iphoneski pisze: ↑25 lis 2021, 13:06
Nie jestem jedyny, który ich nie dostaje, więc to nie jest mój problem a operatora. Jeśli ogarnąłeś to pochwal się jak a kilka osób z forum będzie ci wdzięcznych.
Jest kilka opcji, aby to ogarnąć.
1. Przeniesienie na chwilę numeru z Flexa do innej sieci oraz jego powrót do Flexa (OSTATECZNOŚĆ).
2. Nieposiadanie dodatkowej karty SIM / eSIM.
3. U mnie sprawdza się opcja eSIM jako główna karta + dodatkowy SIM z opcja voice+SMS/MMS+net.
4. Ustawienie numeru technicznego, potrzebnego do przekierowań połączeń i otrzymywania SMS o nieodebranym połączeniu, gdyż funkcja przekierowania połączeń DZIAŁA we Flexie bez dodatkowych kosztów przy aktywnym planie.
Ustawiamy to kodami:
**61*48500111333# przy scenariuszu "nie odbiera".
**62*48500111333# przy scenariuszu "nieosiągalny".
**67*48500111333# przy scenariuszu "zajęty" (choć to u mnie nie działa, lecz powiadomienia SMS przychodzą, a rozmówca usłyszy że jestem niedostępny, zamiast tego, że numer prowadzi rozmowę),
a czasem pomaga dezaktywacja wszystkiego kodem ##002# bądź osobno kodami ##61# lub ##62# lub ##67#
Jeśli coś mi jeszcze przyjdzie do głowy, uzupełnię to.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam