Pozwolę sobie dokończyć moją historię z dnia 13.08.2021 r. zamieszczoną na stronie nr 45. Tak więc miałem być przeniesiony w dniu 13.08.2021 r. z innej sieci. Do przeniesienia nie doszło. Stary numer nadal był aktywny u poprzedniego operatora. Jak wspomniałem, napisałem do BOK Heyah. Otrzymałem odpowiedź, że bardzo im przykro. W odpowiedzi podałem nr telefonu przenoszonego, swoje dane i złożyłem wniosek o rezygnację z dalszego przeniesienia nr. Wniosek został przyjęty. W dniu 14.08.2021 dokonałem doładowania telefonu (30 zł) i dzięki temu korzystałem z nielimitowanej oferty u obecnego operatora. Nr działał bez zarzutów. Wieczorem 16.08.2021 r. otrzymałem info o pobraniu z mojej karty 1 zł. Pomyślałem, że to wiadomość z opóźnieniem (ponieważ za autoryzację karty również jest pobierana opłata 1 zł i wracana na konto). W dniu 17.08.2021 r. rano na moim telefonie brak zasięgu. Pomyślałem, że to awaria. Jednak coś mnie tknęło i włożyłem kartę heyah do telefonu i nie dowierzam, zasięg jest, mój nr jest w Heyah, połączenia działają, wszystko sprawne. Nr został przeniesiony w 4 dniu po planowanej dacie przeniesienia. Odpuściłem kontakt z Heyah i zacząłem używać starego numeru w nowej sieci. Ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu (po opiniach na tym forum) wszystko działa bardzo sprawnie. Do tej pory u mnie najlepszy zasięg był w Orange (net pobieranie ok. 60 MB/s, wysyłanie ok. 23 MB/s) w Heyah wygląda to tak (pobieranie ok. 120 MB/s, wysyłanie ok. 21 Mb/s). Miło mnie to zaskoczyło, jakość rozmów super. Pomimo niedogodności z przenoszeniem, postanowiłem przenieść pozostałe numery do Heyah, fakt, przeniesienie następuje 4 dni po dacie przeniesienia, ale przez ten czas mogłem cały czas używać telefonu u obecnego operatora. Stwierdziłem, że w tej cenie nie znajdę tyle za tak niewiele. Dam znać, co z pozostałymi numerami. Datę przeniesienia mam wyznaczoną na 06.09.2021. Zobaczę też jak wygląda subskrypcja i pobieranie opłat za pozostałe miesiące.