Cześć wszystkim!
Czy ktokolwiek zna sposób na odzyskanie numeru w sieci Virgin?
Konto zostało zdezaktywowane w ciągu ostatnich ok 2 miesięcy, wyjeżdżając z PL w końcówce kwietnia numer jeszcze działał.
Aktualnie karta włożona do telefonu loguje się do sieci - brak przekreślonego kółka - są kreseczki od zasięgu ale chcąc zadzwonić jest komunikat „nie zarejestrowano w sieci”, a dzwoniąc na numer odzywa się „nie ma takiego numeru”.
Na infolinii Virgin miła pani twierdzi, że oni przez infolinię nic zrobić nie mogą i żeby próbować przez pismo ale szanse na powodzenie będą znikome.
Pismo napisałem i przez formularz kontaktu (nadali zgłoszeniu numer ale nic nie odpisali) jak i tradycyjnie wysłałem listem - list w drodze.
Zapewne jeśli nawet otrzymam odpowiedź będzie ona odmowna. Przejrzałem kilka wątków o problemach z odzyskaniem numeru i widać że Virgin wykazuje praktycznie zerową chęć pomocy w tego typu sprawach, choć inni operatorzy pozostawiają jakieś małe furtki.
W normalnych okolicznościach odpuściłbym temat ale niestety chodzi o numer którego historia ma ponad 10 lat i wiele do niego kontaktów szczególnie handlowych. Numer przeniosłem do Virgin z T-mobile / Heyah (infolinia Virgin twierdzi że numer nie wraca do pierwotnego operatora - jak jest naprawdę?) .
Wobec powyższego zmuszony jestem do poszukiwania możliwości odzyskania numeru. Wiem już że nie jest to proste ale może ktoś wie gdzie lub do kogo można próbować dotrzeć w tej sprawie aby w jakimś awaryjnym trybie odzyskać numer.
Na marginesie, nie wiem dlaczego kwestie reaktywacji numeru są tak problematyczne – szczególnie u Virgin - przecież po dezaktywacji numeru pozostaje on w zasobach sieci przez przynajmniej kilka miesięcy a jego przywrócenie na prośbę klienta technicznie nie powinno stanowić wielkiego problemu, choćby nawet za słoną opłatą taka opcja być powinna (szczególnie jeśli sama karta klienta wciąż jest aktywna).
Czy ktokolwiek zna sposób na odzyskanie numeru w sieci Virgin?
Konto zostało zdezaktywowane w ciągu ostatnich ok 2 miesięcy, wyjeżdżając z PL w końcówce kwietnia numer jeszcze działał.
Aktualnie karta włożona do telefonu loguje się do sieci - brak przekreślonego kółka - są kreseczki od zasięgu ale chcąc zadzwonić jest komunikat „nie zarejestrowano w sieci”, a dzwoniąc na numer odzywa się „nie ma takiego numeru”.
Na infolinii Virgin miła pani twierdzi, że oni przez infolinię nic zrobić nie mogą i żeby próbować przez pismo ale szanse na powodzenie będą znikome.
Pismo napisałem i przez formularz kontaktu (nadali zgłoszeniu numer ale nic nie odpisali) jak i tradycyjnie wysłałem listem - list w drodze.
Zapewne jeśli nawet otrzymam odpowiedź będzie ona odmowna. Przejrzałem kilka wątków o problemach z odzyskaniem numeru i widać że Virgin wykazuje praktycznie zerową chęć pomocy w tego typu sprawach, choć inni operatorzy pozostawiają jakieś małe furtki.
W normalnych okolicznościach odpuściłbym temat ale niestety chodzi o numer którego historia ma ponad 10 lat i wiele do niego kontaktów szczególnie handlowych. Numer przeniosłem do Virgin z T-mobile / Heyah (infolinia Virgin twierdzi że numer nie wraca do pierwotnego operatora - jak jest naprawdę?) .
Wobec powyższego zmuszony jestem do poszukiwania możliwości odzyskania numeru. Wiem już że nie jest to proste ale może ktoś wie gdzie lub do kogo można próbować dotrzeć w tej sprawie aby w jakimś awaryjnym trybie odzyskać numer.
Na marginesie, nie wiem dlaczego kwestie reaktywacji numeru są tak problematyczne – szczególnie u Virgin - przecież po dezaktywacji numeru pozostaje on w zasobach sieci przez przynajmniej kilka miesięcy a jego przywrócenie na prośbę klienta technicznie nie powinno stanowić wielkiego problemu, choćby nawet za słoną opłatą taka opcja być powinna (szczególnie jeśli sama karta klienta wciąż jest aktywna).