A jak to jest z tym pakietem mini3? Niby wycofali a dzis udało mi się aktywować mini3
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Żadne niby, żadne wycofali. Nie rozsiewaj fake newsów, jest jak był.
To już jak się człowiek pomyli to wyzywają go fake News, ach ta nowomowa
Lepsze i bardziej neutralne to niż nasze polskojęzyczne bzdury, brednie, głupoty itp.
Fake newsem jest powtarzana co jakiś czas informacja, że Mini3 już nie ma. Nie byłeś pierwszy. Tymczasem widnieje on na stronie (choć link tam nie działa), a regulamin obowiązuje. Oczywiście, nikt nie zna dnia ani godziny...
Fake newsem jest powtarzana co jakiś czas informacja, że Mini3 już nie ma. Nie byłeś pierwszy. Tymczasem widnieje on na stronie (choć link tam nie działa), a regulamin obowiązuje. Oczywiście, nikt nie zna dnia ani godziny...
Pakiet Mini3 za 3 zł jest nadal, ale nie jest promowany przez Virgina na stronie internetowej Można go aktywować kodem oraz w aplikacji.
Aktywacja tego pakietu za 3 zł to kod ussd *222*03# pamięci podane
Czy spotkaliście się ze zjawiskiem, gdzie zarówno w aplikacji jak i stronie www prawidłowe dane rejestrowe zostały podmienione na jakieś losowe ciągi?
Witam. Mam problem z doładowaniem konta Virgin Mobile. Dziś kupiłem doładowanie play za 5 złoooo i po wpisaniu w telefonie kodu doładowującego pojawia się informacja "Podany kod doładowania jest nieprawidłowy. Spróbuj jeszcze raz."
Zawsze odkąd mam Virgin Mobile zasilałem konto doładowaniami Playa i było prawidłowo. Dziś w ogóle nie chce mi doładować konta.
Kod na pewno nie był użyty, ponieważ widziałem jak się drukował i jak pani w sklepie mi go odrywała z terminala i osobiście podawała.
Ma ktoś jakiś sposób aby doładować konto. Może napisać reklamację do Virgin Mobile?
Proszę o szybką odpowiedź. Pozdrawiam.
Zawsze odkąd mam Virgin Mobile zasilałem konto doładowaniami Playa i było prawidłowo. Dziś w ogóle nie chce mi doładować konta.
Kod na pewno nie był użyty, ponieważ widziałem jak się drukował i jak pani w sklepie mi go odrywała z terminala i osobiście podawała.
Ma ktoś jakiś sposób aby doładować konto. Może napisać reklamację do Virgin Mobile?
Proszę o szybką odpowiedź. Pozdrawiam.
Nokia-6610/LG-KG275/Siemens-A52/A57/mitsubishi trium Eclipse i wiele innych prawie muzealnych modeli.
Może miałeś szczęście. Ja nigdy nie mogłem doładować VM kodem Playa.wodzu177 pisze:Zawsze odkąd mam Virgin Mobile zasilałem konto doładowaniami Playa i było prawidłowo.
Zadzwoń na *222 (konsultanci dostępni od godz. 8 do 18).
Ogólnie doładowania Play działały na kartach Virgin z taryfą 2012, które są na platformie Playa, w nowej taryfie (platforma własna Virgin) może tych kodów nie przyjmować.
Ogólnie doładowania Play działały na kartach Virgin z taryfą 2012, które są na platformie Playa, w nowej taryfie (platforma własna Virgin) może tych kodów nie przyjmować.
Więc operator rozróżnia doładowania z czystego Playa na doładowania swoje, oparte na platformie Playa... Warto skontaktować się z Obsługą Klienta, rozwiążą ten problem.Nie mogę doładować konta kodem z wydruku, który zakupiłem w sklepie. Co zrobić?
Opcja: 1 Upewnij się, że jest to doładowanie do Virgin Mobile.
Opcja 2: Sprawdź czy prawidłowo wpisujesz kod doładowania.
Przykładowy kod powinien wyglądać tak: *100*12345678901214# - zatwierdź przyciskiem połączenia. Kod doładowujący na kuponie powinien mieć 14 cyfr.
Opcja 3: Sprawdź kodem *101# czy pomimo komunikatu błędu konto zostało doładowane.
Jeśli nie masz środków na koncie i nie możesz doładować pomimo prawidłowo wykonanych czynności doładowania opisanych w ”Opcji 2” , uruchom ponownie telefon i spróbuj ponownie.
Jeżeli w dalszym ciągu nie można doładować konta prześlij skan lub zdjęcie wydruku kuponu z widocznym numerem seryjnym (SN) na adres [email protected]. W mailu podaj nr telefonu jaki chcesz doładować.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
@asdaf
Sami w Virgin Mobile mi już dawno temu polecili doładować kodem playa, gdy do nich zadzwoniłem że w moim mieście trudno jest znaleźć doładowanie Virgin Mobile. Od tamtego czasu doładowywałem cały czas kodem play, a teraz nie idzie doładować. Moim zdaniem teraz tym bardziej powinno się dać skoro Play ich przejął.
@Karlos20. Dzięki za info. Jutro zadzwonię. Pozdrawiam.
@Remington Tak. Wymieniałem kartę i w ubiegły poniedziałek aktywowałem duplikat na infolinii.
Sami w Virgin Mobile mi już dawno temu polecili doładować kodem playa, gdy do nich zadzwoniłem że w moim mieście trudno jest znaleźć doładowanie Virgin Mobile. Od tamtego czasu doładowywałem cały czas kodem play, a teraz nie idzie doładować. Moim zdaniem teraz tym bardziej powinno się dać skoro Play ich przejął.
@Karlos20. Dzięki za info. Jutro zadzwonię. Pozdrawiam.
@Remington Tak. Wymieniałem kartę i w ubiegły poniedziałek aktywowałem duplikat na infolinii.
Nokia-6610/LG-KG275/Siemens-A52/A57/mitsubishi trium Eclipse i wiele innych prawie muzealnych modeli.
W virgin pakiet jest ważny do końca dnia, czy początku?
Bo w sumie sam nie wiem.
Jak mam dajmy na to do 15 czerwca, to skończy się po północy, czy dopiero na koniec dnia?
Bo w sumie sam nie wiem.
Jak mam dajmy na to do 15 czerwca, to skończy się po północy, czy dopiero na koniec dnia?
Dawniej było dość podstępnie, bo pakiet kończył się tego ostatniego dnia o godz. 00:00, ale chyba to zmienili, bo teraz już jest do końca dnia.marcz123456 pisze: ↑12 cze 2021, 08:43W virgin pakiet jest ważny do końca dnia, czy początku?
Bo w sumie sam nie wiem.
Jak mam dajmy na to do 15 czerwca, to skończy się po północy, czy dopiero na koniec dnia?
W ofercie na kartę pojawił się nowy, od dawna pożądany przeze mnie pakiet za #Półdarmo:
120 minut rozmów za 5 zł.
Dość wygodne rozwiązanie, gdy ktoś z pakietem #Mini3 potrzebuje gdzieś intensywnie podzwonić.
TeleCypisek pisze: ↑12 cze 2021, 21:45Dawniej było dość podstępnie, bo pakiet kończył się tego ostatniego dnia o godz. 00:00, ale chyba to zmienili, bo teraz już jest do końca dnia.marcz123456 pisze: ↑12 cze 2021, 08:43W virgin pakiet jest ważny do końca dnia, czy początku?
Bo w sumie sam nie wiem.
Jak mam dajmy na to do 15 czerwca, to skończy się po północy, czy dopiero na koniec dnia?
Nadal trzeba uważać. Jeśli nie ma podanej godziny, pakiet kończy się o godzinie 00:00:00, czyli praktycznie o 23:59:59 poprzedniego dnia. Jeśli kod USSD zwraca godzinę, wtedy wszystko jest jasne.
TeleCypisek pisze: W ofercie na kartę pojawił się nowy, od dawna pożądany przeze mnie pakiet za #Półdarmo:
120 minut rozmów za 5 zł.
Dość wygodne rozwiązanie, gdy ktoś z pakietem #Mini3 potrzebuje gdzieś intensywnie podzwonić.
To pakiet do sporadycznych zastosowań. Na dłużej Mini9 tylko o 1 zł droższe, a daje dużo więcej. Przy okazji: edytuj wpis zamiast odpowiadać sam sobie.
Zweryfikowane w praktyce - zgodnie ze zmianami z kwietnia, pakiety dają już net w UE na normalnej prędkości.
Czy VM wspiera Volte i wifi calling (w ofercie na kartę)?
lexom: nie wspiera. Są na innej platformie billingowej.
Ciekawostka: chciałem wymienić SIM na nową w starej ofercie #2012. Udało się, konsultant od ręki to zrobił. Numer zmigrowali do swojej platformy billingowej VM, zaczęło działać LTE i dodali do salda 10GB za darmo na 30 dni. Stan i ważność złotówek zachowany. Mogę skorzystać z promki 3x 100GB po 10 zł co 30 dni.
Ciekawostka: chciałem wymienić SIM na nową w starej ofercie #2012. Udało się, konsultant od ręki to zrobił. Numer zmigrowali do swojej platformy billingowej VM, zaczęło działać LTE i dodali do salda 10GB za darmo na 30 dni. Stan i ważność złotówek zachowany. Mogę skorzystać z promki 3x 100GB po 10 zł co 30 dni.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Wybaczcie, że nie będę się przekopywał przez temat. Mam szybkie pytanie, bo nie wiem, jak jest aktualnie?
Czy Virgin działa teraz tylko na nadajnikach Play? Czy w ofercie na kartę nie będzie problemów z internetem i rozmowami, jeśli telefon ma tylko 3G?
Znalazłem stare info, że w pakiecie mini 9 można dokupywać inne pakiety w czasie jego trwania:
Za 5 zł
120 MIN DO WSZYSTKICH
Za 3 zł
400 SMS-ÓW DO WSZYSTKICH
Za 1 zł
1GB (lte)
Czy to nadal aktualne?
Czy Virgin działa teraz tylko na nadajnikach Play? Czy w ofercie na kartę nie będzie problemów z internetem i rozmowami, jeśli telefon ma tylko 3G?
Znalazłem stare info, że w pakiecie mini 9 można dokupywać inne pakiety w czasie jego trwania:
Za 5 zł
120 MIN DO WSZYSTKICH
Za 3 zł
400 SMS-ÓW DO WSZYSTKICH
Za 1 zł
1GB (lte)
Czy to nadal aktualne?