Użytkownik
Ranga
Zapalony dyskutant
Posty
395
Rejestracja
27 paź 2010, 15:50
Lokalizacja
Polska
Piszesz odnośnie Play i ustawień w routerze? Gdzie to się ustawia? w APN mam ustawione internet i hasło "zagwiazdkowane" ale pewnie tez internet. Nie widzę ustawienia ipv4/ipv6.koszalineo941268 pisze: ↑06 sty 2022, 11:10Sprawdź ustawienia APN i zamiast ipv6 ustaw ipv4, to powinno pomóc.
OK, ale to już fabrycznie właśnie tak jest ustawione. Więc pytam co mam zmienić żeby poprawić otwieranie stron. Znowu kręci się kółko na stronach i za chwilę pojawia się komunikat "Nie odnaleziono serwera". Po kilkunastu odświeżeniach strona się otwiera. I tak w kółko w Play.
OK ale to nie rozwiązuje problemu z otwieraniem stron. Nadal kręci się kółko na stronach i za chwilę pojawia się komunikat "Nie odnaleziono serwera". Po kilkunastu odświeżeniach strona się otwiera. I tak dzieje się często. Na Orange na tym samym routerze z takimi samymi parametrami APN strony otwierają się za każdym razem prawidłowo.
Router Huawei. To nie jest wina przeglądarki na pewno. Na Orange na tej samej przeglądarce jest dobrze. A tutaj albo strony się nie chcą wczytywać albo coś się zacina podczas wczytywania (np. nie wczytują się wszystkie elementy strony).
Mam nowy starter. W obecnej chwili jest w miarę dobrze. Strony się otwierają. Ale np. wczoraj na stronie FB zacinało się na wczytywaniu jakichś elementów strony, np. przy wczytywaniu zawartości z adresu scontent-waw1 (...) wtedy zacinało się, nie wczytywało avatarów. Podobnie na YouTube - też się blokowało, albo nie wczytywało miniaturek filmów, albo czcionki się nie doczytywały i były jakieś takie "zwykłe" albo pochyłe. Albo piszę komentarz na YouTube i po zatwierdzeniu kręci się kółko, zacina się.
Od razu mówię, że wykluczam przeglądarkę, komputer oraz router. Komputer jest po reinstalacji systemu od podstaw, przeglądarka też. I to nie pierwszy raz. Po poprzednich reinstalacjach nadal było źle. I wciąż jest to samo tak więc nie ma co już wałkować komputera i przeglądarki bo to nie ma nic do rzeczy. Na innym komputerze podłączonym pod ten sam router też jest to samo. Na jeszcze innym też. Poza tym na tym samym komputerze, przeglądarce i routerze na Orange wczytywanie stron działa prawidłowo. Zbanowane IP raczej też nie bo wtedy by coś nie działało w ogóle. A tutaj jest tak że raz działa a raz nie. DNS-y już próbowałem zamieniać i nic to nie daje. Nie wiem natomiast jak włączyć przez VPN.Remington pisze:Wygląda na brak routingu do serwera, czyli brak połączenia z nim. Przyczyn możliwych jest multum - od leżących po stronie przeglądarki czy komputera, przez DNS, brak połączeń u operatora po zbanowane IP jakie masz. Proponuję sprawdzić czy problem występuje na tym łączu mając ręcznie ustawiony DNS, w drugiej kolejności jak jest włączając przez VPN.
Dlatego mówię że to nie jest problem z kompem. I niech konsultanci Play którzy tutaj czytają posty o tym wiedzą bo ich obowiązkiem jest zgłaszanie wyżej zauważonych problemów Tutaj należałoby ustalić czy te problemy występują tylko przy promocji 100GB czy nie. Musiałbym wykupić jakiś pakiet i sprawdzić.rudymax pisze: ↑08 sty 2022, 00:09Dwoje znajomych, korzystających z tego pakietu zaobserwowało te same problemy już w połowie grudnia. Różny sprzęt i różna lokalizacja. Stało się to tak uciążliwe, że zrezygnowali z internetu z Play. Sam korzystałem z Plusa, ale po świętach przetestowałem Play. Sprawdziłem na kartach play, rbm i fakt. Za każdym razem to samo. Jakiś czas jest w miarę dobrze, a później te problemy o których piszesz. Wymuszanie pasma nic nie zmienia. Nie wiem w czym problem, za bardzo się na tym nie znam. Napisałem żebyś nie szukał przyczyny w sprzęcie, bo nie jesteś jedyny z tym problemem. Wcześniej internet z Play działał bez zastrzeżeń.