Ja w tej chwili mam złożone 2 reklamacje na 2 numery z omawiana usterką.
Co do Twoich oczekiwań to możesz oczekiwać zwrotu opłat 1zł. za każdy dzień usterki ale reszta "rekompensaty" to już tylko dobra wola operatora, bo musi powstać jakaś realna strata(utrudniony kontakt, przymus ograniczenia komunikacji itp. można przy odrobinie dobrej woli uznać za taką stratę) aby ją realnie rekompensować i tu może być problem z dowodem na tę stratę...sam liczę na pozytywne podejście operatora ale kto wie.
P.S.Co do moich zapowiedzi ponownego padu usługi na 1 z tych 2 numerów z dnia 23 lipca nie potwierdziło się to-system w dniu następnym pobrał opłate i usługa działa.
Co do Twoich oczekiwań to możesz oczekiwać zwrotu opłat 1zł. za każdy dzień usterki ale reszta "rekompensaty" to już tylko dobra wola operatora, bo musi powstać jakaś realna strata(utrudniony kontakt, przymus ograniczenia komunikacji itp. można przy odrobinie dobrej woli uznać za taką stratę) aby ją realnie rekompensować i tu może być problem z dowodem na tę stratę...sam liczę na pozytywne podejście operatora ale kto wie.
P.S.Co do moich zapowiedzi ponownego padu usługi na 1 z tych 2 numerów z dnia 23 lipca nie potwierdziło się to-system w dniu następnym pobrał opłate i usługa działa.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.