TeleCypisek pisze:
W moim telefonie dzisiaj rano internet zaczął działać, u żony nie działa w dalszym ciągu.
W moim telefonie internet też wkrótce potem przestał działać.
Remington pisze: ↑06 sie 2021, 21:52
Akurat w tej ostatniej kwestii należy zawsze żądać by w razie uznania reklamacji zwrócili koszt połączenia. To nie tyczy się oczywiście tylko Virgina.
Po południu ponownie zadzwoniłem z reklamacją na infolinię. W trakcie rozmowy i weryfikowania ustawień telefonu, dziwnie szybko skończyły mi się złotówki na koncie i połączenie zostało przerwane.
Zadzwoniłem ponownie i zażądałem zwrotu środków pobranych z mojego konta jako koszt rozmowy. Środków nie otrzymałem, a tylko usłyszałem, że moje żądanie "zostanie rozpatrzone".
Po tej rozmowie internet zaczął działać w obu naszych telefonach, ale po nawiązaniu połączenia komórkowego pingi czasem działają, a czasem nie.
Jak włączę traceroute, to jeśli w pierwszym hopie mam adres 10.2.9.4, to wtedy pingi działają, natomiast jak w pierwszym hopie mam adres 10.1.9.3, to na tym hopie pingowanie się kończy i dalej pingi już nie działają.
Czy ktoś domyśla się, czym to może być spowodowane?
Bo to tak wygląda, jakbym na zmianę łączył się z dwoma różnymi sieciami komórkowymi, z których w jednej pingi działają, a w drugiej nie!