czy ktos z Was tez miał takie przygody w Play. Składam rezygnacje mailem, dostaje potwierdzenie o przyjeciu zgłoszenia + informacja, że listownie przyslą szczegóły rezygnacji umowy. Mijają tygodnie listu brak, na czacie konsultant podaje date kiedy jest ostatni dzień abonamentu i od kiedy przejście na karte. Pomijam fakt, że zerowy kontakt ze strony obsługi - i zatrzymanie klienta (dodam jestem ich klientem od ok 10 lat!). Przeddzień termiu o jakim mówił konsultant numer zostaje przeniesiony na karte (o czym dowiaduje się po fakcie). Próba kontaktu z konsultantami, każdy rozkłada ręce i nie da się już nic zrobić. A akurat w dniu przeniesiania na karte chciałem złożyć rezygnacje z wypowiedzenia...
Ktoś miał podobnie? jakieś rozwiązanie?
Ktoś miał podobnie? jakieś rozwiązanie?
Ostatnio zmieniony 13 maja 2021, 13:31 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Wydzielam wątek, brak związku z tematem przedłużeniowym