To nie jest miejsce, aby mnie umoralniać. Zabranie LTE bez limitu to decyzja biznesowa Play, to nie moja wina.
Powtarzam, Play wprowadza klientów w błąd wrzucając promocyjne GB do wspólnego salda terminowego, a w odNOWIE do salda bezterminowego, powodując, że klient nie wie kiedy mu te środki przepadną (szczególnie przy wielokrotnych doładowaniach które przyznają każdorazowo bonus). Nie pierwszy raz tak operator postępuje, a proceder trwa już blisko 2 lata. Wystarczy osobne saldo utworzyć i kłopot rozwiązany. Inaczej będą skargi. I tej sprawy nie pozostawię, gwarantuje to.
![🌟](//cdn.jsdelivr.net/emojione/assets/3.1/png/64/1f31f.png)
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
![🔥](//cdn.jsdelivr.net/emojione/assets/3.1/png/64/1f525.png)