- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Na "pamiątkę" to mam jeszcze numer z Heyah z 5zł na koncie więc doleży swojego końca i drugi z kaską, które przeniosę gdzie indziej i wypłacę kasę....
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
Not o dziś pożegnanie z usługą. Mam nadzieję że jeszcze uda mi się dziś przesłać wynik weekendowej roboty - jakieś 80GB jeszcze zostało do wysłąnia. Potem pewnie przełączenie na GO! - 30 GB bonusu za zmianę taryfy i kupię pakiet 45 GB za 45 PLN co mi akurat wykorzysta środki jakie mam na karcie. A potem pożegnanie z T-M...
No to definitywnie koniec u mnie. Wczoraj skończył się ostatni okres. Wysłanie TAK na 80481 daje komunikat że już się nie da.
"Oferta zakonczyła sie i nie jest dostepna do aktywacji.
Aby korzystac z aktualnych ofert, zmien taryfe na GO! kodem *530*1# i zapoznaj sie z aktualna oferta T-Mobile na karte.
Mozesz to tez zrobic w aplikacji Moj T-Mobile: www.t-mobile.pl/aplikacja"
"Oferta zakonczyła sie i nie jest dostepna do aktywacji.
Aby korzystac z aktualnych ofert, zmien taryfe na GO! kodem *530*1# i zapoznaj sie z aktualna oferta T-Mobile na karte.
Mozesz to tez zrobic w aplikacji Moj T-Mobile: www.t-mobile.pl/aplikacja"
u mnie też koniec. Nasze pisma do rzecznika nic nie dały? Nikt się nad sprawą nie pochylił?
Którego Rzecznika? Skoro piszesz „nasze pisma” to również wysłałeś, otrzymałeś jakąś odpowiedź? Jeśli to organ publiczny to miał 30 dni na odpowiedź.
Także u mnie koniec usługi, szkoda Goodbye T-Mobile
Teraz tylko Play po 100 GB na nowych starterach do 4 stycznia, Virgin po 100 GB za 10 zł do końca stycznia a potem się zobaczy.
Teraz tylko Play po 100 GB na nowych starterach do 4 stycznia, Virgin po 100 GB za 10 zł do końca stycznia a potem się zobaczy.
Złożyłem dziś wniosek o przeniesienie numeru "Masz złotówkę..." do Play na kartę. Wniosek od rana jest na etapie "Czekamy na informacje od Twojego poprzedniego operatora." Przypuszczam, że z uwagi na dłuższy weekend odpowiedź pojawi się dopiero we wtorek. Czy numer może zostać przeniesiony w ciągu dnia 2 listopada, czy raczej będzie to w nocy z 2 na 3 i w Play zacznie działać 3 listopada?
Co znaczy >Wniosek od rana jest na etapie "Czekamy na informacje od Twojego poprzedniego operatora."<?
W jaki sposób robisz przeniesienie numeru do Play? Wg mnie jest to możliwe tylko w salonie lub poczcie...
A tam dostajesz starter, który na drugi dzień jest już aktywny, o ile oczywiście nie wystąpiły jakieś problemy proceduralne...
W jaki sposób robisz przeniesienie numeru do Play? Wg mnie jest to możliwe tylko w salonie lub poczcie...
A tam dostajesz starter, który na drugi dzień jest już aktywny, o ile oczywiście nie wystąpiły jakieś problemy proceduralne...
Numer przenoszony w salonie. Dostałem starter i informację, że przeniesienie numeru to 1 dzień roboczy. Ta informacja pochodzi ze strony na której można sprawdzić status przenoszenia numeru. Są tam 3 etapy:
1. Złożyliśmy wniosek o przeniesienie numeru
Dziękujemy za zaufanie.
Czekamy na informacje od Twojego poprzedniego operatora.
2. Odpowiedź Twojego operatora - brak
3. Aktywacja numeru w Play - brak
1. Złożyliśmy wniosek o przeniesienie numeru
Dziękujemy za zaufanie.
Czekamy na informacje od Twojego poprzedniego operatora.
2. Odpowiedź Twojego operatora - brak
3. Aktywacja numeru w Play - brak
No nie wierzę. Na odchodne z T-Mobile jeszcze mnie coś takiego spotkało. Korzystałem z pakietu 100 GB na wakacje. Dziś był ostatni dzień ważności pakietu co potwierdzała aplikacja jak i sms, który przyszedł rano, że pakiet jest ważny do północy. Rano miałem do wykorzystania jeszcze około 30 GB. Przez cały dzień nie wykorzystałem nawet 10 GB, a wieczorem jak odpaliłem aplikację przeżyłem szok, bo okazało się, że z konta wyparowało kilkaset złotych. Pakiet GB zniknął, a od godziny 20.30 za internet zaczęło ciągnąć kasę z konta. Napisałem już do T-Mobile, choć jutro pewnie nikt tego nie odczyta. Mam nadzieję, ze kasę uda się odzyskać. W tej sytuacji to przeniesienie numeru z T-Mobile do Play działa chyba trochę na moją niekorzyść.
Pisz reklamację. Jak miałeś więcej niż 30 PLN na koncie to masz problem. Odpowiedzą tak jak mi 2 razy w sierpniu. Mimo włączonej i opłaconej usługi ściągnęli kasę z konta jak ze zwykłej taryfy. Zauważyłem zanim zjadło całość. Ale nic to nie dało. Tzn. okazało się że jak ściągnęli więcej niż 30 PLN to środków już nie może przywrócić konsultant na infolinii. Nie bo nie - mimo że to jest ich wina Trzeba zakładać zgłoszenie techniczne i pisać reklamacje dokładnie opisując co się stało. A potem czekać czekać na jej rozpatrzenie. Nie zawsze pozytywnie - mi odpisali na początku że nic mi się nie zależy i dopiero po kolejnym tłumaczeniu jak idiocie i wysłaniu wszystkich komunikatów od nich plus nagranej z konsulem rozmowy zwrócili środki. Ale trwało to ponad 3 tygodnie.
W każdym razie powodzenia w walce.
A można było zarejestrować starter Play w taryfie odnowa i mieć 100 GB do 4.01.2021 (pewnie do 3.01). Tak się kończy januszowanie .
Wysłałem wczoraj reklamację przez formularz kontaktowy. Dziś przez chat kontaktowałem się jeszcze z konsultantem, ale ten stwierdził, że kwota jest zbyt duża i napisze reklamację. Dostałem potwierdzenie złożenia reklamacji smsem. Niestety, ale jest to znacznie więcej niż 30 zł. Dodatkowo teoretycznie numer jutro lub pojutrze powinien zostać przeniesiony do Play. Czy po takim przeniesieniu numeru znika jego historia w aplikacji mobilnej i na miboa? Jak to jest, że w taryfie Frii cała historia połaczeń była dostępna w miboa, a w taryfie GO! w miboa nie ma praktycznie nic poza stanem konta?
A gdzie tu widzisz januszowanie?
Jak numer się przeniesie to zniknie też wszystko z aplikacji mobilnej i miboa.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
Nie do 3.01.2022, a do 4.01.2022!... Temat z playem wałkowany przy każdej tego typu promocji! Zawsze jest podstawa do reklamacji, po której dają min. 10GB na kolejny miesiąc
Ps. Kod *108# zwraca info o ważności pakietu do 23:59 4.01.2022
No to muszę porobić screeny wszystkiego co się da (stan konta, billing) i co dotyczy mojej reklamacji. Jeśli chodzi o połączenia internetowe to trochę tego będzie.
Po przejrzeniu bilingu połączeń wygląda to trochę tak jakby ten pakiet, który miał działać do północy przestał działać około tej godziny w jakiej został przyznany. Sms o przyznaniu pakietu jest z godziny 20.41, a wczoraj pobrało pierwszą opłatę o godzinie 19.34. Godzina różnicy to może zmiana czasu. Czy to możliwe, żeby taka była tego przyczyna?
Wygląda na to że tak.
Więc kiepsko widzę teraz reklamacje :/
Więc kiepsko widzę teraz reklamacje :/
Tylko, że zarówno sms potwierdzający aktywację jak i aplikacja mobilna mówiły o ważności do 23.59 dnia 31.10.2021. Do tego sms, który otrzymałem wczoraj rano: "Juz dzisiaj (o polnocy) pakiet z promocji "100GB na lato" straci waznosc." Pakiet miał być ważny 60 dni kalendarzowych. A dzień kalendarzowy kończy się o 23.59.59 lub 0.00 (sam nie wiem dokładnie jak to jest).
Numer od 3 listopada działa już w sieci Play. Normalnie już bym dawno złożył wniosek o zwrot środków z konta, ale przez sytuację opisaną powyżej musze się z tym wstrzymać. Na reklamację złożoną tydzień temu wciąż nie otrzymałem odpowiedzi. Wczoraj podczas kontaktu poprzez chat otrzymałem informację, że "Pracownik (technik) przekazał, że sprawa trafiła już do konkretnego konsultanta, więc jest praktycznie na etapie końcowym. Niestety może zdarzyć się tak, że sprawa będzie potrzebować dodatkowej weryfikacji i czas będzie wydłużony, natomiast w ciągu tego tygodnia odpowiedź powinna już przyjść". No i niestety muszę dalej czekać.