DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 6 z 13
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 13
 #1110930  autor: biala1991
 31 sty 2021, 16:02
Moim zdaniem to niezbyt wygórowane żądanie :)

Ciekawe jak w praktyce będą stosować te wytyczne:
Zwrotowi nie będą podlegały środki powyżej nominalnej kwoty doładowania. Przykład: konsument doładował konto kwotą 50 zł. Była to oferta promocyjna, więc otrzymał dodatkowe 25 zł i na koncie łącznie miał do wykorzystania 75 zł . W momencie zmiany operatora na koncie pozostało mu 55 zł, ponieważ wykorzystał tylko 20 zł. Przysługuje mu zwrot 50 zł (nominalna wartość doładowania) pomniejszony o opłatę manipulacyjną
W przypadku klientów z długim stażem będą się przekopywać przez kilkuletnią historię jego doładowań?

A może (szatański pomysł) ta opłata manipulacyjna jest pobierana nie jednorazowo od ogólnej wartości zwrotu tylko od wartości każdego doładowania osobno? :D
 #1110933  autor: R.Mandano
 31 sty 2021, 16:37
biala1991 pisze:
31 sty 2021, 16:02
A może (szatański pomysł) ......
Wystarczy, jak operatorzy zmienią zapisy wszelakich promocji i bonusów, że prezenty są wykorzystywane na końcu, po zużyciu własnych środków ...
:D

Zresztą i tak to zmierza w tym kierunku, bo rynek telekomunikacyjny już dawno się wysycił i operatorzy maja dosyć dokładania do interesu - w przypadki "januszy wiecznie polujących na promocje" tzw. recydywistów.
:mrgreen:

Ewentualnie zostaną jakieś promocje dla Peselów, które w bazie operatora nie były aktywne np. od 2 lat.
:lol: :lol: :lol:
 #1110938  autor: biala1991
 31 sty 2021, 17:53
R.Mandano pisze:
31 sty 2021, 16:37
Wystarczy, jak operatorzy zmienią zapisy wszelakich promocji i bonusów, że prezenty są wykorzystywane na końcu, po zużyciu własnych środków ...
:D
Tylko czy regulaminy promocji mogą stać w sprzeczności z wytycznymi UOKIK, które zacytowałam? Z powyższych wyjaśnień wynika, że w pierwszej kolejności są wykorzystywane środki z promocji a nie doładowań.

Likwidacja promocji to rozwiązanie problemów z bieżącymi doładowaniami, gorzej z zaszłościami, czyli środkami, które już zostały zgromadzone z zasileń promocyjnych. Zasady ich rozliczania muszą być zawarte w jakimś regulaminie zwrotów a nie w regulaminie promocji, który musiałby zostać zmieniony z datą wsteczną skoro miałby odnosić się do sposobu wykorzystania środków pochodzących ze "starych" doładowań a prawo wstecz nie działa :)
 #1110943  autor: biala1991
 31 sty 2021, 18:33
Przepisu nie ma ale jednak wszyscy operatorzy posłuchali UOKIK i wprowadzili zwroty :D myślę że tak samo zastosują się do wytycznych odnośnie kolejności wykorzystywania środków, przynajmniej jeśli chodzi o bieżące doładowania. Co do starych zasileń to kwestia dyskusyjna
 #1111045  autor: R.Mandano
 02 lut 2021, 17:59
Wątpię, aby UOKiK ingerował w treść promocji - w przeciwnym wypadku musiałoby dojść do paradoksalnej sytuacji, że promocje u konkurencyjnych Operatorów wyglądałyby tak samo ....
:D

No ale w UE i umysłach Komisarzy mogą się rodzić różne koncepcje - również paradoksalne.
:D :D :D
 #1114461  autor: muszynskij
 01 kwie 2021, 15:27
Czy coś się zmieniło w kwestii Plusa odnośnie zwrotu środków? Ktoś odzyskał środki?
Przeszukując google'a nie natrafiłem na żadną normalną deklarację od Plusa jak to będzie wyglądało. Ich oficjalna strona też milczy na ten temat.
A pytam ponieważ mam kartę prepaidową plusa z dużą kwotą zgromadzoną na niej i chętnie bym skorzystał z tej opcji.

Co ciekawe, MVNO lajtmobile już w grudniu opublikował komunikat, że będzie oddawał pieniądze z kart. Dopytałem się ich o szczegóły i mają na stronie nawet formularz, który można przesyłać mailem. Oczywiście gorzej z praktyką - czekam już 2 tygodnie na zwrot króry zleciłem lajtowi 18 marca. :cry:

Plus chyba nie jest skłonny dostosować się do reszty :roll:
 #1121778  autor: forum_tg
 12 wrz 2021, 11:34
Ciekawi mnie, jak Operatorzy rozwiążą taką sytuację?
zakładam że w Aplikacji będzie jakiś przycisk "złóż wniosek o przedłużenie ważności" i automat będzie przedłużał ważność.

bo inaczej to się zajadą.
 #1121783  autor: sylwekZolkusza
 12 wrz 2021, 15:34
Remington pisze:
01 kwie 2021, 16:17
https://www.money.pl/podatki/pis-szykuj ... 5488a.html
Odpowiedź telekomów może być tylko jedna, podwyżki w ofertach na kartę, dodając inflację wyjścia innego nie będzie , podwyżka kosztów po stronie operatorów widać gołym okiem. Może telekomy szybciej wprowadzą tylko i wyłącznie obsługę przez internet . Na pewno będzie się działo
 #1121844  autor: Remington
 13 wrz 2021, 18:35
Ja to widzę tak: bezterminowa ważność konta dla wszystkich, do tego opłata za brak aktywności (może nawet rosnąca z miesiąca na miesiąc). W ten sposób operator wyczyści konta zapomnianych kart w pełno zgodnie z cennikiem.

Druga sprawa to resztówki po numerach przeniesionych do innych sieci. Tu już będzie trudniej.
 #1121853  autor: sylwekZolkusza
 14 wrz 2021, 09:13
Remington pisze:
13 wrz 2021, 18:35
Plus owszem taki pomysł chyba już pokazał, mają mniej klientów na kartę, taki sposób cichy bez szumu a cel osiągnięty. pozostała trójka z w4 pójdzie w pomysł Flex za adoptowany do warunków panujących obecnych taryfach, będzie wszechobecna pakietyzacja z określoną datą działania. podwyżek nie unikniemy,
 #1121854  autor: Remington
 14 wrz 2021, 09:18
Nie do końca się z Wami zgodzę. 3 zł miesięcznie w Plusie (uwaga: wchodzi dzisiaj!) to najwyżej 36 zł zysku, bo rok to maksymalna ważność konta i to po ostatnim doładowaniu, a wygasające karty pewnie krócej mają od ostatniej aktywności. To by miało sesn tylko przy prawdziwie bezterminowej ważności konta.
 #1122211  autor: klaudia123
 22 wrz 2021, 15:46
Remington pisze:
13 wrz 2021, 18:35
Ja to widzę tak: bezterminowa ważność konta dla wszystkich, do tego opłata za brak aktywności (może nawet rosnąca z miesiąca na miesiąc). W ten sposób operator wyczyści konta zapomnianych kart w pełno zgodnie z cennikiem.

Druga sprawa to resztówki po numerach przeniesionych do innych sieci. Tu już będzie trudniej.

Tak się pięknie jednym zdaniem omija głupie prawo :) Kwotę ustawiasz zaporową np. 10zł za mc nieaktywności, a po pół roku takich opłat dodatkowo 50zł. Obie to max lub tyle co na konice i tyle :)
ALE
Jednocześnie musisz promować Abonament warunkowy, np. jeden za 50zł + reszta kart za 1zł jeśli są bezczynne, 30zł jak użyjesz choć 1x w mc.
Pięknie to rozegrał Plus, karty dodawane do telefonów na raty z taryfą 0zł, oraz zapisy w regulaminach ofert przedpłaconych.
 #1123349  autor: darekka
 16 paź 2021, 09:30
U większości operatorów jest info, że poniżej 20zł na koncie środki zwracane nie będą.
Sam dziś po przeniesieniu się numerów z T/Heyah wysłałem takie wnioski emailem, bo formularz przez stronę T wali błędami(w sumie standard u nich). Teraz max 30dni oczekiwania na zwrot.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
  • Strona 6 z 13
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 13
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 13