DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
  • Strona 124 z 196
  • 1
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 126
  • 196
 #1125351  autor: kozien70
 11 gru 2021, 09:52
Skoro nie było HD Voice to tym bardziej nie mogło być EVS. Nie mówiąc o tym, że Plus nie ma EVS, przynajmniej produkcyjnie.
 #1125357  autor: KC-KARLOS
 11 gru 2021, 10:55
Zaskoczenie. Potwierdzam działanie VoLTE Plusa na iPhone 11 Pro na iOS 15.1.
Zalecam najpierw sprawdzić kodem *101# czy nie mamy aktywnej usługi VoLTE / VoLTE + VoWiFi. Jeśli nie to wbijamy kod *101*11*1327# i zatwierdzamy.
Po otrzymaniu SMSa wyłączamy i włączamy telefon / tryb samolotowy na kilka sekund. Następnie przechodzimy do Ustawień > Sieć komórkowa > Opcje danych kom. > Głos i dane > zaznaczamy VoLTE i zatwierdzamy ostrzeżenie o braku certyfikacji OK. Potem dzwonimy na dowolny numer i testujemy. Z jakości połączeń nie byłem zadowolony, jest gorzej niż we Flexie.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1125363  autor: Remington
 11 gru 2021, 11:35
Tomaszfraczek pisze:
10 gru 2021, 23:22
operator u którego muszę wpisywać ręcznie ustawienia mms, to nie operator XD

To nie jest aż taki kłopot skoro się to wpisuje tylko raz. Problem z wpisywaniem po każdej aktualizacji iOS zniknął jakieś 2-3 lata temu.
 #1125383  autor: Jan89
 11 gru 2021, 16:53
Na iPhone Xr bez problemu uruchomiłem VoLTE w Plusie, tak niestety na iPhone 6s i iPhone SE (pierwsza edycja) w ustawieniach nie ma przełącznika do włączenia VoLTE.
Soft na wszystkich takim sam - 14.8.1
 #1125387  autor: Mixiorek
 11 gru 2021, 18:54
To znaczy, że na 6S nie poszło to Plusowe VoLTE?

Martwi słaba jakość połączeń o której mówicie. Jakoś to wdrożenie wygląda dziwnie. Plus nadal nie jest certyfikowany. A tu pojawi się nie z gruszki, ni z pietruszki.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #1125388  autor: PawlusG
 11 gru 2021, 18:58
SE2020 iOS 15.1 taryfa biznesowa, VoLTE nie działa, po przerzuceniu karty do Redmi 9 VoLTE działa bez problemu.

:)
 #1125391  autor: Jan89
 12 gru 2021, 02:23
Mixiorek pisze:To znaczy, że na 6S nie poszło to Plusowe VoLTE?
niestety nie poszło, brak przełącznika VoLTE w ustawieniach sieci. Przy połączeniach zrzuca na 3G.

Jest jakaś różnica między starszymi a nowszymi modelami iPhone. Bo w Xr ten przełącznik VoLTE był zawsze. Tylko do tej pory jego włączenie nic nie zmieniało - telefon zrzucał do 3G, a teraz po prostu działa.
Ciekawe czemu te starsze modele mimo wsparcie VoLTE nie mają tego przełącznika :?
 #1125410  autor: Mixiorek
 12 gru 2021, 15:35
Podejrzane jest to odpalenie VoLTE na iPhonach w Plusie.
Jakość połączeń słaba. Część terminali odpadła z niewiadomych przyczyn a zapytać za bardzo nie można bo operator nawet oficjalnie nic nie komunikuje.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #1125411  autor: cedrus
 12 gru 2021, 15:57
Może być coś na rzeczy że ktoś w systemie ptaszka nie odznaczył i usługa zamiast dla wybranych (testujących) przez przypadek jest dostępna publicznie. W poniedziałek ktoś przyjdzie do pracy, odkliknie i po VoLTE.

A propos jakości rozmów - testuję VoLTE od wczoraj i jak do tej pory nie zauważyłem problemów (abo prywatny, różne lokalizacje w obrębie W-wy). W sumie kilkanaście rozmów z różnymi sieciami i w większości na Androidy. Rozmówcy też nie narzekają.
 #1125461  autor: Spacedust
 13 gru 2021, 14:38
Zróbcie zrzut z:

Ustawienia -> Sieć komórkowa -> Opcje danych kom -> Głos i dane

oraz Ustawienia -> Ogólne -> To urządzenie -> co jest w linii Operator

Ciekawe czy nadal można wybrać 2G i 3G na nowszych telefonach.
 #1125465  autor: cedrus
 13 gru 2021, 16:14
iPhone 11 iOS 15.1

W Głos i dane: można wybrać LTE lub 3G lub 2G i poniżej suwak VoLTE
Operator: Carrier 48.0, po tapnięciu Status IMS: Głosowe i SMS
 #1125468  autor: Jan89
 13 gru 2021, 16:41
iOS 14.8.1 iPhone Xr - carier 46 (jest suwak VoLTE i działa)
iOS 14.8.1 iPhone 6s i iPhone SE - carier 46 (brak suwaka VoLTE)

Chyba nie ma tu znaczenia rodzaj modemu w telefonie (Xr ma Intela, 6s i SE qualcomma).
 #1125559  autor: Dodo84
 15 gru 2021, 16:47
T-Mobile chyba nie do końca rozwiązał swoje problemy z VoLTE. Kiedy nawiążemy rozmowe będąc w zasięgu LTE wszystko jest ok, natomiast jak rozmówca spada do 3G (Nie ważne kto spadnie czy to rozmowca czy dzwoniący z Playa, T-Mobile lub Orange ) to w słuchawce robi sie cicho a czas rozmowy nadal leci np:
T-Mobile VoLTE które w trakcie rozmowy zleci do 3G ---> T-Mobile VoLTE, Play, Orange nastepuje cisza, trzeba sie rozlaczyc i oddzwonić
T-Mobile VoLTE--> T-Mobile VoLTE (3G) automatycznie u rozmówcy w VoLTE jest głucho, czas rozmowy nadal leci i w słuchawce komunikat "nie ma takiego numeru".
Play, Orange--> T-Mobile VoLTE (3G) rozmowcom na ekranie pokazuje ze rozmowa trwa ale nikt sie nie słyszy.
Testowane T-Mobile na LG G7, Huawei P 20 Pro
Play Xiaomi mi 11T, huawei Y7 Prime (play i orange)

https://www.speedtest.net/result/a/9816264223.png
LTE 800+1800+2100+2600

https://www.speedtest.net/result/a/10179036140.png
LTE+ 5G 3500
 #1125581  autor: ketton
 15 gru 2021, 23:42
Dodo84 pisze:
15 gru 2021, 16:47
T-Mobile VoLTE które w trakcie rozmowy zleci do 3G ---> T-Mobile VoLTE, Play, Orange nastepuje cisza, trzeba sie rozlaczyc i oddzwonić
Potwierdzam, u mnie to samo, co w tym zacytowanym przypadku. Dzisiaj miałem dwie rozmowy gdzie zrzuciło mi z LTE do 3G i nastąpiła cisza w słuchawce pomimo dobrego zasięgu 3G. Nie wiedziałem o co dokładnie chodzi. Teraz już wiem, że problem leży po stronie T-Mobile, oby to szybko naprawili...
 #1125586  autor: Dodo84
 16 gru 2021, 08:25
@Tomaszfraczek tak, jestem ciekaw co mi odpisze T-Mobile. Domyślam się, że zaproszą na wymianę karty sim, stwierdzą winę smartphona albo zgonią na przeciążenie sieci w okolicy :lol:

EDIT 16.12.2021 10:17
Przed chwilą otrzymałem telefon z biura obsługi (602 900 000), że problem jest im znany, potwierdzają, że w Gorzowie Wielkopolskim mają "zakłócenia sieci" i technicy już z tym walczą i do 19.12.2021r. powinno być już wszystko naprawione.... taa

https://www.speedtest.net/result/a/9816264223.png
LTE 800+1800+2100+2600

https://www.speedtest.net/result/a/10179036140.png
LTE+ 5G 3500
 #1125593  autor: Martino
 16 gru 2021, 13:43
Pytanko do Was może wiecie w czym tkwi problem. Kumpel ma Realme GT Master Edition kupił w Xkom teraz w grudniu. Włożył karty SIM1 - Flex
SIM2 - Virgin Mobile
No i ciekawostka, wchodzi w opcje i na karcie Flex ma tylko VoLTE, brak zakładki VoWiFi.
Natomiast na karcie Virgin mimo że operator nie wspiera tych usług ma możliwość załączenia suwaków zarówno dla VoWiFi jak i VoLTE. O co chodzi ? Dlaczego na karcie Flex nie ma opcji włączania VoWiFi ?
Dodam że VoLTE na Flexie działa i to bez zająknięcia.
  • Strona 124 z 196
  • 1
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 126
  • 196
  • 1
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 126
  • 196