Ja napisałem - za kilka dni kończy mi się ważność konta i po cichu mam nadzieję że z rekompensatą się ogarną do tego czasu.
No i tradycyjnie muszę ponarzekać na burdel w prezentowaniu stanu usług bo ruszyło MiBOA.
Mam teraz aktywną naszą usługę, pakiet 6 GB na czas awarii i pakiet 5 GB HF. W aplikacji mobilnej widzę HF i naszą usługę. Wedle aplikacji dane schodzą z pakietu HF - tu jego stan się zmniejsza. W MiBOA widzę pakiet 6 GB i naszą usługę. Dane schodzą wedle MiBOA z pakietu 6 GB od konsula - tu też się stan zmniejsza!
Kodami USSD widzę tylko naszą usługę. Wysłanie SMS-a STATUS dla HF pod 8038 wyrzuca info że trwają prace serwisowe i nie mogą zrealizować tego zlecenia. Tradycyjny T-Mobilowy burdelik. Nowa platforma poza kłopotami nic jak widać nie dała.