Rzeczywiście, kosztowa jest. Ale środków nie kasuje o to było pytanie.
- Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.
Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
Mam problem, jestem w Nowym Plushu. Wczoraj włączył mi się sam Pakiet 10 zł ( 10 PLN ). Nie wiem co to jest, pobrało mi z konta 10 zł, czy ktoś wie jak go wyłączyć????
@Paula13
Sprawdź najpierw jak się nazywa pakiet, który masz aktywny (w aplikacji lub kodem *121# lub *136# ).
Następnie go wyłącz (w aplikacji lub kodem, który znajdziesz tu: https://www.plushbezlimitu.pl/na-karte/krotkie-kody )
Sprawdź najpierw jak się nazywa pakiet, który masz aktywny (w aplikacji lub kodem *121# lub *136# ).
Następnie go wyłącz (w aplikacji lub kodem, który znajdziesz tu: https://www.plushbezlimitu.pl/na-karte/krotkie-kody )
Czy ktoś próbował ponownie włączyć tę promocję?neotele pisze: ↑06 lut 2021, 16:31To ciągle ta sam promocja „Pakiet 120 GB”. Zmieniła się tylko data końca zniżki z 31.01 na 31.03, więc jeśli system działa tak, jak opisuje to Regulamin, to drugi raz nie uda się włączyć tej promocji. Choć zawsze można spróbować w marcu (ewentualnie wcześniej zapytać na forum Plusa https://plusforum.pl/viewforum.php?f=99 ).
jatu44: kto już raz włączył promo, nie włączy go ponownie, zniknie z aplikacji Plus Online, a po wysłaniu kodu USSD, otrzymamy informację "Usługa niedostępna".
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Ja korzystam ostatni miesiąc z tego bonusu 120 GB za 15 złotych na trzy miesiące w Plushu ale nie jestem zadowolony z internetu mam tak słaby zasięg LTE nie osiągam nawet 1 mb/s że strony ładują się bardzo wolno nie wspomnę już o oglądaniu filmików bo nie chcą się odtwarzać nawet w 480p za długo ufałem temu operatorowi ale koniec od kwietnia zmieniam operatora.
Jak odnowić rok ważności konta?
Jutro wygasa mi konto na połączenia wychodzące, przez rok byłem na tym cyklicznym odnawianiu co 30 dni samo przedłużało.
Taryfa to plus elastyczna na kartę
Tak to teraz ogarnąć?
Jutro wygasa mi konto na połączenia wychodzące, przez rok byłem na tym cyklicznym odnawianiu co 30 dni samo przedłużało.
Taryfa to plus elastyczna na kartę
Tak to teraz ogarnąć?
RafalNode: Najpierw sprawdź kodem *136# czy masz aktywną promocję "Rok Ważności Konta cykliczny". Jeśli nie, włącz ją kodem *136*11*12#, następnie po otrzymaniu SMSa o aktywnej promocji, zasil konto za 5 zł, wtedy zyskasz 365 dni wychodzących. Promocja sama się odnawia co 30 dni i w tym czasie wystarczy tylko doładowanie konta, aby saldo *100# pokazywało pożądaną ważność środków.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
RafalNode: wszystko jest w porządku. Nic nie musisz robić
Usługa sama się odnawia co 720 godzin (30 dób). Dzięki czemu cały czas każde doładowanie za minimum 5 zł daje 365 dni wychodzących, liczone od momentu zasilenia, a do tego bonus GB na określony czas.
Usługa sama się odnawia co 720 godzin (30 dób). Dzięki czemu cały czas każde doładowanie za minimum 5 zł daje 365 dni wychodzących, liczone od momentu zasilenia, a do tego bonus GB na określony czas.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Play i Virgin przedłużyli swoje promocje na GB.
Jak sądzicie (a może znacie jakieś przecieki?), czy Plus powalczy z konkurencją i też przedłuży promocję 120GB?
Jak sądzicie (a może znacie jakieś przecieki?), czy Plus powalczy z konkurencją i też przedłuży promocję 120GB?
No i przedłużyli do 06.06.2021 r.
Szkoda, że nowy Regulamin opublikowali dopiero dziś, tj. 1.04.2021
Szkoda, że nowy Regulamin opublikowali dopiero dziś, tj. 1.04.2021
Przez przypadek dotknąłem w aplikacji wykupionej promocji 120 GB
Wszystko zginęło, dzwoniłem do BOK i nie ma możliwości powrotu.
Co z tym fantem?
Wszystko zginęło, dzwoniłem do BOK i nie ma możliwości powrotu.
Co z tym fantem?
Usunąłeś pakiet, zostaje kupienie nowego. Ale nie strasz ludzi, samo dotknięcie nie wyłącza, tylko dotknięcie przycisku „Dezaktywuj promocję”.
Nowego nie można, opcja jednorazowa.
Może też tak zrobię bo u mnie w pracy internet z plusa działa słabiej niż z Virgin Mobile .
Miałem na myśli dezaktywację pakietu 120 GB, który słabo działa w mojej lokalizacji
Promocja za 15 zł - czyli 3x po 40GB (120GB) została przedłużona do 06.06.2021. Uwaga, promocja jednorazowa, kto już z niej skorzystał wcześniej, ponownie jej już nie włączy.
Dostęp do sieci 5G Plusa, dla klientów na Kartę i MIX został przedłużony do 31.05.2021. Wystarczy odpowiednie urządzenie i zasięg.
Dostęp do sieci 5G Plusa, dla klientów na Kartę i MIX został przedłużony do 31.05.2021. Wystarczy odpowiednie urządzenie i zasięg.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Interesuje mnie 5gb za 5 zł, czy to wciąż działa?
Czy to piąte doładowanie gratis też jeszcze działa?
Dziś przenoszę nr do pluscha aby to przetestować. Jakie kody muszę wpisać? Prześledziłem wątek ale tu jest dużo rozbieżnych zdań. W trakcie bonusowych trzech miesięcy muszę podejmować jakieś kroki (doładowania, kody)?
Dopiero po tych trzech miesiącach chcę testować 5Gb=5 zł. Jakie tu kody użyć i w jakiej kolejności? Duża rozbieżność zdań jest odnośnie wpisywania kodów na RWK, jak w końcu jest?
Czy to piąte doładowanie gratis też jeszcze działa?
Dziś przenoszę nr do pluscha aby to przetestować. Jakie kody muszę wpisać? Prześledziłem wątek ale tu jest dużo rozbieżnych zdań. W trakcie bonusowych trzech miesięcy muszę podejmować jakieś kroki (doładowania, kody)?
Dopiero po tych trzech miesiącach chcę testować 5Gb=5 zł. Jakie tu kody użyć i w jakiej kolejności? Duża rozbieżność zdań jest odnośnie wpisywania kodów na RWK, jak w końcu jest?