt004 :smt004 :-D
 #1111410  autor: TomLee
 09 lut 2021, 13:18
Wczoraj zatrzymał mi się licznik schodzenia kasy z konta, po osiągnięciu 15 zł limitu od początku miesiąca. Fajna sprawa dla osób, które korzystają w telefonie tylko z rozmów lub z rozmów i sms-ów. Polecam przetestowanie pakietu za 15 zł.
 #1111412  autor: neotele
 09 lut 2021, 13:37
blacQ1 pisze:System naprawiony trzeba było zrestartować system w fakt mobile
"Restartować"? Czyli wyłączyć i włączyć telefon? To robiłem i ciągle mam ważność do następnego dnia, kilkanaście godzin po 23:59:59.
babciagienia1p pisze: Wpływu nie ma na nic, bo teoretycznie termin jest dłuższy niż dotychczas
Czy jesteś pewna, bo z postu poniżej (z innego wątku) wynika, że mogą być problemy.
babciagienia1p pisze:
28 gru 2020, 20:03
AlojzyB pisze:
28 gru 2020, 16:01
" Limit dostępnych przyznań nagrody został wykorzystany "
Coś takiego czasami zdarza się, jeśli od poprzedniego otrzymania nagrody, w tej samej kategorii, upłynęło mniej niż 7 dni.
 #1111422  autor: rudymax
 09 lut 2021, 18:07
Na wszystkich numerach, na których mogłem to sprawdzić ( moich i znajomych łącznie 8 ), po wysłaniu kodu na minuty data ustawiła się poprawnie, ale było tak krótko po wysłaniu kodu. Następnego dnia data i godzina przestawiła się w sposób opisany w postach wyżej. To samo z internetem. Po wysłaniu kodu w sobotę, ważność do 2021-02-13 23:59:59 na wszystkich numerach. Sprawdzenie w niedzielę wieczorem pokazuje już ważność przykładowo do 2021-02-14 09:18:02.
Reasumując wszystkie daty i godziny ważności pakietów minut i internetu zostały po jakimś czasie zmienione przez system.
Nie wiem jak z smsami. Jeżeli ktoś wysyłał wczoraj, to można dzisiaj sprawdzić.
 #1111428  autor: blacQ1
 09 lut 2021, 20:59
Miałem ten sam problem z godzinami na moim nr tel , ale z ciekawości popatrzyłem na nr moich bliskich i tu jest ta sama sytuacja czyli minuty , smsy prawidłowo , net źle pokazywało zadzwoniłem , na infolinie jeden konsultant od ręki przestawił , ustawił dobrze , a ostatni nr tel co mb były włączone do 6:58 kazali mi czekać 24 h , następnego dnia ( osoy co ma nr w fakt do której masz neta włączonego ) mówo mi że do 6:58 zadzwoniłem i konstant mówi mi tak że nie może przesunąć godziny , ale może włączyć pakiet 50 mb czyli poprosiłem o włączenie , nie wiem napewno się przesuneło o dzień , tak to jest pakiet ważny 7 dni czyli dzwoniłem w niedzię napewno jest ważny do niedzieli , będzie kod w sobotę to się przesunie do soboty
Nie wiem jak wy koledzy , ale jężeli fakt wycofa kody z gazet to połowa klienów albo zmieni sieć , albo , jak ktoś wykupuje pakiet za 20 zł na mc to przejdzie na mniejszy pakiet tym bardziej , jak ktoś ma 3-4 nr tel na utrzymaniu
 #1111429  autor: babciagienia1p
 09 lut 2021, 21:13
neotele pisze:
09 lut 2021, 13:37
blacQ1 pisze:System naprawiony trzeba było zrestartować system w fakt mobile
"Restartować"? Czyli wyłączyć i włączyć telefon? To robiłem i ciągle mam ważność do następnego dnia, kilkanaście godzin po 23:59:59.
babciagienia1p pisze: Wpływu nie ma na nic, bo teoretycznie termin jest dłuższy niż dotychczas
Czy jesteś pewna, bo z postu poniżej (z innego wątku) wynika, że mogą być problemy.
babciagienia1p pisze:
28 gru 2020, 20:03
AlojzyB pisze:
28 gru 2020, 16:01
" Limit dostępnych przyznań nagrody został wykorzystany "
Coś takiego czasami zdarza się, jeśli od poprzedniego otrzymania nagrody, w tej samej kategorii, upłynęło mniej niż 7 dni.

1) Pracownicy infolinii nazywają restartowaniem numeru odłączenie i ponowne podłączenie numeru do systemu. Możliwe tylko z poziomu operatora.

2) Hmm... Komunikat o przekroczeniu limitu nagród zdarzał się rzadko i po czasie krótszym niż +6 dni... Może masz rację ...W takim razie u mnie okaże się w piątek, ponieważ nowy, dziwny termin mam do soboty, kod wyślę w piątek (poprzedni też był wysyłany w piątek).
 #1111445  autor: neotele
 10 lut 2021, 13:25
rudymax pisze:Nie wiem jak z smsami. Jeżeli ktoś wysyłał wczoraj, to można dzisiaj sprawdzić.
Dokładnie to samo. Wczoraj (w wtorek) aktywowane SMSy i były ważne do wtorku do 23:59:59. Dziś jest już inna godzina (środowa) - dokładnie ta, o której były wczoraj wysłany kod na SMSy. Wygląda więc na to, że jest to dokładnie 8 dni (co do sekundy) od momentu wysłania kodu.

Obecnie taka sytuacja występuje u mnie ze wszystkim: min, SMSy i MB.
 #1111459  autor: blacQ1
 10 lut 2021, 18:34
Trzeba teraz uważać z wpisywaniem kodów chodzi mi o to że zanim ktoś wpisze kod na forum to upłynie ileś godzin więc musimy wpisywać koło godziny 7:00 aby , ewentualnie godziny 8:00
 #1111481  autor: blacQ1
 11 lut 2021, 08:14
Zauważyłem że po wpisaniu kodu dzisiaj pojawiła się prawidłowa data , oraz godzina , po 30 minutach obserwacji ptzeskoczyło na 19.02 i tą godzinę co wbiłem kod czyli może coś już zaprogramowali , albo coś w tym rodzaju !?
 #1111531  autor: Marcel82
 12 lut 2021, 07:36
Marcel82 pisze:
12 sty 2021, 11:04
Zmiana planów, przed północą udało mi się na głównym nr włączyć 100/100/100 (przedłużyło do 11.02), a dzisiaj na tym samym nr jeszcze dodałem 50/50/250 (do 12.02).
Dodać dodało, za miesiąc powtórzę schemat :wink:
Coś z tego wyjdzie.
Złodzieje! ;)
W nocy zniknęło 1,3 GB i to by się nawet zgadzało.
Do wczoraj miałem pakiet 100/100/100 z 11.01, ale kilka dni temu kupiłem nowy 100/100/100, więc widać tego nie odejmie.
Do północy dzisiaj za to mam pakiet 50/50/250 i on pewnie zniknie, dam znać.


Obrazek
  • Strona 313 z 416
  • 1
  • 311
  • 312
  • 313
  • 314
  • 315
  • 416
  • 1
  • 311
  • 312
  • 313
  • 314
  • 315
  • 416